Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

hvad er næst Options
Didier_Kaka
1. juni 2012 21:55:36 Anmeld

Tilbage til toppen
er der nogen der kan sige mig hvad der kommer i det GOAL blad efter EM bladet og hvilke store artikler der kommer Bede
Didier_Kaka
2. juni 2012 18:42:05 Anmeld

Tilbage til toppen
er der nogen der kan sige mig hvad der kommer i det GOAL blad efter EM bladet og hvilke store artikler der kommer
Didier_Kaka
3. juni 2012 08:41:57 Anmeld

Tilbage til toppen
ER DER IKKE NOGET DER VIL SVARE?!?
GreatBlue
3. juni 2012 09:24:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Hehe forever alone!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
editor
3. juni 2012 10:16:13 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Du kan med fordel lave en mere dækkende overskrift, så man bemærket indlægget.

Men her er oplysninger fra sidste side af GOAL 5/12:

EURO 2012
GOAL FORTSÆTTER MED FULDT FOKUS PÅ EM

CRISTIANO RONALDO
PORTUGALS FRELSER

ARJEN ROBBEN
HOLLANDS VÅBEN PÅ KANTEN

MARIO GÓMEZ
KAN HAN BOMBE GULDET TIL TYSKLAND?

ZLATAN IBRAHIMOVIC
HELE HISTORIEN FRA BEGYNDELSEN

SERGIO RAMOS
BISSE OG KLASSESPILLER

TOP 15
BEDSTE HOLD VED EM NOGENSINDE

arsenal810
3. juni 2012 10:34:11 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:

EURO 2012

CRISTIANO RONALDO
PORTUGALS FRELSER

ARJEN ROBBEN
HOLLANDS VÅBEN PÅ KANTEN

MARIO GÓMEZ

ZLATAN IBRAHIMOVIC

SERGIO RAMOS
BISSE OG KLASSESPILLER

TOP 15

det er så sandt som det er sagt.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Sandra
3. juni 2012 14:23:04 Anmeld

Tilbage til toppen
I sluger alt hvad Goal skriver råt ;)
GreatBlue
3. juni 2012 14:53:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej, ikke det om Barca. Og goal hader åbenbart Chelsea så jeg læser det ikke mere.

GreatBlue
3. juni 2012 14:54:35 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
editor wrote:

EURO 2012

CRISTIANO RONALDO
PORTUGALS FRELSER

ARJEN ROBBEN
HOLLANDS VÅBEN PÅ KANTEN

MARIO GÓMEZ

ZLATAN IBRAHIMOVIC

SERGIO RAMOS
BISSE OG KLASSESPILLER

TOP 15

det er så sandt som det er sagt.

Moderator_Camila
3. juni 2012 18:12:14 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Nej, ikke det om Barca. Og goal hader åbenbart Chelsea så jeg læser det ikke mere.

Mon ikke der bliver lavet en opsamling over sæsonen 2011-2012, hvor de kan få en side eller 2 når de nu vandt Champions League.. Og er sikker på vi ikke hader Chelsea
arsenal810
3. juni 2012 19:48:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Moderator_Camila wrote:
GreatBlue wrote:

Mon ikke der bliver lavet en opsamling over sæsonen 2011-2012, hvor de kan få en side eller 2 når de nu vandt Champions League.. Og er sikker på vi ikke hader Chelsea

godt reddet, Camilla.

kommer der snart noget om Arsenal igen?

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
GreatBlue
3. juni 2012 22:06:15 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Moderator_Camila wrote:
GreatBlue wrote:

godt reddet, Camilla.

kommer der snart noget om Arsenal igen?

Nej for dem er de heller ikke fan af. Men jeg kan forsikre dig om der kommer masser om Messi og Ronaldo, hvis du altså orker mere om dem. Og hvis Goal kan finde mere at skrive.

editor
3. juni 2012 23:02:12 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Nej for dem er de heller ikke fan af. Men jeg kan forsikre dig om der kommer masser om Messi og Ronaldo, hvis du altså orker mere om dem. Og hvis Goal kan finde mere at skrive.

Der står temmelig højt og tydeligt, at det er et EM-nummer, dvs. fokus er på EM-slutrunden.

Jeg er ingen Chelsea-fan, men det er ikke mig, der på egen hånd bestemmer, hvad der skal stå i bladet. Jeg kan kun stille forslag og håbe på, at redaktøren i Sverige og mine kolleger rundt om i Europa er enige. Hvis jeg fik min vilje, ville der for øvrigt være mere med Chelsea og Arsenal, for jeg anbefaler ikke artikler til bladet ud fra, hvad jeg kan lide og ikke kan lide. Jeg har presset på for en Chelsea-artikel længe, fordi jeg synes, at de er blevet negligeret i løbet af det seneste års tid.

Der er mange, der ville blive overrasket, hvis de lyttede med til de samtaler, jeg fører med mine kolleger, når vi for eksempel skal udvælge emner til fodboldårbøgerne. Hvis I gik tur i Botanisk Have for et par uger siden, ville I kunne have hørt mig argumentere hårdt for at vrage et par Barcelona-spillere til fordel for spillere fra andre klubber.

arsenal810
4. juni 2012 07:09:22 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
GreatBlue wrote:

Der står temmelig højt og tydeligt, at det er et EM-nummer, dvs. fokus er på EM-slutrunden.

Jeg er ingen Chelsea-fan, men det er ikke mig, der på egen hånd bestemmer, hvad der skal stå i bladet. Jeg kan kun stille forslag og håbe på, at redaktøren i Sverige og mine kolleger rundt om i Europa er enige. Hvis jeg fik min vilje, ville der for øvrigt være mere med Chelsea og Arsenal, for jeg anbefaler ikke artikler til bladet ud fra, hvad jeg kan lide og ikke kan lide. Jeg har presset på for en Chelsea-artikel længe, fordi jeg synes, at de er blevet negligeret i løbet af det seneste års tid.

Der er mange, der ville blive overrasket, hvis de lyttede med til de samtaler, jeg fører med mine kolleger, når vi for eksempel skal udvælge emner til fodboldårbøgerne. Hvis I gik tur i Botanisk Have for et par uger siden, ville I kunne have hørt mig argumentere hårdt for at vrage et par Barcelona-spillere til fordel for spillere fra andre klubber.

okay, dejlligt at høre.

lykkedes det så at presse dem, da du ikke ville have for mange Barcelona spillere?

editor
4. juni 2012 11:00:02 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:

okay, dejlligt at høre.

lykkedes det så at presse dem, da du ikke ville have for mange Barcelona spillere?

Ja, det var lidt nemmere i år, hvor Barcelona kun havde vundet pokalen.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce