Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Battlechamp, uge 1 - resultater Options
editor
5. januar 2014 23:52:13 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Nyt år, men Battlechamp fortsætter ufortrødent. Denne uge bar præg af en del FA Cup-kampe, og man må sige, at verdens mest prestigefyldte pokalturnering leverede underholdningen med en del overraskelser, herunder min egen engelske yndlingsklub Nottingham Forest, der gav the Hammers hammeren med 5-0. Den havde jeg luret, men jeg havde til gengæld ikke luret, at Moyes ville fortsætte sit frie fald med United på hjemmebane, eller at Villa ville tabe hjemme til et bundhold fra League One. Man kan kun elske den slags resultater.

Resultaterne
af ugens kupon kan findes her.

Vinderen er kontaktet og truet til tavshed.

En ny kupon er allerede indtastet. Stay true to Battlechamp!

Persiefan
6. januar 2014 20:19:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Enig - det er stadig godt og dansk at følge i det engelske. Swansea og Laudrup overraskede på en virkelig positiv måde!
editor
8. januar 2014 00:48:27 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Persiefan wrote:
Enig - det er stadig godt og dansk at følge i det engelske. Swansea og Laudrup overraskede på en virkelig positiv måde!

Ja, jeg har dømt Laudrup ude igen og igen, men han hænger fortsat i, og han har sikkert et job, efter Moyes er fyret.

Persiefan
9. januar 2014 22:12:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Laudrup vil være træner i mange år fremadrettet. Manden har talent. Trods stor mangel på angribere - på grund af skader, præsterer Swansea stadig fint og de kommer vel også et godt stykke vej i Europa League.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce