Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Årets spiller og træner Options
Man_Utd
9. december 2013 15:02:52 Anmeld

Tilbage til toppen
De tre finalister for henholdsvis Årets Spiller og Årets Træner 2013 er nu fundet.

De nominerede til Årets Spiller, Ballon d'Or er:
- Franck Ribery, Bayern München (Frankrig)
- Lionel Messi, FC Barcelona (Argentina)
- Cristiano Ronaldo, Real Madrid (Portugal)

Det er selvfølgelig ingen overraskelse i de tre verdensklassespillere, og det ser meget tæt ud. Ronaldo er dog af mange udråbt som favorit, efter sit onemanshow mod Sverige.

De nominerede til Årets Træner er:
- Sir Alex Ferguson, tidligere Manchester United (Skotland)
- Jupp Heynckes, tidligere Bayern Munchen (Tyskland)
- Jürgen Klopp, Borussia Dortmund (Tyskland)

Der må Heynckes være favorit, efter sin Treble med Bayern München i sidste sæson. Man skal dog ikke tage noget fra Klopp's præstation med Dortmund som han førte til en finaleplads i sidste års Champions League. Sir Alex vandt selvfølgelig også Premier League i sin sidste sæson med United, mon ikke han også har en chance? Det ser i hvert fald også tæt ud, når Årets Træner skal vælges.

- Er det de rigtige nomineringer til Årets Spiller?
- Er det de rigtige nomineringer til Årets Træner?
- Hvem skal vinde Årets Spiller?
- Hvem skal vinde Årets Træner?
Begrund gerne jeres svar :)
Man_Utd
9. december 2013 15:15:56 Anmeld

Tilbage til toppen
- Det mener jeg helt klart det er. De har alle tre spillet fantastisk i år, og været ekstrem vigtige for deres hold.

- De tre trænere er jeg også helt enige i. Heynckes' Treble med Bayern kan ingen komme udover. Klopp førte til sølv i Champions League og har fået til at blande sig med de helt store. Legenden Ferguson vandt Ligaen med United i sin sidste sæson og er efter min mening den største træner nogensinde.

- Cristiano Ronaldo. Han har alt efter min mening, og har haft et godt år. Det viste han senest mod Sverige, hvor han på egen hånd førte Portugal til VM. Af de to andre kandidater tror jeg Ribery er den der næststørst chance for at vinde. Franskmanden havde stor del i Bayerns Treble.

- Det skal Jupp Heynckes. At vinde en Treble kan ikke undgås, det burde det i hvert fald ikke. Jeg ville blive noget så overrasket over, hvis det ikke er ham der vinder.
Cristian_Tello
9. december 2013 18:23:07 Anmeld

Tilbage til toppen
- Nej, jeg synes at både Messi, CR7 og Ribery har spillet godt, men måske kunne Zlatan godt være nomineret istedet for Messi, da han har været skadet i 2 måneder, eller Ribery.

- Trænerne er jeg enige i.

- Cristiano Ronaldo, da han har spillet helt fantastisk, og været klasser bedre end andre.

- Sir Alex eller Jupp Heynckes.
wonderboy22
10. december 2013 14:21:19 Anmeld

Tilbage til toppen
- Det vil jeg umiddelbart sige, de har alle 3 været de vigtigste for deres respektive hold, Zlatan kunne man også godt have med, men jeg kan simpelthen ikke se hvem han skulle erstatte, de 4 har været i en klasse for sig selv, derudover kan man også godt snakke lidt om evt. Bale, Xavi, Iniesta og måske Özil.

- Det vil jeg sige, de har alle været fænomenale hver især.

- Jeg håbe selvfølgelig på Messi, men skaderne har desværre været imod ham, hvilket jeg også godt tror kan påvirke stemmerne, hvilket jeg synes er en skam, da det ikke påvirker hans reelle niveau.

- Jupp Heynckes er der ingen tvivl om, triple med Bayern. Det ville også være en fantastisk måde at slutte ens karriere af på.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Aksel02
10. december 2013 16:14:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Men Heyenckes har jo kun været træner halvdelen af året hvilket vel mindsker hans chancer.
wonderboy22
10. december 2013 16:25:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Den triple med Bayern taler vist ganske fint for sig selv.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Persiefan
23. december 2013 23:49:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Zlatan kan jeg bedst lide da han har en rigtig god sparketeknik. Manden skal ramme bolden og så bliver den farlig. Han er ikke driblestærk eller hurtigere end Ronaldo men på grund af hans fysik er han utrolig svær at dække op og placerer sig smart på banen. Et unikum på sin facon!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce