Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Seedingslag i VM! Options
wonderboy22
3. december 2013 20:18:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har længe været inaktiv på GOAL, men engang var jeg meget aktiv. Jeg håber at i kan huske mig :)

Jeg vil starte med et lille indlæg omkring VM ;)

Seedingslagene til VM er hermed afgjort, de ser således ud :

Pot 1:Brasilien, Spanien, Tyskland, Argentina, Colombia, Belgien, Uruguay & Schweiz
Pot 2:Chile, Ecuador, Elfenbenskysten, Ghana, Algeria, Nigeria, Cameroon (+1 fra P4)
Pot 3:Australia, Iran, Japan, Sydkorea, Costa Rica, Mexico, Honduras & USA
Pot 4: Bosnien, Kroatien, England, Frankrig, Grækenland, Italien, Holland, Portugal, Rusland (1- hold som skal til P2)

- Hvem tror i vinder VM?, Hvem kommer i finalen?
- Hvem tror i kan overraske?
- Hvordan vil 'dødsgruppen' se ud?
- Hvordan vil den svageste gruppe se ud?
- Argumenter gerne hvorfor ;)

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
wonderboy22
3. december 2013 20:25:13 Anmeld

Tilbage til toppen
- Jeg tror selv på at Spanien vinder VM, De har en utrolig solid trup og på deres midtbane er der pragtspillere som Xavi, Iniesta, Mata, Fabregas, Xabi, Busquets & Cazorla. Deres problem ligger dog i angrebet, som de også tit har haft problemer med. Til EM i 2012 spillede de Fabregas som en såkaldt Center-forward, nu har de så Diego Costa ;).
Jeg synes i det hele taget at de ser stærke ud, og de har vundet de to sidste store konkurrencer (VM & EM). Brasilien ser også meget stærke ud!

- Det ville jo være fantastisk med en finale hvor Spanien, Brasilien, Tyskland og måske Argentina indgår. Det vil uanset hvad blive en god finale.

- Jeg tror Belgien kommer til at overraske, eller... Jeg ved egentlig ikke om man kan kalde det en 'overraskelse' da de har en solid trup, og derfor regner folk nok også med at de kan udfordre de helt store nationer.

- Jeg ser dødsgruppen som Spanien, Elfenbenskysten, Japan & Italien som en dødsgruppe!(Det kommer dog an på hvem der kommer i POT 2 fra POT 4 ;)
- Schweiz, Algeriet, Honduras & Bosnien ser jeg som den dårligste gruppe. De skiller sig lidt ud i hver deres gruppe. I POT 3 kunne man også evt. vælge USA.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce