Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

De utroligt ringe PL køb Options
GreatBlue
12. september 2013 17:00:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg syntes godt nok at de spillere som Premier League klubberne har hentet ind er middelmådige.
Tottenham har købt nogle unge spillere ind, men ikke nogle unge spillere jeg ser gode nok til at blive nogle af verdens bedste. Arsenal har med Özil gjort et rimeligt godt køb, men jeg syntes absolut ikke Özil passer ind i Premier League. Han er for langsom og falder for meget ud tempomæssigt i kampene. Hvem har United købt? Nåh ja, den absurd grimme belgier. Tjo, han er vel fin nok, men har langt fra CHL klassen. Liverpool har købt nogle igen middelmådige spillere, som efter min mening ikke rigtigt er nævneværdige, og så siger det jo også ret meget at jeg havde svært ved overhovedet at huske nogle af deres ny indkøb.
Chelsea har bare købt en masse midtbanespillere, og hevet De Bruyne hjem fra lån. Willian skal vi ikke bruge til en fløjtende skid, så der har vi allerede en løntung, og utilfreds bænkevarmer. Schurrle er udemærket, men havde det ikke været for Mourinhos had til Mata, så havde han ikke fået meget spilletid. Eto'o? En sur gammel grisk angriber, der er langt over sidste salgsdato, og som kommer til at give uro i omklædningsrummet med garanti.
City, City, City. Hold nu op nogle åndsvage køb.. Jovetic er en ung spiller, som jeg ikke spår nogen fremragende karriere, Negredo er jo også bare en middelmådig langsom angriber, som ikke passer ind i Citys "ambitioner" og Fernandinho er faktisk den eneste som jeg godt kunne tro ville gøre det godt.
Men hvad syntes i?

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Chico73
12. september 2013 19:45:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Wow vær lige lidt pessimistisk...

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
GreatBlue
12. september 2013 20:29:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Chico73 wrote:

pessimisme er realisme.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
editor
13. september 2013 01:40:12 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Chico73 wrote:

pessimisme er realisme.

Ind imellem er pessimisme mest af alt bare pessimisme.

Tottenham har købt klogt ind efter min mening. De kan aldrig hente en spiller på samme niveau som Bale, men de har styrket bredden og købt nogle spillere, som på sigt kan løfte holdet.

Arsenal har købt Özil. Han er måske ikke voldsomt hurtig, men til gengæld er han den bedste oplægger i verden, så han skal nok kunne bruges. Han var alt for dyr, og Arsenal har masser af offensive midtbanespillere, men det vigtigste er, at købet sender et signal om, at Arsenal ikke længere er til grin på transfermarkedet. Det er vigtigt på lang sigt.

Chelsea... tja, jeg fatter ikke, hvad Mourinho har gang i med indkøb af to venstrefløje/off. midtbane, når man i forvejen har Premier Leagues vel nok to bedste venstrefløje/off. midtbane. Schürrle og Willian burde sætte kegler op for Mata og Hazard.

United - tænk at bruge så lang tid på at hente en spiller, man alligevel kunne have hentet flere måneder forinden

City - mærkelige indkøb i dyre domme

Liverpool ser stærkere ud, end de har gjort længe. Selvtilliden er tilbage. Måske kvalificerer de sig ligefrem til europæisk fodbold i år :)

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce