Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Battlechamp, uge 35 - resultater Options
editor
1. september 2013 23:00:48 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Fodboldverdenen har virkelig taget en uventet drejning i begyndelsen af denne sæson. Liverpool topper Premier League, Goroud er topscorer, og FCK ligger i bunden af Superligaen med negativ målscore. Heldigvis har vi Brøndby til at sikre en smule kontinuitet... Lad os se tilbage på fodboldugen, der gik.

Resultaterne
af ugens kupon kan findes her.

Jeg kontakter vinderen og giver ham eller hende et godt tilbud.

En ny kupon er indtastet! Smækfyldt med forrygende VM-kvalifikationskampe. Landskampspause... Juhuuu!

arsenal810
2. september 2013 17:49:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Og Arsenal pillede mod al forventning pynten af Tottenhams dyre stjerner! North London is still red!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Persiefan
5. september 2013 20:51:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Der er nogle der mener at Arsenal hiver guld hjem pga. gode indkøb i transfervinduet. Vi får at se hvor godt de har investeret.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce