Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Vilanova stopper i Barca! Options
Lujan
19. juli 2013 19:24:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Tito Vilanova stopper i Barca på grund af hans kræftsygdom. Det er ikke officielt men masser af nyhedssider og aviser har fået det skrevet. Han kan ikke fortsætte som træner fordi at han er ramt af sin cancersygdom. :-(

TAK til Vilanova for alt hans arbejde i Barca og en fantastisk sæson som blandt andet førte til en semifinale i Champions League og en La Liga titel. ;p

- Vilanovas tid i Barca 1 - 10?
- Hvem tror I tager over?
- Tror I AT Barca køber flere spillere, og hvis ja, hvem?

/Lujan.
zaME
19. juli 2013 20:13:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg siger også tak til Vilanova i Barca. De holder pressemøde kl. 20:30, hvor det højst sandsynligt bliver officielt. Jeg giver hans tid 7 ud 10, da vi har spillet godt i La Liga, men imod de store hold har vi ikke præsteret særlig godt. Man så mod Real Madrid hvor vi kun vandt en kamp over, og vi blev kørt fuldstændigt over af Bayern, men det gjorde alle jo. Jeg har hørt rygter om, at Jupp Heynckes kunne være en mulig erstatning, men ved ikke hvor sandsynligt det er, da han har udtalt, at han er gået på pension, men ellers tror jeg det bliver Joan Francesc Ferrer også kaldet Rubi. Vi kommer til at hente forstærkninger, men spørgsmålet er hvem jeg håber personligt selv på Thiago Silva, men det bliver svært.

Barca 4ever! 3
Lujan
19. juli 2013 20:37:45 Anmeld

Tilbage til toppen
zaME wrote:
Jeg siger også tak til Vilanova i Barca. De holder pressemøde kl. 20:30, hvor det højst sandsynligt bliver officielt. Jeg giver hans tid 7 ud 10, da vi har spillet godt i La Liga, men imod de store hold har vi ikke præsteret særlig godt. Man så mod Real Madrid hvor vi kun vandt en kamp over, og vi blev kørt fuldstændigt over af Bayern, men det gjorde alle jo. Jeg har hørt rygter om, at Jupp Heynckes kunne være en mulig erstatning, men ved ikke hvor sandsynligt det er, da han har udtalt, at han er gået på pension, men ellers tror jeg det bliver Joan Francesc Ferrer også kaldet Rubi. Vi kommer til at hente forstærkninger, men spørgsmålet er hvem jeg håber personligt selv på Thiago Silva, men det bliver svært.

Det kunne godt blive Rubi, men jeg tror det er mere sandsynligt med Marcelo Bielsa som er fri på markedet og har en interresant spillestil!
Lujan
19. juli 2013 20:58:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu er det så officielt..
Moderator_Camila
20. juli 2013 18:07:31 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Det er trist. Men lad os håbe han kan klare sygdommen og komme videre! MEn det er en trist nyhed
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce