Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Suarez og den engelske presse Options
GreatBlue
31. maj 2013 16:08:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad tænker folk herinde? Ovenpå Suarez' udtalelser om at han vil væk fra Liverpool pga. pressen? Jeg mener lidt han tildels er skyld i det selv. At bide Ivanovic, og slå en modstander ned er måske ikke så smart. Hvorimod sagen med Evra, følte jeg lidt de begge var nogle idioter. Men hvad mener i? Har de været for hårde mod ham? :D

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Moderator_Camila
1. juni 2013 20:23:01 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
JEg tror han tager væk pga. de ting han har fortaget sig såsom at bide Ivanovic og sagen med Evra. Jeg tror han tager til Real, hvis han kan komme væk, og måske er det også okay for Liverpool.
Chico73
3. juni 2013 22:21:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror at grunden til han vil væk er fordi han har skabt sig et for dårligt rygte i England. Måske tager han til Real på grund af, at så er han på hold med Pepe, som heller ikke er helt fin i kanten :-/

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
editor
4. juni 2013 00:47:43 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Real Madrid eller Barcelona vil helt sikkert passe perfekt til ham. Han får frispark, hver gang han smider sig, og han kan stepdanse på ryggen af en modstander eller forsøge at sparke hovedet af en modstander uden at få andet end en løftet pegefinger. Nå ja, og lidt racisme tager man ikke så tungt.

Cunhä
6. juni 2013 11:27:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Pressen tjener hårdt sagt penge på spillernes fejltagelser, og når man har en klovn som Suarez er det jo bare at fyre løs på ham.

Jeg tror han vil passe bedst i Real Madrid, man kan jo så håbe på at Real sælger Ronaldo til United, og at de så i det salg for nogle penge til at hente Suarez og måske Bale. Hvem ved, de har jo nogle penge i forvejen, og at få hentet to af Premier Leagues bedste offensiv-spillere til vil bestemt ikke være dårligt, og et fint plaster på såret hvis Ronaldo forsvandt.

Har ingen sgnatur.
editor
6. juni 2013 15:43:24 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Cunhä wrote:
Pressen tjener hårdt sagt penge på spillernes fejltagelser, og når man har en klovn som Suarez er det jo bare at fyre løs på ham.

Jeg scorer kassen på Suarez' tåbeligheder Danse

D_BOLD
8. juni 2013 22:32:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Selvfølgelig har det været hårdt for Suarez at skulle stå imod massiv kritik, som det har været tilfældet, men man skal også huske at journalisterne lever af de her historier, som Cunhä også skriver. Spiller man i England ved man også godt, at pressen ofte går langt over stregen, hvilket der findes flere eksempler på.//LHA

For daglige nyheder om 'danske fodboldspillere i udlandet samt danske talenter i ind- og udland', tjek www.dbold.dk eller find os på Facebook, www.facebook.com/dfodbold
FifaFan4Ever
10. juni 2013 07:34:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Suarez bliver I Think

Thiago Messi, a new Legend is born!
Lujan
16. juni 2013 16:52:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Håber næsten han skrider, ved at blive en skændsel for klubben. Dog synes jeg også at englænderne er lidt efter ham. Suarez får otte dage for at sige "negro", og Terry får en langt kortere karantæne for at sige "You li'l black cunt". Suarez får 10 dage for at bide, Defoe fire (tror jeg, ikke helt sikker).
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce