Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Battlechamp, uge 19 - resultater Options
editor
12. maj 2013 23:51:46 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg har en god nyhed og en dårlig nyhed. Den dårlige nyhed er, at jeg på en eller anden mystisk vis har formået at slette samtlige deltagere i sidste uges Battlechamp-kupon. Aner det ikke! Aner det ikke! Aner det ikke!

Den gode nyhed er, at en ny kupon er indtastet - og denne gang passer jeg bedre på!

Vinderen af den kommende uges kupon får en ekstra stor præmie, fordi jeg har dummet mig, og fordi sæsonen snart er slut. Elsker det!

arsenal810
16. maj 2013 21:21:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu vil jeg vinde endnu mere end før... Jeg har endda HUSKET at deltage denne gang!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
editor
18. maj 2013 00:35:36 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Husk at tippe i denne uge!

arsenal810
18. maj 2013 11:31:27 Anmeld

Tilbage til toppen

Der kommer nok ikke til at ske nogen ændringer mellem os og Tottenham uanset hvad, men begge hold SKAL vinde, og forhåbentlig trækker vi det længste strå. Newcastle har jo ikke mere at spille for.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce