Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Chelsea FC - Facebook side Options
monkeyman
18. april 2013 19:28:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej Drenge og Piger

Jeg skriver herinde fordi jeg søger en eller flere pasionerede Chelsea fans til at overtage en facebook side samt en blog der skriver om de seneste nyheder om Chelsea FC. Facebook siden har 9600 likes og er i vækst, bloggen har 300 views og er i kraftig vækst. Alt foregår på engelsk.

Skriv til mig hvis i kunne være interesseret.
http://www.facebook.com/cfcnewsandtransfer
I.Akinfeev
18. april 2013 20:43:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan starte med at sige at jeg rigtig gerne vil men da min engelsk ikke er den bedste i verden står jeg af :( Derudover skal jeg selv snart stå for min egen klubs Facebook side. Men jeg kunne evt. være interesseret i at være med admin eller noget i den stil

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

^^^^^^ Chelsea om deres nye hjemmebanetrøje.

Jeg syntes vi alle skal følge disse ord fra Kalleer1234:

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

Michael Carrick en af verdens mest undervurderede spiller!!!
I.Akinfeev
18. april 2013 21:04:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvor meget tid bruger du ca. om dagen på siden?

Ved godt det her spørgsmål er dybt godnat men du siger ''købe'' mener du så købe siden for en pris?

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

editor
18. april 2013 21:05:06 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Husk lige på følgende:

* Profiler der har været genstand for kommerciel aktivitet, herunder handel med selve profilen, salg af varer, reklame eller andre ydelser, vil blive blokeret uden varsel.

* Ved kommerciel reklame menes reklame for egne eller andres sider/produkter med henblik på at tjene penge på reklamen.

I.Akinfeev
18. april 2013 21:06:32 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Husk lige på følgende:

* Profiler der har været genstand for kommerciel aktivitet, herunder handel med selve profilen, salg af varer, reklame eller andre ydelser, vil blive blokeret uden varsel.

* Ved kommerciel reklame menes reklame for egne eller andres sider/produkter med henblik på at tjene penge på reklamen.

Er det ok at gøre i indbakke?

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

editor
18. april 2013 21:10:13 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
I.Akinfeev wrote:
editor wrote:
Husk lige på følgende:

Hvis du mener, at man kontakter andre brugere med personlige beskeder med henblik på salg af varer eller tjenesteydelser, så nej.

For øvrigt tror jeg, at det er ulovligt at sælge Facebook-sider, da alt indhold på Facebook ejes af Facebook.

I.Akinfeev
18. april 2013 21:13:04 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
I.Akinfeev wrote:
editor wrote:
Husk lige på følgende:

Hvis du mener, at man kontakter andre brugere med personlige beskeder med henblik på salg af varer eller tjenesteydelser, så nej.

For øvrigt tror jeg, at det er ulovligt at sælge Facebook-sider, da alt indhold på Facebook ejes af Facebook.

Tak for påmindelsen.

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce