Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Manchester United - Manchester City Options
I.Akinfeev
8. april 2013 16:15:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Så er det i aften der kommer ManU - City. ManU er næsten 100% sikre på mesterskabet og i aften kan de komme et skridt tætter på det.

- Kampens resultat? Kom gerne med en begrundelse Danse
- Kampens målscorer?
- Skal du se kampen?

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

^^^^^^ Chelsea om deres nye hjemmebanetrøje.

Jeg syntes vi alle skal følge disse ord fra Kalleer1234:

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

Michael Carrick en af verdens mest undervurderede spiller!!!
real@zaka99
8. april 2013 17:52:41 Anmeld

Tilbage til toppen
det bliver helt sikkert en spændende kamp og selvom mesterskabet allerede nok er færdigt så vil ingen af mandskaberne tage det roligt af den grund.

2-1 til Man. jeg tror at city vil være med i kampen længe, men til sidst vinder United på styrke, mentalitet og klasse

Rooney scorer til 1-0 Zabaleta til 1-1 og Evra til 2-1

JA!! den bliver sendt på 6'eren med optakt fra klokken 20:00 og den starter 21:00.

God kamp til alle PL fans!!

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

"Vi tabte, fordi vi ikke vandt"
- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

Læs mine Blogs Plz! :-)

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
wiland1
8. april 2013 17:57:39 Anmeld

Tilbage til toppen
2-1 til United
Rooney, Chicarito, Kompany
Ja da!

United vinder fordi deres defensiv har været stensikker de seneste kampe. Uanset hvad vil United være topmotiveret til et derby-opgør mod City, selvom de er sikre mestre. Håneretten betyder så meget, at jeg ikke tror det bliver noget problem. Rooney scorer til 1-0 og Chicarito scorer i anden halvleg efter at være blivet skiftet ind. Kompany reducerer til sidst på et hjørnespark.

United er det bedste hold i England lige nu. De har ikke de bedste spillere, men står godt defensivt og har en genial træner på bænken. Og når angriberne så bomber kasser ind når de vil, så har du et stort set perfekt hold.
Moderator_Camila
8. april 2013 21:03:52 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror united vinder 3-2, de har det bedste bundniveau og stor mental styrke. City syntes jeg kan svinge mere og tror i sidste ende hiver United den hjem.
- Skal ikke se den seriøst men den kommer til at køre i baggrunden
Lucroest
9. april 2013 08:04:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg gætter på 2-1 til City. Kompany med et selvmål, Milner og Agüero scorer for City! :D
Lujan
9. april 2013 08:31:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Enig med Lucroest.
real@zaka99
9. april 2013 14:44:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:
Jeg gætter på 2-1 til City. Kompany med et selvmål, Milner og Agüero scorer for City! :D

Hvordan gættede du det?? Latter

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

"Vi tabte, fordi vi ikke vandt"
- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

Læs mine Blogs Plz! :-)

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
I.Akinfeev
9. april 2013 16:22:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:

Waoo... Du burde jo blive betting expert ;) Danse

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

^^^^^^ Chelsea om deres nye hjemmebanetrøje.

Jeg syntes vi alle skal følge disse ord fra Kalleer1234:

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

Michael Carrick en af verdens mest undervurderede spiller!!!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce