Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Hvem er bedst?
Vælg Stemmer Statistik
Ronaldo 3 33 %
Messi 5 55 %
Editor. Han har et skjult talen! 1 11 %

Derfor er Ronaldo bedre end Messi! Options
I.Akinfeev
20. marts 2013 12:50:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Messi er blev kåret til verdens bedste fodboldspiller 4 gange mod Ronaldos ene gang. Det syntes jeg er forkert. Personligt syntes jeg Ronaldo er bedre fordi han er mere kompakt som fodboldspiller. Han kan nogle fantastiske ting med en bold som kun han kan. Han skyder vanvittigt både med venstre og højre, han header godt, han hopper højt, han dribler godt også er han bare hurtig!

Ingen tvivl om at Messi er en af verdens 2 bedste spiller og han kan nogle fantastiske ting med en bold men jeg syntes bare Ronaldo er bedre.

Hvad syntes du?

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

^^^^^^ Chelsea om deres nye hjemmebanetrøje.

Jeg syntes vi alle skal følge disse ord fra Kalleer1234:

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

Michael Carrick en af verdens mest undervurderede spiller!!!
Man_Utd
20. marts 2013 13:16:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kunne ikke være mere enig. Messi er en fantastik fodboldspiller, men Ronaldo er bare mere komplet ligesom du skriver.
wonderboy22
20. marts 2013 14:37:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Når manden har vundet 4 ballon d'ors i streg, så jeg håber forhelvede da ikke at der stadig sidder nogen og er i tvivl..

- Messi scorer flere mål end Ronaldo, og det har han vist i flere tilfælde, lad os bare tage La Liga, Messi har ligenu scoret 15 mål MERE end Ronaldo, og La Liga udgør hele sæsonens form, og derfor er 15 mål alligevel en hel del.

- "Ronaldo skal bruge 5 træk for at komme forbi en spiller, Messi skal bruge ét træk for at komme forbi 5 spillere", see the difference?
'
Ronaldo har uden tvivl et hårdere spark end Leo, men efterhånden synes jeg altså også at Messi er ved at kunne placere bolden stortset hvor i nettet han har lyst til.

Mod Milan på Camp Nou scorede Messi et mål hvor han var omringet af 5 mennesker, og alligevel fik han den drejet ind i mål, og den sad endda forrygende oppe i krydset. Det tvivler jeg på at Ronaldo kunne have gjort, så der hvor jeg vil hen af, er at Messi er langt bedre under pres, og han kan bedre håndtere flere forsvarspillere der hænger på nakken af ham.

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
wonderboy22
20. marts 2013 14:39:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil gerne have en god respons fra nogen Ronaldo fans, og kom nu lige med flere argumenter end den der "Ronaldo er mere komplet, og bla, bla, bla", det er alt jeg beder om, tak.

Spurs, Coys!
I.Akinfeev
20. marts 2013 15:04:20 Anmeld

Tilbage til toppen
wonderboy22 wrote:
Når manden har vundet 4 ballon d'ors i streg, så jeg håber forhelvede da ikke at der stadig sidder nogen og er i tvivl..

- Messi scorer flere mål end Ronaldo, og det har han vist i flere tilfælde, lad os bare tage La Liga, Messi har ligenu scoret 15 mål MERE end Ronaldo, og La Liga udgør hele sæsonens form, og derfor er 15 mål alligevel en hel del.

- "Ronaldo skal bruge 5 træk for at komme forbi en spiller, Messi skal bruge ét træk for at komme forbi 5 spillere", see the difference?
'
Ronaldo har uden tvivl et hårdere spark end Leo, men efterhånden synes jeg altså også at Messi er ved at kunne placere bolden stortset hvor i nettet han har lyst til.

Mod Milan på Camp Nou scorede Messi et mål hvor han var omringet af 5 mennesker, og alligevel fik han den drejet ind i mål, og den sad endda forrygende oppe i krydset. Det tvivler jeg på at Ronaldo kunne have gjort, så der hvor jeg vil hen af, er at Messi er langt bedre under pres, og han kan bedre håndtere flere forsvarspillere der hænger på nakken af ham.

- Messi er også angriber hvor Ronaldo derimod er fløj/wing!

- Ronaldo skal ikke bruge 5 træk for at runde en modstander! Se evt. mål nr. 9 og 4 i denne video ----> http://www.youtube.com/watch?v=a9-r9yqCELs

Og ja som du selv skriver var det et godt mål det Messi har lavet mod Milan han laver gode mål han spiller godt men han er også omgivet af lidt bedre spiller end Ronaldo. Siger ikke Messi bliver båret frem af hans holdkammerater!

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

wonderboy22
20. marts 2013 15:38:30 Anmeld

Tilbage til toppen
I. Akinfeev, sjovt nok har Messi også lavet flere assist end Ronaldo, hvilket også er et udemærket argument!

Ronaldo har fået flere assist fra Özil end Messi har fra Iniesta, i denne sæson, så kom igen.

Spurs, Coys!
I.Akinfeev
20. marts 2013 15:52:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja jeg ved godt Messi har lavet flere assist end Ronaldo og han ligger nr. 3 på assist listen i La Liga.

Helt præcis hvorfra har du den kilde hvor der står Özil har lavet flere assist til Ronaldo end Ini har til Messi?

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

wonderboy22
20. marts 2013 16:42:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg kan ikke præcist huske det, men jeg læste det et eller andet sted.

+ Den med wing og angriber holder altså ikke helt, fordi Ronaldo spiller alligevel som forreste mand for Real + det er da hele tiden ham de prøver at sende asted, så jeg vil mene at den er meget lige, eller hvad man kan sige.

Spurs, Coys!
I.Akinfeev
20. marts 2013 17:16:35 Anmeld

Tilbage til toppen
- Oki.

Men det du siger med Ronaldo er Reals forreste mand passer vist ikke helt. Ja Benzema trækker ned i banen men han ligger stadig primært på toppen. Og Higuain ligger endnu højere oppe. Derudover ligger Ronaldo for det meste ude på venstre kanten og modtager bolden hvor han så ofte trækker ind i banen. Og ja de sender ham afsted for at udnytte hans speed og ja han ligger sig ind på midten til tider men han ligger mest på venstre kanten og derfor mener jeg han er venstre wing/fløj.

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

wonderboy22
20. marts 2013 17:41:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil da ellers vove påstå at Di Maria er ligeså hurtig som Ronaldo i spurt, så hvorfor sender de ikke ham afsted?, måske fordi han er langt mere tilbage trukken..?

Spurs, Coys!
Kalleer1234
20. marts 2013 17:44:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes de er lige gode begge to.
Synes ikke der kan være nogen tvivl om at Ronaldo er mere komplet end Messi, men Ronaldo er langt mere stiv og fastlåst når han dribler, hvorimod Messi har et utroligt drive med bolden som ser mere naturligt og afslappet ud, men hvis du spørger mig om hvem af dem jeg helst vil have til Chelsea, så siger jeg alligevel Ronaldo men ved egentlig ikke hvorfor jeg hellere vil have ham :)
wonderboy22
20. marts 2013 18:03:49 Anmeld

Tilbage til toppen
I. Akinfeev, du har jo hovedet under armen hvis du er i tvivl om hvem der er bedst af de to, siden at Messi har vundet 4 Ballon D'ors i træk, så din holdning virker meget ironisk, just saying.

Spurs, Coys!
I.Akinfeev
20. marts 2013 18:33:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg siger bare jeg syntes at Ronaldo er bedst. Du har lov til at syntes at Messi er bedst men det ændrer ikke på jeg syntes Ronaldo er den bedste. Og fordi han har vundet 4 Ballon D'ors i træk kan jeg da stadig godt mene Ronaldo er bedst. Derudover syntes jeg den han fik 2010 var ufortjent da Sneijder var helt fantastisk det år. Men det er jo en helt anden snak.

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

Rasmus_Messi
20. marts 2013 19:13:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Hold nu kæft man... Er fodbold ikke en holdsport?! Hvorfor fuck skal Messi straffes for, at han er omgivet af andre gode fodboldspillere?! Messi får serveret sine mål ligeså meget, som Ronaldo gør. Der er ingen, der kan gøre det alene? Messi laver flere mål på egen hånd (dribleture), mens Ronaldo laver flere langsskudsmål. Hvor fanden er forskellen, det er en fryd at se på begge ting!
Ronaldo er mere komplet? Nu skal I også tænke på, at han er ca. 20 cm. højere end Messi, så han har en klar fordel, hvad angår hovedstød. Messi har scoret flere hovedstødsmål, hvor bl.a. CHL finalen mod United (mod Ferdinand-Vidic anyone?) står klart i erindringen. Han kan godt, det er bare svært for ham, når forsvarsspillerne er 20-30 centimeter højere. Ronaldo kan ting, som Messi ikke kan. Messi kan ting, som Ronaldo ikke kan. DET GÅR LIGE OP!!

Og jeg vil vædde med, at der nu er en Ronaldo fan, som kommer med: "Messi har ikke bevist sig i andre klubber end Barcelona. Ronaldo er bedre på landsholdet."
Så her er mit modsvar: Messi har, ganske rigtigt, ikke spillet i andre klubber end Barca. Men er det ikke skønt at se en spiller, som ikke skifter pga. pengene? Er det ikke fantastisk at se en spiller, der forbliver loyal og er hos klubben i medgang og modgang? Hvis det ikke havde været for Barcelona, havde Messi slet ikke været på det niveau, han er på, i dag. Han elsker klubben, så hvorfor i alverden skulle han skifte? Han skylder klubben alt, og han betaler tilbage ved at blive. Sjovt som andre synes, at Gerrard, Giggs, Scholes, Casillas osv. er legender og fucking fantastiske, fordi de har spillet for klubben altid. Men så snart det er Messi, skal han bevise sig i en anden liga.

Og til det med landsholdet... Hvis I ikke har lagt mærke til det, er Messi blevet markant bedre, siden den nye landstræner kom til! Han har fået anførerbindet og spiller i den rolle, han foretrækker. Han spiller virkelig godt i hver kamp! Jeg ved det, for jeg ser samtlige landskampe, jeg kan komme til! Han lægger op til mange chancegivende muligheder og kommer også selv frem til mange. Så det er virkelig langt ude at sige det nu (Indrømmer det var sådan engang).

Derudover må der være en grund til, at folk snakker så meget om, at Messi er verdens bedste fodboldspiller gennem tiderne. Han sammenlignes med Maradona, Pelé osv. Ronaldo bliver slet ikke nævnt. Ikke engang blandt neutrale (kun af fans). Han bliver sammenlignet med Messi. Messi bliver sammenlignet med store legender. Dét er den store forskel..

Til sidst er der egentligt bare at sige, at vi er utroligt heldige at kan opleve to så fantastiske spiller på én gang. De er gudsbenåede og fantastiske begge to, så nyd det, mens I kan. Jeg er stadig af den mening, at Messi er den bedste fodboldspiller. Selvom jeg respekterer andres meninger, vil jeg hellere end gerne argumentere for/imod. Der findes trods alt ikke noget bedre, end en god debat om fodbold!
Rasmus_Messi
20. marts 2013 19:15:36 Anmeld

Tilbage til toppen
OG! Lige en sidste ting..... Ronaldo er et træningsprodukt. Han er kommet til tops med hård træning, mens Messi er et naturtalent. De evner har han haft, siden han var en lille rolling. Messi elsker bare fodbold. Selv når han har ferier, har han klatten ved fødderne. Dét kan man kalde fantastisk. Ronaldo fanboy eller ej...
Messidona
20. marts 2013 19:19:09 Anmeld

Tilbage til toppen
I.Akinfeev wrote:
wonderboy22 wrote:

'

- Messi er også angriber hvor Ronaldo derimod er fløj/wing!

- Ronaldo skal ikke bruge 5 træk for at runde en modstander! Se evt. mål nr. 9 og 4 i denne video ----> http://www.youtube.com/watch?v=a9-r9yqCELs

Og ja som du selv skriver var det et godt mål det Messi har lavet mod Milan han laver gode mål han spiller godt men han er også omgivet af lidt bedre spiller end Ronaldo. Siger ikke Messi bliver båret frem af hans holdkammerater!

Det at Ronaldo er fløjspiller, gør at han har hundrede gange mere plads end Messi, på grund af han for det meste altid vil være en mod en når han får bolden, hvorimod Messi altid er omringet er spillere :)

Men må sgu indrømme jeg er træt af den her diskussion, Messi er blevet kåret så mange gange, af alle verdens eksperter. De bedste fodboldspillere der nogensinde har levet, siger han er den bedste, osv osv.

Kan komme med så mange argumenter, men kan ikke se hvorfor jeg skulle, diskussionen stopper jo aldrig, lige meget hvor åbenlyst det tilsidst er at Messi er bedst.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
I.Akinfeev
20. marts 2013 19:34:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:
OG! Lige en sidste ting..... Ronaldo er et træningsprodukt. Han er kommet til tops med hård træning, mens Messi er et naturtalent. De evner har han haft, siden han var en lille rolling. Messi elsker bare fodbold. Selv når han har ferier, har han klatten ved fødderne. Dét kan man kalde fantastisk. Ronaldo fanboy eller ej...

Det må jeg jo også give dig ret i at Messi er et naturtalent. Men det er også en ting jeg kan lide ved Ronaldo det er han er perfektionist og han træner, træner og træner for at blive den bedste.

Og som du skriver i dit første indlæg så er Messi blevet bedre på landsholdet og det er også derfor at jeg ikke har brugt noget argument om han skulle være dårlig der :)

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

Rasmus_Messi
20. marts 2013 21:11:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Okay, du havde ikke noget modsvar. Går derfor ud fra, at min argumentation var fantastisk god.. ;-)
I.Akinfeev
20. marts 2013 21:45:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Rasmus_Messi wrote:
Okay, du havde ikke noget modsvar. Går derfor ud fra, at min argumentation var fantastisk god.. ;-)

De er jo altid gode når de kommer fra dig ;-)

Btw så syntes jeg det er længe siden vi har haft en længere debat som denne på GOAL :)

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

Rasmus_Messi
20. marts 2013 21:53:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Som jeg også tidligere har skrevet, så er det virkelig skønt at argumentere om fodbold. Og jeg går virkelig meget op i det, og derfor synes jeg også, det er sjovt at debattere, da man kan komme ud med sine meninger om forskellige ting inden for sporten.

Det sidste ved jeg ikke, da jeg først lige er kommet tilbage efter et års pause. Men forhåbentligt bliver dette ikke den sidste. :-)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce