Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Den officielle Team of the Month-tråd Options
editor
17. marts 2013 17:01:59 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
I denne tråd kan I skrive jeres forslag til Månedens hold i GOAL-bladet!

Kom med jeres bud på, hvad der mangler på månedens hold i næste nummer af GOAL.

Kalleer1234
17. marts 2013 20:19:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Hazard scorede jo mod United sidste uge og idag mod West Ham, så hvis han fortsætter, så synes jeg godt han kunne komme på :)
Sandra
17. marts 2013 21:56:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Hmm..... Om hvor utroligt det er at Galatasaray er noget så langt i CHL og deres ikke eksisterende chancer for at slå Real Madrid udover hvis der sker et mirakel :P
Sandra
17. marts 2013 21:57:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Alves grimme nye hårfarve. Barcas comeback? ;)
real@zaka99
18. marts 2013 06:21:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg syntes Bale fortjener en plads, han scorede mod Arsenal og lagde op til et mod Liverpool, og så er han meget vigtig for Spurs
Suarez mener jeg skal skiftes ind istedet for Rvp fordi han ganske enkelt har scoret flere mål på det seneste og fordi han er den spiller i Premier League som betyder mest for sit hold. Zlatan Ibrahimovich fortjener helt sikkert en plads, enten ham eller suarez da de har scoret lige mange mål i deres ligaer.
Messi og Cristiano blir' der bare og så skal Vidic' ud, altså helt ærligt, han spiller næsten aldrig.

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

"Vi tabte, fordi vi ikke vandt"
- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

Læs mine Blogs Plz! :-)

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
I.Akinfeev
18. marts 2013 12:45:03 Anmeld

Tilbage til toppen
real@zaka99 wrote:
Jeg syntes Bale fortjener en plads, han scorede mod Arsenal og lagde op til et mod Liverpool, og så er han meget vigtig for Spurs
Suarez mener jeg skal skiftes ind istedet for Rvp fordi han ganske enkelt har scoret flere mål på det seneste og fordi han er den spiller i Premier League som betyder mest for sit hold. Zlatan Ibrahimovich fortjener helt sikkert en plads, enten ham eller suarez da de har scoret lige mange mål i deres ligaer.
Messi og Cristiano blir' der bare og så skal Vidic' ud, altså helt ærligt, han spiller næsten aldrig.

Vidic skal ikke ud! Han er et monster i ManU forsvaret. Vil give dig ret i at Suarez skal erstatte RVP.

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

^^^^^^ Chelsea om deres nye hjemmebanetrøje.

Jeg syntes vi alle skal følge disse ord fra Kalleer1234:

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

Michael Carrick en af verdens mest undervurderede spiller!!!
azulgranas
18. marts 2013 17:11:59 Anmeld

Tilbage til toppen
MM: Leno har stået stabilt for leverkusen.
HB: Alves har været god i denne måned og var især mod AC Milan.
HCB: Michael Dawson har været massiv gennem hele måneden.
VCB: leandro castan har været glimrende for roma.
VB: Jose enrique har virkelig fundet et godt samarbejde med suarez!
CDM: Selcuk Inan var en af de store profiler da Schalke blev banket ud, og spiller generelt solidt i hans liga!
HM: Kuba fra Dortmund har været god, og gør det godt.
VM: Ronaldo har været klasse også i denne måned.
COM: Man kan vist ikke komme uden om Bale!
HA: Messi er der heller ingen tvivl om!
VA: Suarez er den eneste grund til at Liverpool er gode i øjeblikket.

Andre som kunne komme i overvejelserne:
Rooney
Varane
Jovetic
Ljalic
Isco
mathiasrs
18. marts 2013 17:56:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Kan ikke forstå hvorfor i vælger pirlo... Han er så mega overdrevet, og det burde som Azulgranas siger være Inan:)
editor
19. marts 2013 11:16:54 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Hvis alt, hvad det krævede for at komme på listen, var at være med til at banke Schalke, ville halvdelen af Bundesligaen jo være med Ruller rundt af latter

I.Akinfeev
19. marts 2013 17:38:47 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Hvis alt, hvad det krævede for at komme på listen, var at være med til at banke Schalke, ville halvdelen af Bundesligaen jo være med Ruller rundt af latter

Det tænkte jeg også lidt da jeg læste det Jubii!

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

^^^^^^ Chelsea om deres nye hjemmebanetrøje.

Jeg syntes vi alle skal følge disse ord fra Kalleer1234:

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

Michael Carrick en af verdens mest undervurderede spiller!!!
azulgranas
22. marts 2013 19:57:02 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:

Det kan du sige, men når du har været en af de to spillere der har været en af de 2 absolute drivkrafter(den anden er Yilmaz) på dit hold igennem en hel måned, Mener jeg du bør blive valgt. Desuden var der mange der regnede med at gala ville blive banket i gelschenkirchen, hvilket ikke var tilfældet :)
editor
22. marts 2013 22:58:52 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
azulgranas wrote:
editor wrote:

Det kan du sige, men når du har været en af de to spillere der har været en af de 2 absolute drivkrafter(den anden er Yilmaz) på dit hold igennem en hel måned, Mener jeg du bør blive valgt. Desuden var der mange der regnede med at gala ville blive banket i gelschenkirchen, hvilket ikke var tilfældet :)

Efter den første kamp havde jeg regnet med tysk sejr, men det er bestemt flot af Galatasaray at nå kvartfinalen. Det hører dog med til historien, at Schalke var Galatasarays drømmelodtrækning, da der var tale om et halvsvagt tysk hold, og tyrkiske hold har halv hjemmebane i Tyskland.

Hvis Galatasaray vinder over Real Madrid, begynder deres bærende kræfter at blive aktuelle til månedens hold.

benjaminss
4. juli 2013 15:42:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Ramos har helt klart været den bedste i år og han holder stadig formen på det spanske landshold. Så kunne man godt skifte ham ind i stedet for Varene som stadig har meget at lære.
Lujan
6. juli 2013 07:23:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Neymar fortjener det, en god indsats ved Confederations Cup fra ham!
Nicolas2011
21. juli 2013 08:28:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Målmand
M.neuer

Midterforsvar hummels og d.Luiz
Højre back p.Lahm Venstreback p.Evra

Højre fløj a.Robben venstre fløj G.Bale
Midt midt
M. Carrick og b.Schweinsteiger

Angreb
Van persie og falcao

Håber at dette kunne være team of the Month
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce