Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Team of the month - GOAL 3 Options
I.Akinfeev
14. marts 2013 16:46:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Hey derude.

Jeg er en del uenig i det hold som GOAL har valgt som månedens hold. Fordi for mig ligner det ikke et hold af de bedste spiller fra februar (som et månedens hold er) men der imod ligner det mere et sæsonens hold.

Til jer som der ikke har GOAL 3 vil jeg stille holdet op for jer her:

Buffon

Ramos - Pique - Vidic - Alba

Alonso - Pirlo

Cavani - Messi - Ronaldo

Van Persie.

Sådan her vil jeg stille det:

Buffon

Rafael - Ramos - Vidic - Alba

Alonso - Wilshire

Bale - Messi - Ronaldo

Suarez

Målmanden:

Her overvejet jeg evt. De Gea eller Neuer i stedet men valgte at lade Buffon blive.

Forsvaret:

Her satte jeg Rafael ud i stedet for Ramos (mener i øvrigt ikke det ville være passende at sætte Ramos på HB da han spiller mere eller mindre alle kampe som CB) da Rafael virkelig spillede et stort februar måned. I center forsvaret endte det med at blive Ramos og Vidic men Varane var tæt på at tage pladsen i stedet for Ramos. På VB er der ikke så meget at rafle om!

Midtbanen:

Wilshire fik pladsen i stedet for Pirlo da Wilshire virkelig har været fremadstormende de sidste måneders tid efter hans skade pause. Alonso lå rimeligt sikker på den anden. Venster wing og manden bag angriberne er der vist ingen tvivl om at de skal gå til Ronaldo og Messi. Højre wing får Bale selvom han ikke spiller den plads da han virkelig var i topform i sidste måned.

Angrebet:

Hvordan GOAL? Hvordan kan det lykkedes jer at vælge Van Persie? Han har jo nærmest været usynlig i februar hvor imod Suarez har været intet mindre end fantastisk! Mere er der vist ikke at sige om det.

- Hvordan ville i stille månedens hold fra februar?
- Hvad syntes i om mit og GOALs hold?

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

^^^^^^ Chelsea om deres nye hjemmebanetrøje.

Jeg syntes vi alle skal følge disse ord fra Kalleer1234:

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

Michael Carrick en af verdens mest undervurderede spiller!!!
wonderboy22
14. marts 2013 20:34:45 Anmeld

Tilbage til toppen
For det første hedder han Wilshere, og ikke Wilshire.

- :

MM : Diego Lopéz (Har været rigtig god for Real.) Man kunne også overveje : Buffon.
HB : Dani Alves (Har spillet nogen rigtig gode kampe, har været sublim offensiv, og han har vist klasse i flere situationer) Man kunne også overveje: Lahm
CB : Nemanja Vidić (Ingen tvivl, han har været stensikker.) Man kunne også overveje : Piqué
CB : Raphaël Varane (Han har været så vild at det er helt vildt, sagt af en Barcelona fan!) Man kunne også overveje : Sergio Ramos
VB : Jordi Alba (Hvis man er i tvivl, har man tydeligvis ikke fulgt med i fodbold.) Man kunne også overveje : Nacho Monreal (Har skullet vende sig til PL)
CM : Andrés Iniesta (Har været genial som altid!) Man kunne også overveje : Javi Martinéz
CM : Toni Kroos (Har været meget skarp for Bayern.) Man kunne også overveje : Yaya Touré
CM : Sergio Busquets (Var man of the match mod Milan i anden kamp efter min mening, IKKE EN ENESTE FEJL AFLEVERING!) Man kunne også overveje : Wilshere
COM : Gareth Bale (Har været den bedste i denne måned!) Man kunne også overveje : Santi Cazorla
ANG : Cristiano Ronaldo (Har været ustoppelig! (Sagt af en Barcelona fan) ) Man kunne også overveje : Robin van Persie!
ANG : Suaréz (Har været sublim!) Man kunne også overveje : Lionel Messi, selv som diehard Barcelona fan må jeg indrømme at han har haft et mindre formdyk, men han må da siges og være tilbage, efter sine 2 mål mod Milan.)

Manager : Jupp Heynckes ( Man kunne også overveje : José Mourinho

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
I.Akinfeev
14. marts 2013 20:48:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Detalje det med Wilshere ;-)

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

''Vi skal have mere gang i den her side, så jeg vil gøre mit, og begynde at være aktiv mere ofte end jeg har tidligere :)
Jeg anbefaler andre til at gøre det samme, da siden her kan blive så fed hvis her er fyldt med aktive brugere!''

editor
15. marts 2013 00:21:44 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Den første udgave af månedens hold bliver ganske rigtigt lidt "sæsonens hold" eller nærmest ligefrem "de seneste par sæsoners hold". Det bliver forhåbentlig bedre, når der er gået et par måneder, ellers må jeg hive min svenske redaktørkollega i ørerne, for det er nemlig ham, der forfatter indslaget.

I.Akinfeev
15. marts 2013 15:27:16 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Den første udgave af månedens hold bliver ganske rigtigt lidt "sæsonens hold" eller nærmest ligefrem "de seneste par sæsoners hold". Det bliver forhåbentlig bedre, når der er gået et par måneder, ellers må jeg hive min svenske redaktørkollega i ørerne, for det er nemlig ham, der forfatter indslaget.

Så undrer det mig Zlatan ikke var på når det var en svensker der lavde det Klappe

Blue is The colour!!!

It's blue 3
What else matters 3

editor
15. marts 2013 15:50:24 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
I.Akinfeev wrote:
editor wrote:

Så undrer det mig Zlatan ikke var på når det var en svensker der lavde det Klappe

Hermann Dill er vist fra Göteborg-området, og ikke fra Malmö som de fleste andre fra svensk Egmont. Det er forklaringen. Ruller rundt af latter

Kalleer1234
16. marts 2013 17:30:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Må ærligt indrømme at jeg også var lidt forvirret over hvordan kriterierne for holdet var da jeg så det i bladet, men efter Editor har skrevet hvordan det lige hang sammen er jeg bedre med, og forresten synes jeg det er en god ide at lave sådan et hold i bladet.

Men Editor der står jo at man kan påvirke det ved at skrive indlæg på siden, så kunne det ikke være en ide hvis du laver en debat eller et helt forum som hedder noget alá "Månedens hold" hvor man kan komme med indspark til holdet, så det bliver lidt nemmere at finde rundt i og holde styr på? :)
editor
17. marts 2013 00:19:56 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Kalleer1234 wrote:
Må ærligt indrømme at jeg også var lidt forvirret over hvordan kriterierne for holdet var da jeg så det i bladet, men efter Editor har skrevet hvordan det lige hang sammen er jeg bedre med, og forresten synes jeg det er en god ide at lave sådan et hold i bladet.

Men Editor der står jo at man kan påvirke det ved at skrive indlæg på siden, så kunne det ikke være en ide hvis du laver en debat eller et helt forum som hedder noget alá "Månedens hold" hvor man kan komme med indspark til holdet, så det bliver lidt nemmere at finde rundt i og holde styr på? :)

God idé. Jeg laver en sticky-tråd i forummet søndag.Jubii!

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce