Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Koldeste kamp Options
editor
11. marts 2013 23:31:56 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Foranlediget af en usædvanlig kold oplevelse søndag eftermiddag/aften mod Silkeborg, vil jeg spørge alle GOALs brugere: Hvad er den koldeste fodboldkamp, du nogensinde har overværet?

Jeg vil umiddelbart tro, at kampen i søndags er den koldeste oplevelse nogensinde. Ikke så meget på grund af temperaturen - her har jeg oplevet værre, f.eks, en pokalkamp mod Fremad Amager, hvor Parken føltes som at stå i en dybfryser - men mere på grund af vinden, der kom susende fra Sibirien og stod lige ind på Øvre C.

Der var så koldt, at tribunen var stort set ryddet i pausen, fordi alle stod og varmede sig i gangene. Der var så koldt, at min telefon gik i stykker, og jeg derfor har taget skridtet ind i det 21. århundrede og anskaffet mig en sektphone. Der var så koldt, at jeg stadig ikke har fået varmen.

Den eneste kamp, der kan måle sig med denne, var en kamp i Sundby Idrætspark med Fremad Amager (igen!), hvor lynlåsen på min jakke var gået i stykker, og der blæste en iskold vind - ikke nær så koldt som i søndags, men her havde jeg også termosokker, skiundertøj, hue, to lag handsker og fire lag bluser på.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce