Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

OFFICIELT: BALOTELLI TIL MILAN. Options
Cheveux
30. januar 2013 09:19:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Manchester City's problembarn Mario Balotelli skifter til Milan.

I dag bekræfter Milan købet af Balotelli, der i dag skal til det obligatoriske lægetjek i Milan og for at underskrive en kontrakt med italienske AC Milan.. men som min gode ven Valdemar, sagde: "Moaz, intet er sikkert endnu! Han kan stadig nå at fucke det op, haha."

Mancini kommer dog til at savne Balotelli, selvom det så ud til at han ofte fik hovedpine...
netop af "problembarnet" Balotelli.

- Vi er meget kede af at miste ham. Vi elsker Mario som menneske, vi elsker Mario som spiller, men jeg tror, at han havde denne store mulighed for at komme tilbage til Italien og spille for en stor klub som AC Milan, siger Mancini ifølge AFP.

- Hvad synes I om Balotelli's skifte til Milan?

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!" - Pep Guardiola.
Cheveux
30. januar 2013 09:29:44 Anmeld

Tilbage til toppen
Min egen mening:
Jeg synes, at Manchester City mister en utrolig dygtig angriber, der spiller utroligt når han er i topform! Jeg forstår godt, at Mancini er ked af at miste Balotelli, selvom største delen af Manchester nok jubler som aldrig før... for Milan synes jeg det er et utroligt godt køb! 20 millioner euro (rundt regnet 149 millioner kroner) for en spiller med et kæmpe talent! Helt vildt fantastisk.. hvis ham og Stephan El Shaarawy kommer godt ud af det sammen, så vil Milan nok have de to største angrebsstjerne i Europa. For selve Balotelli, synes jeg også det er et godt skifte... det vil nok være forkert at sige at han har stået i "skyggen" af Agüero, men jeg tror bare at han trives bedre i italiensk fodbold.

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!" - Pep Guardiola.
GreatBlue
30. januar 2013 11:05:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Ham og El Shaarawy kommer ikke godt ud af det sammen. To store egoer, hvor den ene er mest kendt, og den anden fremtiden og topscorer i klubben. Drama is gonna come bitches!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Kalleer1234
30. januar 2013 15:27:30 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Ham og El Shaarawy kommer ikke godt ud af det sammen. To store egoer, hvor den ene er mest kendt, og den anden fremtiden og topscorer i klubben. Drama is gonna come bitches!

Det kan du jo overhovedet ikke sige?
De kan da ligeså godt blive fantastiske sammen?
Moderator_Camila
30. januar 2013 18:47:18 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Tror det kan blive være et godt køb af Milan men det kræver virkelig at El Shaarawy og ham kan arbejde sammen ellers kommer det til at gå skidt.
Bliver de 2 et team oppe foran bliver det et giftigt angreb Milan får sig!

Tror det godt for ham at komme væk fra City
sklander
31. januar 2013 18:33:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Suarez & Sturridge ( F.eks.) er jo også 2 kæmpe egoer. Men allerede efter nogle få kampe har man allerede set godt sammenarbejde :).
Moderator_Camila
31. januar 2013 20:58:17 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
sklander wrote:
Suarez & Sturridge ( F.eks.) er jo også 2 kæmpe egoer. Men allerede efter nogle få kampe har man allerede set godt sammenarbejde :).

Helt enig men tror nu de 2 andre er endnu større egoer
Messidona
1. februar 2013 00:42:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Der er ikke mange større egoer end Suarez, så det ved jeg nu snart ikk. :)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Sandra
1. februar 2013 07:09:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes det er helt fint :)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce