Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Målmand! Options
Sandra
21. januar 2013 17:49:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja jeg ved ikke om har har haft denne debat før... Men ihvertfald!

Som de fleste af jeg sikkert har hørt har Valdes ikke ville forlænge sin kontrakt med Fc. Barcelona. Derfor skal Barca igang med at finde en ny målmand som erstatning til Valdes.

Der går en masse rygter om hvem det kommer til at blive.

Fx går der rygter om at Iker Casillas vil være den nye målmand da der går rygter om at han ikke har det så godt med Mourinho, og derudover er Xavi en af hans bedste venner i Fc. Barcelona, og han kender mange af spillerne fra Fc. Barceloan fra landsholdet. Han ville jo passe fantastisk ind, men Iker Casillas er desværre også en trofast fodboldspiller der bare ikke lige sådan forlader Real Madrid.

Derudover går der også rygter om at Manuel Nuer måske tager til Fc. barcelona da Pep Guardiola nu er træner for Bayern München, og derved får ham til Fc. Barcelona.

Men hvad tror I der sker? Hvem bliver Fc. Barcelonas nye målmand?
Hvor tror i Valdes tager hen?
Hvad siger i til rygterne?

Latter
Messidona
21. januar 2013 19:11:23 Anmeld

Tilbage til toppen
-Tror mere på Manuel Neuer end på Casillas, for han er sgu for trofast over for Real, men ville skam gerne ha ham, den eneste i Real jeg virkelig har respekt for, og klart verdens bedste målmand.
-Hmmm...Måske tyskland? Guardiola elsker ham jo :´D
De er klart spændene, og meget vigtigt at følge med i for os Barca fans :)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Lucroest
21. januar 2013 19:27:40 Anmeld

Tilbage til toppen
- Tror mest på Neuer eller Courtois. Reina er ikke god nok og Casillas? Efter at have været så trofast overfor Real hvorfor så lige tage til ærkerivalen Barca? De Gea tror jeg ikke rigtigt på.
- Kunne godt se en byttehandel med Valdes for Neuer plus en sum penge til Bayern.
- Det er fint nok men det der går mig på nerverne er at Pep har budt €47 mio for Suárez. >:-/

Vidste i godt at Villa overvejer at forlade Barca?
RonaldosGirl7
26. januar 2013 22:14:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Barca får ikke Casillas. Casillas har sagt at hvis han en dag skulle væk fra Real Madrid, skulle det være en klub langt fra Madrid, fordi han ikke ville tåle at spille IMOD. Jeg håber han er klar igen :'(
arsenal810
26. januar 2013 22:41:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror ikke, at Iker vil til Barca. Jeg tror, de sælger Valdes og køber Neuer, hvis Munchen vil af med ham.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
real@zaka99
27. januar 2013 08:12:25 Anmeld

Tilbage til toppen
HA HA HA CASSILAS SOM BARCA MÅLMAND!!! Bare fordi jeres målmans stinker skal i squ ikke lange ud efter iker, drop det! HA!!

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

"Vi tabte, fordi vi ikke vandt"
- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

Læs mine Blogs Plz! :-)

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
Sandra
27. januar 2013 13:38:50 Anmeld

Tilbage til toppen
real@zaka99 wrote:
HA HA HA CASSILAS SOM BARCA MÅLMAND!!! Bare fordi jeres målmans stinker skal i squ ikke lange ud efter iker, drop det! HA!!

Alt kan ske i fodbold? Fortæller bare om rygterne? Ikke at det vil ske? Derudover er det virkelig modent af dig at sige at en prof fodboldspiller er dårlig? Hvis han var så dårlig, ville han ikke spille i en klub som er en af verdens bedste? Så tag dig nu lige sammen.
Moderator_Camila
27. januar 2013 16:42:09 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror ikke på at Casillas kommer til Barcelona, han vil nærmest alt andet.. Det ville undre mig meget ..
Tror Neuer tager til Barcalona men selvfølgelig kræver det at Bayern vil slippe ham
real@zaka99
27. januar 2013 19:23:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
real@zaka99 wrote:

Alt kan ske i fodbold? Fortæller bare om rygterne? Ikke at det vil ske? Derudover er det virkelig modent af dig at sige at en prof fodboldspiller er dårlig? Hvis han var så dårlig, ville han ikke spille i en klub som er en af verdens bedste? Så tag dig nu lige sammen.

Det er lige netop det der er så sindsygt, at en kæmpe klub som Barcalona accepterer at deres målmand er så usikker, han er næsten lige så dårlig som de gea! Ruller rundt af latter

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

- Mark Viduka

- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
Sandra
27. januar 2013 20:44:26 Anmeld

Tilbage til toppen
real@zaka99 wrote:
Sandra wrote:
real@zaka99 wrote:

Det er lige netop det der er så sindsygt, at en kæmpe klub som Barcalona accepterer at deres målmand er så usikker, han er næsten lige så dårlig som de gea! Ruller rundt af latter

Usikker? Kan ikke se nogen usikkerhed i Valdes? Han har været trofast i mange år, og han har vel lov til at ønske at komme i en anden klub? At man vil skifte klub, er ikke at være usikker. - Det er at man gerne vil noget nyt, og blive udfordret?
Messidona
27. januar 2013 23:45:05 Anmeld

Tilbage til toppen
real@zaka99 wrote:
Sandra wrote:
real@zaka99 wrote:

Du ved tydeligvis meget om fodbold....Not.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
RonaldosGirl7
28. januar 2013 17:42:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Stop med at bruge ordet "trofast" minder mig altid om hunde :o
real@zaka99
28. januar 2013 18:19:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
real@zaka99 wrote:
Sandra wrote:
real@zaka99 wrote:

Usikker? Kan ikke se nogen usikkerhed i Valdes? Han har været trofast i mange år, og han har vel lov til at ønske at komme i en anden klub? At man vil skifte klub, er ikke at være usikker. - Det er at man gerne vil noget nyt, og blive udfordret?

Jeg mener usikker i målet, og jeg ved hvad du vil sige, men helt ærligt, at redde med knæet, albuen, låret eller hoppende som en fuld sprællemand

- Mark Viduka

- Ronaldo

- Ron Atkinson

Ugens bruger igen! YES

real@zaka99
28. januar 2013 18:21:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
real@zaka99 wrote:
Sandra wrote:
real@zaka99 wrote:

Du ved tydeligvis meget om fodbold....Not.

Ja ja, det skal du jo sige, alle har deres mening og jeg mener at Valdes hører til i Lyngby og ikke i verdens bedste klub!!

- Mark Viduka

- Ronaldo

- Ron Atkinson

Ugens bruger igen! YES

GreatBlue
28. januar 2013 20:09:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvis det skulle ske, ville Casillas gå fra den mest elskede Real spiller, til den mest hadede nogensinde.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
wiland1
12. marts 2013 20:21:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Valdes skifter til Arsenal eller Milan tror jeg.

Iker Casillias kan ikke lad sig gøre i Barca. Han er anfører i Madrid, og er en levende legende. Manuel Neuer er tysker, så Bayern er det største for ham. Tror slet ikke, at FCB tiltaler ham specielt.

Måske vil en type som Courtois fra Chealsea(lejet til Atletico) kunne blive en muglighed. Ung og talentfuld keeper. Steve Mandanda fra Marseille er mit bedste bud. En komplet keeper, der allerede har vist sit værd i Frankrig.
arsenal810
12. marts 2013 22:19:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg hverken tror eller håber, at Arsenal køber Valdes. Ikke fordi jeg synes han er dårlig eller noget, men det eneste, de rigtigt mangler, er nogle bedre forsvarer og en ny træner. Ikke en målmand, for sådan en har de. Ja de har endda fire, hvis nogen skulle spørge.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
wonderboy22
14. marts 2013 20:38:42 Anmeld

Tilbage til toppen
1. Jeg vil helt klart helst have Courtois, no doubt.
2. PSG er et skud i tågen, men Arsenal lader også til at være ret interesserede.
3. Utrolig spændende!

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce