Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Bliver Ba en succes i Chelsea
Vælg Stemmer Statistik
Ja 2 25 %
Han bliver bedre end Torres 1 12 %
Nej 5 62 %

Demba Ba til Chelsea? Options
TheBlueLondon
2. januar 2013 22:20:35 Anmeld

Tilbage til toppen
I følge 6eren har Alan Pardew udtalt til Sky sports at Demba Ba er ny mand i Chelsea. Hvor vidt det er rigtigt ved man ikke noget om i nu da Chelsea ikke har udtalt sig.

- Hvis Ba kommer til Chelsea bliver han så fast mand i Chelseas start 11er? Begrund!

- Hvis han ikke tager til Chelsea hvor tager han så hen og hvor passer han bedst? Begrund!

Artiklen på 6eren hjemmeside

Sir Alex Ferguson´s reaktion på folk syntes han er usympatisk ´´Man behøver kun 6 venner til at bære ens kiste´´.
editor
3. januar 2013 01:25:31 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Han vil i hvert fald styrke bredden og give Torres lidt konkurrence om pladsen som boksangriber. Til fordelene hører at han er billig, kan meget på egen hånd og har et tårnhøjt topniveau. På negativsiden er han upopulær i Newcastle for sin opførsel, har haft lange formdyk og har en kronisk knæskade, som sagtens kan springe op igen.

Jeg vil sige et godt køb til prisen, og Chelsea har hårdt brug for en angriber, men han skal holdes i stramme tøjler. Hvis man kan få ham til en nogenlunde rimelig løn, vil jeg kalde det et fint køb. Og han er langt bedre end Sturridge som boksangriber.

arsenal810
3. januar 2013 12:27:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg håber virkelig ikke, at han vil være så uhyggeligt dum at skifte til Chelsea! Han vil nok spille meget i starten, men når Chelsea henter Falcao til sommer, er hans dage i startopstillingen og hans dage som Chelsea spiller talte.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
TheBlueLondon
3. januar 2013 13:42:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg vil lige sige selv jeg håber han tager til Chelsea da jeg er pi*** træt af at se Torres rende rundt der oppe og ligne en spansk jubelnar :)

Sir Alex Ferguson´s reaktion på folk syntes han er usympatisk ´´Man behøver kun 6 venner til at bære ens kiste´´.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce