Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Spanske aviser: Bille hjem til Danmark Options
kasper142
1. januar 2013 23:40:20 Anmeld

Tilbage til toppen
editor
2. januar 2013 00:09:02 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg kan ikke se, hvem der skal hive ham hjem.

BIF er vel det bedste bud, og han er da også fine venner med Brøndbys hooligans ifølge rygterne, men med mindre de finder en guldåre under Gildhøj-centeret har de ikke råd til ham.

FCN kunne også være en mulighed, men han passer ikke ind i Hjulmands højt besungne koncept.

AGF? Held og lykke med at køre Palermo-stilen i Århus Midtby, Nicki :)

FCK? Han er generelt meget lidt populær blandt FCK's tilhængere, og personlighedsmæssigt passer han ikke ind i FCK's stramme koncept.

OB? Tjo, den sportslige ledelse er jo kendt for at sejle med jævne mellemrum, så hvorfor ikke hente Bille hjem?

arsenal810
2. januar 2013 16:50:49 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Jeg kan ikke se, hvem der skal hive ham hjem.

BIF er vel det bedste bud, og han er da også fine venner med Brøndbys hooligans ifølge rygterne, men med mindre de finder en guldåre under Gildhøj-centeret har de ikke råd til ham.

FCN kunne også være en mulighed, men han passer ikke ind i Hjulmands højt besungne koncept.

AGF? Held og lykke med at køre Palermo-stilen i Århus Midtby, Nicki :)

FCK? Han er generelt meget lidt populær blandt FCK's tilhængere, og personlighedsmæssigt passer han ikke ind i FCK's stramme koncept.

OB? Tjo, den sportslige ledelse er jo kendt for at sejle med jævne mellemrum, så hvorfor ikke hente Bille hjem?

Du tror altså mest på OB i den forbindelse?

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Moderator_Camila
2. januar 2013 17:59:54 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg ved ikke hvor meget hold i det der er. Man kan jo håbe Thomas Rasmussen henter ham til vestegnen hvis de ellers kan få lidt styr på pengene.

Ellers kunne OB være et bud de har jo allerede forsøgt sig med Skovbo
editor
3. januar 2013 19:31:31 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Han endte i Rosenborg. Tja, han skal vel nok blive en moderat succes i den norske losseliga. :)

editor
4. januar 2013 16:40:28 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg læste, at Bille sammenlignede sig med Zlatan, fordi de begge er bedst, når de er vrede.

Man må konstatere, at Bille ikke har været særlig vred i de seneste par sæsoner...

arsenal810
4. januar 2013 22:13:32 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Jeg læste, at Bille sammenlignede sig med Zlatan, fordi de begge er bedst, når de er vrede.

Man må konstatere, at Bille ikke har været særlig vred i de seneste par sæsoner...

Bestemt ikke... Han har faktisk været det modsatte...

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce