Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Hvor godt klare han sig? (Afstemningen er lukket)
Vælg Stemmer Statistik
Han bliver Liverpool's bedste køb siden Torres. 1 11 %
Han bliver vigtig for LFC's resultater. 6 66 %
Han klarer sig udemærket. 0 0 %
Han bliver et flop. 0 0 %
Han bliver bænkevarmer. 0 0 %
Han bliver værre end Downing. 2 22 %

Daniel Sturridge til Liverpool. Options
Lucroest
24. december 2012 16:55:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg mener at han bliver en god og vigtig spiller for Liverpool <3. Det var også på tide at de købte en Chelsea-spiller, siden de tog Torres og Meireles.
Lucroest
25. december 2012 10:02:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Så mange stemmer... Så lidt kommentarer...
arsenal810
25. december 2012 11:12:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Han udvikler sig måske, men det er et stort skridt ned i karrieren. Tilgiv mig for at sige det, men det er helt rigtigt.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Kjøller
25. december 2012 11:32:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Daniel Sturridge har ikke rigtig kunne erobre en fast plads i Chelsea, hvorfor jeg mener at det er et klogt skifte. Samtidig ville han også kunne være med til at løfte Liverpools niveau. Fin handel for alle parter.

Læs nogle af mine blogs!
Lujan
25. december 2012 11:35:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Håber han kan score en 10-15 mål pr. sæson.
arsenal810
25. december 2012 21:40:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:

Han er jo ikke angriber, men vi har alle drømme:) (Men Sturridge er jo heller ikke dårlig, så det er helt bestemt muligt!)

Min store drøm er en titel dominans alla Barcelona fra Arsenals side, så RVP kommer krybende tilbage og beder om en kontrakt, og bliver blankt afvist! Så vil han bare kunne lære det! (Sig endelig til, hvis jeg dagdrømmer for meget!) Kan huske, at jeg ønskede mig en pokal i julegave, så lad os se, hvad der sker:)!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Lucroest
25. december 2012 22:09:22 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Lujan wrote:

Han er jo ikke angriber, men vi har alle drømme:) (Men Sturridge er jo heller ikke dårlig, så det er helt bestemt muligt!)

Min store drøm er en titel dominans alla Barcelona fra Arsenals side, så RVP kommer krybende tilbage og beder om en kontrakt, og bliver blankt afvist! Så vil han bare kunne lære det! (Sig endelig til, hvis jeg dagdrømmer for meget!) Kan huske, at jeg ønskede mig en pokal i julegave, så lad os se, hvad der sker:)!

Sturridge er da fuldt ud angriber(?)
Lujan
26. december 2012 07:35:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Sturridge er 110 % angriber!?
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce