Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Ville i juble hvis i spillede mod jeres gamle klub
Vælg Stemmer Statistik
Ja 0 0 %
Nej 5 83 %
Måske 1 16 %

Ronaldo vil ikke fejre mål mod Manchester United Options
Cristian_Tello
21. december 2012 12:33:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Real Madrid-stjernen Cristiano Ronaldo agter ikke at juble, hvis han skulle score, når portugiseren efter nytår står over for sine tidligere holdkammerater fra Manchester United i Champions Leagues 1/8-finaler.

Ronaldo blev hentet til den spanske hovedstad fra United i 2009.

- Jeg vil ikke fejre en scoring mod Manchester United. Jeg savner klubben, og menneskene dér var som en familie for mig.

- Jeg elsker fodboldlivet i Real Madrid, men jeg ville aldrig være blevet den, jeg er i dag uden Manchester United, siger Ronaldo til den spanske avis AS.

Den portugisiske stjerne optrådte sammenlagt seks år i United og hjalp klubben til tre engelske mesterskaber og en enkelt triumf i Champions League.

Real Madrid og United mødes 13. februar på Bernabeu i den spanske hovedstad og tre uger senere - den 5. marts - på Old Trafford i Manchester.

kilde -
ekstrabladet.dk
editor
21. december 2012 14:26:12 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Scor nu lige først - så kan du lade være med at juble bagefter... :)

Lucroest
21. december 2012 17:51:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvis jeg scorer mod min gamle klub ville jeg ikke juble hvis jeg havde en ulykkelig tid. På den anden side villle jeg jule hvis jeg havde en skidt tid i klubben. og min tidligere manager ikke var særlig god mod mig vil jeg skrige min glæde over at have skiftet ind i ansigtet på ham, selvom at jeg risikere at få karantæne Danse Usikker
arsenal810
21. december 2012 18:14:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Giver Editor ret. Synes han skulle vente med at sige sådan noget indtil kampen er spillet færdig. Typisk Cristiano!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Chris22
21. december 2012 18:37:01 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Giver Editor ret. Synes han skulle vente med at sige sådan noget indtil kampen er spillet færdig. Typisk Cristiano!

Undskyld, men det er der nu mange spillere der udtaler sig om hvorvidt de vil fejre hvis de scorer imod deres gamle klubber. Eks. Villa, Lucio, Tevez osv.
Men selvfølgelig, når det er Ronaldo så er alting forkert, sådan er det altid. Hvis Messi var blevet solgt og havde sagt at han ikke ville fejre hvis han scorer imod Barca, var han blevet forgudet af alle, for han er jo sådan en "engel"

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
arsenal810
21. december 2012 23:26:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
arsenal810 wrote:

Undskyld, men det er der nu mange spillere der udtaler sig om hvorvidt de vil fejre hvis de scorer imod deres gamle klubber. Eks. Villa, Lucio, Tevez osv.
Men selvfølgelig, når det er Ronaldo så er alting forkert, sådan er det altid. Hvis Messi var blevet solgt og havde sagt at han ikke ville fejre hvis han scorer imod Barca, var han blevet forgudet af alle, for han er jo sådan en "engel"

Øhh nej! Jeg er sgu ligeglad med, om det er Ronaldo, Messi eller Helle Thorning! Jeg mener, at det er lidt sært at sige sådan noget før kampen er spillet. Men smag og behag som man siger:)

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Chris22
22. december 2012 01:04:45 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Chris22 wrote:
arsenal810 wrote:

Øhh nej! Jeg er sgu ligeglad med, om det er Ronaldo, Messi eller Helle Thorning! Jeg mener, at det er lidt sært at sige sådan noget før kampen er spillet. Men smag og behag som man siger:)

Det virker bare meget fordømmende når du slutter med at skrive "Typisk Cristiano!"

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
arsenal810
22. december 2012 11:04:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
arsenal810 wrote:
Chris22 wrote:
arsenal810 wrote:

Det virker bare meget fordømmende når du slutter med at skrive "Typisk Cristiano!"

Det var ikke ment så slemt, som det måske lyder. Rundstykke.

RonaldosGirl7
25. december 2012 14:35:13 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvis Ronaldo, ikke vil juble, er det helt fint. Det er personen der scorer, der bestemmer om han vil juble eller ej. Jeg forstår godt hvorfor han ikke vil juble. Det ville jeg heller ikke hvis det var mod min gamle klub. Mener selv det er en lille smule respektløst..

Det er da normalt at udtale, sådan noget, før en kamp, og ikke efter? Hvad snakker i om, er i helt blæst? Som om han efter en kamp skal sige om han ville have jublet eller ej. Han skal nok score, jeg tror på ham, han kan når han vil. Han skal fandme bare vise, hvorfor han skiftede united ud med Real. Hvorfor Real er en så fantastisk klub. Han skal, han vil, han kan. Halaaaaaa Ronaaaaaaldo <3<3<3
Alex_messi10
25. december 2012 20:11:24 Anmeld

Tilbage til toppen
ja

alsexander
arsenal810
25. december 2012 20:50:33 Anmeld

Tilbage til toppen
RonaldosGirl7 wrote:
Hvis Ronaldo, ikke vil juble, er det helt fint. Det er personen der scorer, der bestemmer om han vil juble eller ej. Jeg forstår godt hvorfor han ikke vil juble. Det ville jeg heller ikke hvis det var mod min gamle klub. Mener selv det er en lille smule respektløst..

Det er da normalt at udtale, sådan noget, før en kamp, og ikke efter? Hvad snakker i om, er i helt blæst? Som om han efter en kamp skal sige om han ville have jublet eller ej. Han skal nok score, jeg tror på ham, han kan når han vil. Han skal fandme bare vise, hvorfor han skiftede united ud med Real. Hvorfor Real er en så fantastisk klub. Han skal, han vil, han kan. Halaaaaaa Ronaaaaaaldo <3<3<3

Nej, jeg er ikke blæst, jeg siger bare min mening. Så tænk over det, før du kalder nogen blæst igen!

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce