Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

BIF fans opførsel Options
NicklasArsenal
1. december 2012 13:49:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad synes i om den måde Brøndby fansene opførte sig efter deres sejr mod FIK i pokal kampen?
Er det okay at løbe ind på banen pga kaste med romerlys?

Jeg synes selv at det er uacceptabelt at de kan finde på at gør sådan noget når der også er nogle der bare vil ind og se en god fodboldkamp:-)

Arsenal till I die,
I'm Arsenal till I die
I know I am,
I'm sure I am,
I'm Arsenal till i die

Nu skal Wenger bare væk VÆK!!! Vi taber bare ikke til F*****G BRADFORD!!!!!!
Sandra
1. december 2012 17:40:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Selvfølgelig er det ikke acceptabelt. Det er fuldstændig forkert... Men de opførte sig jo netop sådan der, pga. de længe ikke har vundet en skid, og når de så endelig vinder én kamp, så går deres fand totalt amok, fordi det er længe siden de har oplevet en sejr. Men så er der også nogle fans, der ikke kommer der for fodboldens skyld, men for at ødelægge det for andre. Men sådan er det sgu bare, der er ikke rigtig noget at gøre ved det.
Lucroest
1. december 2012 19:05:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Dårlig opførsel
Cunhä
6. december 2012 16:49:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Du skriver, og jeg citerer:

"Er det okay at løbe ind på banen pga kaste med romerlys?"
Kan det virkelig være dit alvor? Går ud fra du har formuleret dig forkert, i håbet om at få startet en god debat.

Men jo, selvfølgelig er det dårlig opførsel og ikke ok, men for nogle år siden gjorde FCK'erne det samme. De havde taget en masse romerlys med ind til kampen og begyndte så at kaste det ned på Brøndby's FAMILIETRIBUNE, hvis nogle altså husker. Så til alle FCK'erne der snakker om hvor dårlig opførsel det er af BIF, så huak lige at tænke tilbage på det her.

er selv FCK-fan, men synes bare man lige skulle overveje den dobbeltmoralske cyklus.

Har ingen sgnatur.
Moderator_Camila
6. december 2012 21:20:45 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Selvfølgelig er det ikke okay at de løber ind på banen det burde aldrig være sket.. Jeg er glad for politiet kom på stadion og gjorde at der ikke blev slåskamp..

Selvom Brøndby måske har de værste fans, på trods af jeg er Brøndby fan syntes jeg de tit opfører sig uacceptabelt.. Men jeg syntes heller ikke FCK's fans opførte sig perfekt de smadrede for 300.000 og forsøgte at brænde stadion af og jo de blev provokeret af Brøndby fans men stadig.. det er fandme heller ikk i orden..

Syntes desværre det er en kedelig tendens i de 2 klubber at der bare er nogle der næsten kun ser fodbold for at lave ballade og komme op og slås... Det er bare desværre svært at finde dem kun er der for at slås ..
a.c.a.b
7. december 2012 13:48:30 Anmeld

Tilbage til toppen
meget kan man sgu sige om brøndby fans men de er sgu trofaste supportere der støtter holdet lige meget hvor de spiller, men ja det var ikke okay, nu kan vi nok komme til igen at se new firms uden stemning og det er sgu irriterende, men jeg synes nu også at medierne overreagere igen. for det så nu ude til at de fleste! stod på brøndbys banehalvldel.

og til sandra jeg tror ikke på der kommer folk i Danmark for ikke at støtte sit hold, for det er jo det du skriver ;)

men nu er fck fans jo heller ikke englebørn
Kalleer1234
7. december 2012 14:45:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes altså det var sjovt :D
real@zaka99
7. december 2012 20:55:35 Anmeld

Tilbage til toppen
De Røvhuller skulle klemmes ned i en lille papkasse og blive sendt til cuba og få proppet så meget kaffe ind i munden så de var nød til at tale gennem næsen, for dernæst at blive sendt retur til jumfruanne gade så deres papkasse kunne blive oversvømt i vodka og så blive taget ud af kassen for at opleve det mest grufulde i verden: EN SILKEBORG KAMP. Jeg er så freaking træt af at de ikke bare kan se fodbold istedet for at lege små rockere, der er altså også børn på stadion!!!!

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

"Vi tabte, fordi vi ikke vandt"
- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

Læs mine Blogs Plz! :-)

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
a.c.a.b
7. december 2012 21:51:14 Anmeld

Tilbage til toppen
real@zaka99 wrote:
De Røvhuller skulle klemmes ned i en lille papkasse og blive sendt til cuba og få proppet så meget kaffe ind i munden så de var nød til at tale gennem næsen, for dernæst at blive sendt retur til jumfruanne gade så deres papkasse kunne blive oversvømt i vodka og så blive taget ud af kassen for at opleve det mest grufulde i verden: EN SILKEBORG KAMP. Jeg er så freaking træt af at de ikke bare kan se fodbold istedet for at lege små rockere, der er altså også børn på stadion!!!!

har du hørt der er noget der hedder at støtte sit hold, du skriver faktisk at de ikke må støtte brøndby?
real@zaka99
8. december 2012 08:16:09 Anmeld

Tilbage til toppen
a.c.a.b wrote:
real@zaka99 wrote:

har du hørt der er noget der hedder at støtte sit hold, du skriver faktisk at de ikke må støtte brøndby?

Drop sarkasmen lille ven og læs hvad jeg skriver, jeg er bare fucking træt af alt deres ballade og de tror de er så seje, hvorfor ser de ikke bare fodbold istedet for alt det andet lort

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

"Vi tabte, fordi vi ikke vandt"
- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

Læs mine Blogs Plz! :-)

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce