Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Chelsea fyrer Di Matteo Options
Sandra
21. november 2012 13:51:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Link: http://www.sporten.dk/fodbold/chelsea-fyrer-di-matteo

Ja.. I har nok hørt det.. Chelsea fyrer Di Matteo pga, Chelsea tabte 3-0 til Juventus igår...

Hvad mener i og synes om dette?!

Personligt synes jeg at det er fucking latterligt! De fandme skudt i hoved! Han har sgu da vundet CHL og FA cuppen. Den mand var satme god! Der lå endda rygter om at han ville få prisen som året træner. Han er satme selv gammel chelsea spiller, så fyrre de ham på den måde!? Seriøst havde respekt for manden, selvom jeg ikke bryder mig om holdet. Han var en mand der altid tog sit holds nederlag på sine skuldre, og ikke gav spillere skylden..

Uh og hvem tror i bliver den nye træner? Begrund tak..
Kalleer1234
21. november 2012 14:32:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg forstår det sku heller ikke helt men måske er der noget andet bag, Guardiola måske?
Lucroest
21. november 2012 15:45:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Typisk Abrahamovic!

"Dit hold tabte 3-0! Du er fyret!"

Forstår ikke helt Roman.

Guardiola eller Rafael Benítez.
Sandra
21. november 2012 16:01:06 Anmeld

Tilbage til toppen
I skal ikke regne med Pep kommer til Chelsea. Der går også rygter om at han skal være træner for City osv. Pep har selv udtalt at han holder nogle års pause, og kommer tilbage fra Barça. Derfor han nok valge Tito som træner, de spillede jo også sammen før i tiden, så de har sagt lagt en plan sammen. :)
RonaldosGirl7
21. november 2012 16:14:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Mange siger Pep Guardiola, men personligt tror jeg ikke at han VIL til Chelsea, tror han vender tilbage til Barca, efter hans pause! Ellers har jeg ingen anelse til andre trænere! Hvis det var mig der var træner ville jeg holde mig laaaaangt væk fra Chelsea, de fyrer dig jo bare på 0,5! Latterligt! Tror ikke specielt at nogle trænere vil til Chelsea, efter de har set hvor mange de fyrer på stribe! :o
a.c.a.b
21. november 2012 16:44:24 Anmeld

Tilbage til toppen
abrahmovic tænker ikke andet end på penge og store stjerner. ved 3-0 nederlaget fik han ligepludselig sin chance for at fyre den "mindre" populære/kendte roberto de matteo så han kan købe en manager der har vundet meget og alt det der
arsenal810
21. november 2012 16:57:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Meget forkert beslutning! Holdet havde aldrig vundet CHL uden RDM sidste år, så jeg synes bare, at Abramovich skal skride med de åndssvage fyringer! "Beklager, min holdet fører ikke ligaen med 20 point, så nu er du fyret" Det kan man ikke! Ved i hvad? Abramovich burde fyres!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
arsenal810
21. november 2012 16:58:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu håber jeg bare, at Arsenal ansætter ham...

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Kalleer1234
21. november 2012 17:30:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
I skal ikke regne med Pep kommer til Chelsea. Der går også rygter om at han skal være træner for City osv. Pep har selv udtalt at han holder nogle års pause, og kommer tilbage fra Barça. Derfor han nok valge Tito som træner, de spillede jo også sammen før i tiden, så de har sagt lagt en plan sammen. :)

Det kan jo sagtens være at der kommer en mindre kendt træner til nu som så går af til sommer hvor Guardiola kan komme og overtage.
Moderator_Camila
21. november 2012 19:24:59 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
De har godt nok ikke fået meget ud af det på det sidste Chelsea efter en kanon start. Syntes han gjorde det vildt godt i foråret men kan godt se begrundelsen for at fyre ham nu de har manglet resultaterne her på det sidste og i champions league ser det ud til de ryger ud.

Jeg tror godt det kunne blive Benitez han har selv været ude at sige han godt kunne se sig selv i Chelsea men ved det ikke..
arsenal810
21. november 2012 19:51:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Benitez? Tja... Det vil vise sig...

GreatBlue
21. november 2012 20:52:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:

Pep's agent har fortalt han gerne vil til Premier League, så mon ikke dine tanker der er mere ønsketænkning?

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
GreatBlue
21. november 2012 20:56:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg har efterhånden forstået hvorfor så mange Chelsea fans er frustrerede over Abramovich. Jeg syntes personligt at RDM var fantastisk, han fik Torres igang og Mata gjorde han en af verdens bedste. Holdet fik en foryngelse, en succesfuld en af slagsen endda, men han var åbenbart ikke tilfreds, selvom Chelsea spillede noget af deres bedste fodbold, dog ikke til sidst. Men jeg er vildt skuffet, og jeg gider sku ikke have Benitez, han er fandme ikke engang lige så god som AVB.

eriksen89
21. november 2012 20:56:12 Anmeld

Tilbage til toppen
det blev benitz
GreatBlue
21. november 2012 21:01:12 Anmeld

Tilbage til toppen
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!

Messidona
21. november 2012 22:02:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Haha fedt så.vinder chelsea ikke noget i år, yeah! :'D

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
arsenal810
22. november 2012 07:00:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Benitez i stedet for RDM? Abramovich må være blevet gal!

Lujan
22. november 2012 07:21:38 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Benitez i stedet for RDM? Abramovich må være blevet gal!
Abramovich har altid været galIronisk latter Elsker det!
Sandra
22. november 2012 08:15:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kan godt være der også er ønske tænkning i det GreatBlue, men sådan er det bare. Alle har vel et ønske om et eller andet. Og der går så mange rygter, så alt kan jo ske..

Abramovich har virkelig begået en fejl. At skifte Matteo ud for Benitez... Fuck man, Chelsea får lort op til halsen nu, held og lykke siger jeg bare. Det er så respektløst gjort af Abramovich!
arsenal810
22. november 2012 16:27:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
Det kan godt være der også er ønske tænkning i det GreatBlue, men sådan er det bare. Alle har vel et ønske om et eller andet. Og der går så mange rygter, så alt kan jo ske..

Abramovich har virkelig begået en fejl. At skifte Matteo ud for Benitez... Fuck man, Chelsea får lort op til halsen nu, held og lykke siger jeg bare. Det er så respektløst gjort af Abramovich!

Hør her, jeg drømmer også om, at Arsenal endelig vil vinde alle de store pokaler hver eneste sæson, så jeg er enig med Sandra i, at alle har lov at drømme!

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce