Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Ronaldo er bedre eller hvad? Options
mathiasrs
17. november 2012 12:52:41 Anmeld

Tilbage til toppen
hvem er bedst...
Ronaldo eller Messi.
Kom med et svar og begrundelse...
Jeg vil sige Messi, da han er et bedre forbilled og scorer flere mål, end ronaldo gør:)
KOM SÅ barca og real fans, lad os få en diskusion(staves)
arsenal810
17. november 2012 12:53:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Diskussion staves sådan:)

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
mathiasrs
17. november 2012 12:56:02 Anmeld

Tilbage til toppen
tak:)
arsenal810
17. november 2012 16:41:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Så lidt makker!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
RonaldosGirl7
17. november 2012 17:07:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Cristiano Ronaldo er mit valg - helt klart - uden den mindste tvivl.

Ronaldo er og bliver den bedste. Han er fysisk stærk, har god teknik, er konge til tricks, sparker godt, er god med begge ben, god til både frispark og straffespark, og en hel masse andet. Han er en fantastisk fodboldspiller. Hvis man spørge efter en komplet og målfarlig fodboldspiller, så er svaret - verdens bedste Cristiano Ronaldo!

Han har bevist at han kan spille med hvilken som helt træner, hvilken som helst holdkammerater, hvilken som helst liga, og alligevel være fremragende! Derimod mener jeg at Messi kun har spillet for Barca, og det kan lige så godt være, at han er som han er på grund af hans holdkammerater eller hans liga! Derfor har Ronaldo vist mere!

Ronaldo slår rekorder efter rekorder - og bare rolig ronaldo haters - HAN ER KUN BEGYNDT!
Kalleer1234
17. november 2012 22:03:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Messi er bedst.
1. Han er mere målfarlig
2. Han er mere sympatisk
3. Han har bedre teknik
4. Han er mere stabil
5. Han har vundet 3 Ballon D'or i træk
6. Han er mere vigtig for sit hold
Kunne garanteret finde flere grunde, men orker ikke at skrive flere.
Lujan
18. november 2012 08:39:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Messi; Lige lidt statistik.

Denne her er fra Goal.com som i hele sidste sæson lavede et regnskab over hver runde i La Liga.

Messi:
Spillede 3406 minutter.
50 mål, 37 kampe.
10 på straffe.
15 assists.
201 skud, 98 på mål, hvilket betyder at han rammer målet på 48,7 procent af sine skud.
2439 afleveringer, 1995 ramte en medspiller hvilket betyder at han ramte rigtig med 81, 8 procent af sine afleveringer.
Goal.com gennemsnitlig kampvurdering: 7,46.

I alle turneringer scorede Messi 72 mål og spillede 59 kampe.

Ronaldo:
Spillede 3483 minutter.
46 mål, 38 kampe.
12 på straffe.
12 assists.
260 skud, 103 på mål, hvilket betyder at han ramte målet på 39,6 procent af sine skud.
1529 afleveringer, 1175 ramte en medspiller, hvilket betyder at han ramte rigtig på 76,8 procent af sine afleveringer.
Goal.com gennemsnitlig kampvurdering: 7,24.

I alle turneringer scorede Ronaldo 60 mål i 55 kampe.
Chris22
18. november 2012 09:09:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:
Messi; Lige lidt statistik.

Denne her er fra Goal.com som i hele sidste sæson lavede et regnskab over hver runde i La Liga.

Messi:
Spillede 3406 minutter.
50 mål, 37 kampe.
10 på straffe.
15 assists.
201 skud, 98 på mål, hvilket betyder at han rammer målet på 48,7 procent af sine skud.
2439 afleveringer, 1995 ramte en medspiller hvilket betyder at han ramte rigtig med 81, 8 procent af sine afleveringer.
Goal.com gennemsnitlig kampvurdering: 7,46.

I alle turneringer scorede Messi 72 mål og spillede 59 kampe.

Ronaldo:
Spillede 3483 minutter.
46 mål, 38 kampe.
12 på straffe.
12 assists.
260 skud, 103 på mål, hvilket betyder at han ramte målet på 39,6 procent af sine skud.
1529 afleveringer, 1175 ramte en medspiller, hvilket betyder at han ramte rigtig på 76,8 procent af sine afleveringer.
Goal.com gennemsnitlig kampvurdering: 7,24.

I alle turneringer scorede Ronaldo 60 mål i 55 kampe.

Du glemmer bare at Ronaldo har udgangspunkt på kanten. Han spillede flere minutter, men havde færre chancer til at score mål på. ca. 60-70% af hans skud er ude fra feltet, mens Messi knap kan skyde fra over 20 meter ude. Messi laver naturligvis flere afleveringer, og derfor også flere assists end Ronaldo, da han spiller for Barcelona, hvis spil er bygget op omkring at aflevere bolden.
Goal.com er desuden en flok Barca fanboys. Jeg har til dags dato, kun læst en negativ artikel om Barca, men jeg har kun læst ganske få positive om Real. Og når det er Ben Hayward der står for spillervurderinger er der ikke noget at sige til at Madridspillere, og i særdeleshed Özil og Khedira, altid for dårlige vurderinger (Han er jødisk og bor i Barcelona.)

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Messidona
18. november 2012 12:25:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Lad os lige køre noget Messi-Ronaldo statistik for 2012/2013 sæsonen.

Messi:
Goals-34
Assists-7
Shots per game-5.7
Man of the match-10
Rating-8.72

Ronaldo:
Goals-18
Assists-1
Shots per game-7.1
Man of the match-5
Rating-7.92

Og har endnu ikke fundet en statistik side der har givet Ronaldo højere rating end Messi, og det er i alle sæsoner.

I rest my case.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Messidona
18. november 2012 12:35:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Og har så mange andre argumenter udover statistik, men alligevel ingen der læser lange beskeder herinde så orker det ikk. :)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
arsenal810
18. november 2012 22:55:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Og har så mange andre argumenter udover statistik, men alligevel ingen der læser lange beskeder herinde så orker det ikk. :)

JEG gør!

GreatBlue
19. november 2012 12:53:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Messi vinder på attituden og personlighed, Ronaldo vinder på evner, fysik og talent, men de er begge for vilde.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
real@zaka99
19. november 2012 13:47:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg må sige at jeg er ved at skide træt af den her diskusion, de er to vildt forskellige fodboldspillere. Messi har en lidt kedelig og nedtonet personlighed, og Ronaldo har et vinderinstinkt der siger at han skal være bedste til alt og bedre end alle. Messi har ikke den helt store imponderende fysik eller hovedstøds kraft, Ronaldo er stor og stærk og har scoret masser af mål med hovedet, men for at slutte den vil jeg sige, med hånden på hjertet og ikke kun fordi jeg er Real fan. Jeg syntes ronaldo er bedst, han er fysisk stærkere, er vigtigere for Real end Messi er for Barca og så har han et større register på banen end Messi

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

"Vi tabte, fordi vi ikke vandt"
- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

Læs mine Blogs Plz! :-)

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
RonaldosGirl7
19. november 2012 15:33:15 Anmeld

Tilbage til toppen
real@zaka99 wrote:
Jeg må sige at jeg er ved at skide træt af den her diskusion, de er to vildt forskellige fodboldspillere. Messi har en lidt kedelig og nedtonet personlighed, og Ronaldo har et vinderinstinkt der siger at han skal være bedste til alt og bedre end alle. Messi har ikke den helt store imponderende fysik eller hovedstøds kraft, Ronaldo er stor og stærk og har scoret masser af mål med hovedet, men for at slutte den vil jeg sige, med hånden på hjertet og ikke kun fordi jeg er Real fan. Jeg syntes ronaldo er bedst, han er fysisk stærkere, er vigtigere for Real end Messi er for Barca og så har han et større register på banen end Messi

Det kunne ikke have været skrevet bedre! Totalt enig med dig, godt formuleret! Klappe Klappe Klappe
a.c.a.b
19. november 2012 16:45:31 Anmeld

Tilbage til toppen
man kan ikke diskutere sådan noget da det hele tiden ender i en ordenlig omgang mudderkastning fra begge hjørner af, hvem man holder med ( flueknepperi kan også bruges som ordvalg )

og sådan bliver det vel altid med
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce