Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Liverpools problemer. Options
real@zaka99
11. november 2012 18:59:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Liverpool har haft svært ved at komme ordenligt i gang med sæsonen og de har indført en ny taktik ved Brendan Rodgers og det har taget sin tid at førstå taktiken til fulde for Liverpools spillere, jeg syntes deres problem ser ud til at være, når de kommer op omkring feltet bliver deres spil bygget for meget op omkring enkeltmands præstationer og de begynder at skyde til højre og venstre istedet for at spille sammen og komme til chancer på den måde.De mangler desuden også en kynisk angriber udover Suarez.

Hvad tror/syntes i er årsagen til Liverpools sløje sæsonstartFuck dig!

Før kampen imod Betis : 8 point fra barcalona (we will get them) HALA MADRID HALA MADRID

"Det gør ikke noget, at vi taber hver kamp, så længe vi vinder ligaen"
- Mark Viduka

"Vi tabte, fordi vi ikke vandt"
- Ronaldo

"Jeg har aldrig kommenteret dommere, og jeg vil ikke bryde en livslang vane pga. denne skiderik"
- Ron Atkinson

Efter kampen imod Betis: 11 point fra barcalona (it will bee hart to get them) HALA MADRID HALA MADRID

Ugens bruger igen! YES

-Det gør ikke noget om vi taber, vinder eller spiller uafgjort bare vi får 3 point

Læs mine Blogs Plz! :-)

EJ DET ER FANDME FOR MEGET, NÅR CRISTIANO ENDELIG SCORE HATTRICK SCORE MESSI FIRE!

Vi kan alle gøre Goal bedre! bare skriv løs og sørg for at der altid er en debat!!
Lucroest
11. november 2012 19:04:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi skal bare være skarpere i afslutningerne, men på det sidste har LFC da opnået udmærket resultater ;)
arsenal810
12. november 2012 07:17:37 Anmeld

Tilbage til toppen
De har spillet lige så dårligt som Arsenal:)

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Lujan
12. november 2012 16:20:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Vi skal bare spille som vi gjorde den sidste halve time mod Chelsea, så skal vi sgu nok komme efter det.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce