Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Champions League kampe i aften. Options
Lujan
6. november 2012 17:28:04 Anmeld

Tilbage til toppen
I aften er der et par gode kampe i Champions League og her vil jeg gennemgå et par stykker af dem.

AC Milan - Malaga.

Malaga fører Gruppe C suværent med 5 point ned til Milan og maksimumpoint indtil videre, og med en femteplads i La Liga har det bestemt været en indtil videre godkendt sæson for Malaga. Milan har til gengæld været usikre i både Serie A hvor man allerede praktisk set er slået ud af mesterskabskampen. I Champions League har man også kun samlet fire point, men alligevel har man været heldige at Zenit og Anderlecht heller ikke har spillet overdrevet godt. Jeg gætter på en 2 - 1 sejr til Malaga, men Milan kunne godt true dem.

- Hvad bliver resultatet? Uddyb.

Manchester City - Ajax.

Manchester City har haft en nogenlunde sæsonstart i Premier League, men har altså set usikre ud i de sidste par kampe hvor det blandt andet er blevet til en sejr mod Swansea som blev hevet hjem med det yderste af neglene og dårligt spil, mens man i sidste kamp fik en uafgjort 0 - 0 mod West Ham, så spillet har ikke været flydende, men hvis man skal videre så er en sejr nødvendig i denne kamp. Ajax har dog heller ikke imponeret i denne sæson, med en femteplads i Æresdivisionen og 10 point efter Twente. I Champions League kom de eneste point dog med en 3 - 1 sejr over City, så måske kan de vinde over dem igen. Jeg gætter på at City skal have sejren, så de tager en 3 - 1 sejr.

Real Madrid - Dortmund.

Real Madrid har spillet godt i La Liga i de sidste kampe, men havde en lidt usikker start i begyndelsen af sæsonen, og hvis de finder noget af det spil frem igen, så er det dumt. De har vundet to kampe i Champions League og så tabte de på udebane mod Dortmund, så der har det alt i alt set fornuftigt ud. Dortmund har fået en start lidt alá Real, bortset fra at de er elleve point efter førerholdet Bayern, og har et enkelt point mere end Real i CHL. Jeg tror at Real tager en smal sejr eller også ender den uafgjort.

Messidona
6. november 2012 17:37:10 Anmeld

Tilbage til toppen
-1-1.
Malaga har gjort det rigtig godt, og ser ud til at deres spil fungere ret så godt pt, så jeg tror godt de kan hive en uafgjort hjem, men det bliver overhovedet ikke let.

-3-1
City har spillet rigtig dårligt i CHL men jeg tror stadig de tager den her relativt sikkert, fordi City har gjort deres hjemmebane til et fort som man næsten aldrig får point fra som gæst.

-2-3.
Håber på det bliver en meget velspillet kamp med mange mål, hvilket jeg også synes den har potentialet til. I sidste ende håber jeg at dortmund kan vinde den, da jeg synes de spillede helt vildt godt sidste gang de mødtes og med Reals skader burde det være overkommeligt. :)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Kjøller
6. november 2012 17:52:36 Anmeld

Tilbage til toppen
AC Milan 1 - 1 Málaga
Malaga har været godt kørende, men hjemmebanefordelen er tit stor for italienske hold. Så derfor satser jeg på 1-1.

Manchester City 3 - 1 Ajax Amsterdam
Ajax er et stærkt hold, men må anses som det svageste af de fire i CHL gruppe D, på trods af deres nuværende position på tredjepladsen. Samtidig er engelske Manchester City nødsnærmest nødsaget til at hive alle tre point hjem hvis de vil have en chance for at gå videre til ottendedelsfinalen. Derfor tror jeg at de forsvarende engelske mestre, med de mange fantastiske spillere, hiver en forholdsvis sikker sejr i land.

Real Madrid 4 - 1 Borussia Dortmund
Topopgør i Gruppe D. Dortmund fører gruppen med et enkelt point ned til aftenens modstander, Real Madrid. Jeg syntes dog at de spanske mestres trup overordnet set er stærkere, og jeg tror at Real Madrid viser klassen iaften, og anført af Ikér Casillas, Karim Benzema og Cristiano Ronaldo, hiver en sikker sejr i land.

Læs nogle af mine blogs!
RonaldosGirl7
6. november 2012 18:42:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Ja, jeg interesserer mig næsten kun for Real Madrid. Så den prøver jeg da at svare på.

Jeg tror det bliver 3-1 til Real Madrid. Real er stærke som altid, men de har et par skader, så ja, det siger sig selv, at de ikke lige er i topform. Men lad os nu se om Cristiano har noget gemt i ærmet, jeg håber han tryller! Og dog Dotmund er gode. Jeg venter på en dels spændende kamp.

Skal kun se denne kamp. :-)
Moderator_Camila
6. november 2012 19:59:09 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror Milan ender uafgjort det er jeg slet ikke i tvivl om..

Jeg tror City taber 2-1 igen, Ajax virkede til at have godt styr på dem. Jeg tror selvom City på papiret er stærkere at Ajax spillerne vil det mere og kæmper virkelig som et hold!

Dortmund - Real bliver nok den mest spændende kamp, det var en underholdende og spændende kamp i sidste runde så jeg glæder mig. Jeg tror måske den ender 2-1 til Real de har trods alt hjemmebane ;) Men tror den bliver meget tæt
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce