Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Lampard er bedst! Options
GreatBlue
23. oktober 2012 19:28:53 Anmeld

Tilbage til toppen
jo goal er dødt for tiden, så her kommer en debat. jeg synes at frank lampard er en bedre fodboldspiller, og midtbane spiller, end xavi og iniesta. ja, de er dygtige, men altså at kunne aflevere på 5 meters afstand, er jo ikke verdens største bedrift. og desuden scorer de begge virkeligt sjældent. lampard derimod har et gennemsnit på cirka 20 mål per sæson, og cirka 20 assist hvis ikke mere. det er mit gode argument for han er bedre og vigtigere end xavi og ini. kom med nogle gode argumenter, og barca fans få brilllerne af og vær lidt neutrale ikk? Fuck dig!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Chris22
23. oktober 2012 19:38:48 Anmeld

Tilbage til toppen
- Som Real fan vil jeg ærligt sige at Xavi & Iniesta er næsten uden konkurrence de bedste CM's i verden. De eneste der rigtigt er konkurrenter til deres trone er Xabi Alonso og Pirlo. Årsag? Xavi kan diktere spillet som ingen anden spiller, og Iniestas driblevner er det de færeste der kan hamle op med. Pirlo og Alonso kan det samme som Xavi, bare ikke helt lige så godt. Lampard er langsom og gammel, og hvis han virkelig var så god havde Chelsea nok forlænget med ham, og han ville være sikker starter. Det er han bare ikke, og ligesom Terry & Cole vil de ikke blive tilbudt en ny kontrakt hos Chelsea.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Moderator_Camila
23. oktober 2012 20:11:19 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg syntes Xavi er en bedre spiller på de offensive parametre, måske står Lampard bedre defensivt men offensivt kan han ikke følge med Xavi og Iniesta.
Dog må jeg erkende at jeg syntes Gerrard er en klart bedre CM end Lampard. Lampard virker efterhånden uskarp og kan vel snart ikke engang starte inde for Chelsea?
Chris22
23. oktober 2012 20:19:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Moderator_Camila wrote:
Jeg syntes Xavi er en bedre spiller på de offensive parametre, måske står Lampard bedre defensivt men offensivt kan han ikke følge med Xavi og Iniesta.
Dog må jeg erkende at jeg syntes Gerrard er en klart bedre CM end Lampard. Lampard virker efterhånden uskarp og kan vel snart ikke engang starte inde for Chelsea?

Jeg synes da ikke det er fordi Gerrard virker for skarp. Han har kun leveret ganske få kampe på absolut topniveau de sidste mange sæsoner (dvs. siden 2009). Jeg synes klart Lampard er bedre end Gerrard.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Lucroest
23. oktober 2012 21:14:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Moderator_Camila wrote:

Jeg synes da ikke det er fordi Gerrard virker for skarp. Han har kun leveret ganske få kampe på absolut topniveau de sidste mange sæsoner (dvs. siden 2009). Jeg synes klart Lampard er bedre end Gerrard.

Det synes jeg også!
GreatBlue
24. oktober 2012 11:30:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Moderator_Camila wrote:

og han er endda ældre end Gerrard. Lampard har holdt sig godt, når Xavi bliver 34 er han heller ikke god mere. Gerrard er altså blevet ekstremt ringe...

editor
24. oktober 2012 16:11:57 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Gerrard er altså ikke ringere end at han ligger 44 pladser højere end Lampard på præstationsindekset på Premier Leagues officielle side. Gerrard ligger på 34. pladsen, mens Lampard ligger på 78. pladsen.

Nu er listen næppe den store forkromede sandhed, men den fortæller i hvert fald, at Lampard ikke har været så voldsomt meget bedre end Gerrard i denne sæson...

Messidona
24. oktober 2012 16:32:04 Anmeld

Tilbage til toppen
Haha tænker du slet ikke? klart en fucking Chelsea fan synes Lampard? Du siger vi skal tag brillerne af men du er selv den mest blinde person på goal, hvad sådan noget angår, så hvis jeg var dig ville lige tænke mig lidt om inden jeg skriver sådan noget der.

Frank Lampard er LANGT fra den bedste midtbanespiller i verden, der er så mange der er bedre....engang var han klart en af de bedste men for mig er han ved at falde af på den, og han kan slet ikke nævnes blandt folk som Mata, Silva, Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, Mesut Ózil osv. :)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Chris22
24. oktober 2012 19:00:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Haha tænker du slet ikke? klart en fucking Chelsea fan synes Lampard? Du siger vi skal tag brillerne af men du er selv den mest blinde person på goal, hvad sådan noget angår, så hvis jeg var dig ville lige tænke mig lidt om inden jeg skriver sådan noget der.

Frank Lampard er LANGT fra den bedste midtbanespiller i verden, der er så mange der er bedre....engang var han klart en af de bedste men for mig er han ved at falde af på den, og han kan slet ikke nævnes blandt folk som Mata, Silva, Xavi, Iniesta, Xabi Alonso, Mesut Ózil osv. :)

Enig!

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
GreatBlue
25. oktober 2012 16:46:22 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:

ja, men i det mindste tør jeg indrømme mit holds svagheder, og enkelte spilleres svagheder. det kan godt være lampard er blevet dårligere med alderen. men da han var yngre, var han en klart bedre, og mere nyttig spiller end xavi. han kan jo kun det fimsede tiki taka. men iniesta er da værst...

GreatBlue
25. oktober 2012 16:48:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:

så du siger at man som midtbane spiller skal være afleverings/playmaker for at være god? så har Steven Gerrard måske heller aldrig været god? for han er jo hverken spanioler, eller specielt playmaker agtigt. du så fucking retarderet at høre på.

Messidona
25. oktober 2012 18:13:11 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Messidona wrote:

så du siger at man som midtbane spiller skal være afleverings/playmaker for at være god? så har Steven Gerrard måske heller aldrig været god? for han er jo hverken spanioler, eller specielt playmaker agtigt. du så fucking retarderet at høre på.

Hvorfor putter du ord i munden på mig når jeg har aldrig har sagt det der? Lær at læse, og nu du er igang, så prøv at argumentere for dine meninger istedet for at slynge skældsord ud mod folk der har en anden mening end dig, det får dig til at se lidt mindre dum ud. Men hvad kan man forvente af en der stadig er i folkeskolen og spiller sej over internettet.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
arsenal810
26. oktober 2012 07:15:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
GreatBlue wrote:
Messidona wrote:

Hvorfor putter du ord i munden på mig når jeg har aldrig har sagt det der? Lær at læse, og nu du er igang, så prøv at argumentere for dine meninger istedet for at slynge skældsord ud mod folk der har en anden mening end dig, det får dig til at se lidt mindre dum ud. Men hvad kan man forvente af en der stadig er i folkeskolen og spiller sej over internettet.

Fuck du OWNEDE ham der, Messidona!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Sandra
26. oktober 2012 08:49:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Hseriøst?! Lampard? Nej.. Xavi og Iniesta er simpelthen så fantastiske! Jeg tror ikke der er nogen der har så godt et sammenspil som de har! Desuden er defensivt fodbold ikke rigtig fodbold i mine øjne, det er ikke det jeg kalder for flot fodbold. Lampard er ok.. Xavi og Iniesta er verdens bedste. Der er SÅ MANGE der er en bedre fodboldspiller end Lampard.. Og det er ikke noget med briller at gøre... Bare se dem spille, og hvis du ikke kan se det, lyver du for dig selv med DINE briller, eller er blind.

Synes ikke folk skal snakke om Lampard og hans alder. Puyol er bedre end Lampard, og Puyol er lige så gammel som Lampard, endda flere måneder ældre. Så hvem er det der holder sig godt?! Desuden er Ini og Xavi 28 og 32 år... De er ikke helt unge. Lampard er kun få år ældre end de to er. Så det har intet med alder at gøre, men talent.
editor
26. oktober 2012 11:02:18 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Sandra wrote:

Synes ikke folk skal snakke om Lampard og hans alder. Puyol er bedre end Lampard, og Puyol er lige så gammel som Lampard, endda flere måneder ældre. Så hvem er det der holder sig godt?! Desuden er Ini og Xavi 28 og 32 år... De er ikke helt unge. Lampard er kun få år ældre end de to er. Så det har intet med alder at gøre, men talent.

Er Puyol overhovedet aktiv længere? Latter

Chris22
26. oktober 2012 11:54:02 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Gerrard er altså ikke ringere end at han ligger 44 pladser højere end Lampard på præstationsindekset på Premier Leagues officielle side. Gerrard ligger på 34. pladsen, mens Lampard ligger på 78. pladsen.

Nu er listen næppe den store forkromede sandhed, men den fortæller i hvert fald, at Lampard ikke har været så voldsomt meget bedre end Gerrard i denne sæson...

Har det ikke også en del med spilletid at gøre? Lampard har Mata, Hazard, Oscar & Ramires som konkurrenter til Central midt/ offensiv midt positionen, hvorimod Gerrard har Sahin & Allen. Med Liverpools 3 mands midtbane er det ikke helt svært for ham at komme ind på holdet. Jeg synes begge to ser noget rustne ud, men Lampard er lige den smule bedre, synes jeg.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
editor
26. oktober 2012 15:27:33 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:

Har det ikke også en del med spilletid at gøre? Lampard har Mata, Hazard, Oscar & Ramires som konkurrenter til Central midt/ offensiv midt positionen, hvorimod Gerrard har Sahin & Allen. Med Liverpools 3 mands midtbane er det ikke helt svært for ham at komme ind på holdet. Jeg synes begge to ser noget rustne ud, men Lampard er lige den smule bedre, synes jeg.

Det med spilletid er sikkert ikke helt skævt, for Lampard har kun fået 4 kampe fra start, mens Gerrard har fået 8. Det hører dog også med til historien, at det er lettere at stråle på et velfungerende hold end på et dårligt sammensat hold (hej, Claudemir!) Latter

Lucroest
26. oktober 2012 18:25:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Så, nu er Lampard ude med skade mod Man U, så skal vi se hvor godt Chelsea's hold fungerer uden ham.
Kalleer1234
27. oktober 2012 11:42:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
Hseriøst?! Lampard? Nej.. Xavi og Iniesta er simpelthen så fantastiske! Jeg tror ikke der er nogen der har så godt et sammenspil som de har! Desuden er defensivt fodbold ikke rigtig fodbold i mine øjne, det er ikke det jeg kalder for flot fodbold. Lampard er ok.. Xavi og Iniesta er verdens bedste. Der er SÅ MANGE der er en bedre fodboldspiller end Lampard.. Og det er ikke noget med briller at gøre... Bare se dem spille, og hvis du ikke kan se det, lyver du for dig selv med DINE briller, eller er blind.

Kan regne ud du ikke har set en Chelsea kamp i denne sæson, for de har overhovedet ikke spillet defensivt..
Men det er jo også nemmere at smide rundt med kommentarer der er ligeså skarpe som Sidney Lee i en brandert men som stadigvæk går ind hos uvidende brugere, istedet for at sætte sig ind i tingene og komme med anerkendelse til de ting Lampard har opnået.

editor
27. oktober 2012 13:14:44 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Der må være en gylden mellemvej mellem "Lampard er verdens bedste midtbanespiller" og "Lampard er verdens ringeste midtbanespiller".

Lampard er en hårdtarbejdende boks-til-boks-spiller, der timer sine løb ind i feltet perfekt og er en klinisk afslutter. Han er måske ikke den store dirigent eller pasningsspiller, men det er heller ikke hans rolle på banen. Man kan i hvert fald ikke sammenligne ham med Xavi - måske til nød med Iniesta. Iniesta er en bedre pasningsspiller, men til gengæld langt mere ufarlig.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce