Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

FIFA 13 Karriere - Marseille Options
Zeke
21. oktober 2012 22:07:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Siden der er så mange der deler deres karriere så vil jeg da også lige. Jeg er egentlig en hardcore online gamer men jeg synes virkelig at EA har gjort karriere delen fed så har ikke spillet andet på det seneste.

Jeg er lige nu i min anden sæson med Marseille, nogle vil kalde det snyd men jeg har fra starten gjort sådan at jeg har fået rimelig mange penge og min klub blev overtaget. Kunne godt tænke mig at prøve at udfordre PSG i Frankrig og med Marseille havde jeg en god klub men jeg skulle stadig arbejde for det.

Jeg lagde ud med at købe Neymar (GUDESPILLER), han skulle være min stjerne på holdet og i offensiven. Jeg hentede derefter Ogbonna og Clichy til forsvaret og lejede Pogba (Ny Yaya Touré, bare i FIFA) til midtbanen, ham har jeg nu hentet permanent.

Målene i første sæson:

Champions League kvalifikation.
Deltag i Coupe Nationale finalen. (To cupper i Frankrig)
Deltag i Europa League finalen.

Jeg havde et godt efterår, gik videre fra min gruppe i Europa League, lå på et tidspunkt på førstepladsen i ligaen og var langt i begge cups.

I januar transfervinduet besluttede jeg at sælge André Ayew og Nicolas N'Koulou, og hente Juan Iturbe og Matija Nastasic.

Jeg endte med at vinde begge cups i Frankrig, blive nummer 2 efter PSG 4-5 point, røg desværre ud i 1/8 finalen i Europa League til Stuttgart. Alt i alt en fin sæson.

I sommertransfervinduet har jeg indtil videre hentet Paul Pogba permanent, Serigne Kara og Ibrahima Mbaye (mener jeg han hedder) fra Inter. Jeg har solgt Loïc Remy så jeg skal have fat på en stjernespiller mere ala. Neymar. Jeg har ca. lidt mere end 30 mio €, og jeg har forsøgt at hente Pato men han har afvist mig.

Startopstilling lige nu: (TOT er ca. for er ikke på PS3 lige nu)

Mandanda (87)

Fanni (74)/Mbaye (71) - Nastasic (79) - Ogbonna (82) - Clichy (81)

Kara (81)

Pogba (78) - Valbuena (82)

Iturbe (77) - Neymar (88) - Ayew (77)

Nogen forslag på hvem jeg skal hente til offensiven? En stor stjernespiller, eller to mindre men store talenter, eller skal jeg kun hente en og så en højre back?

Chris22
21. oktober 2012 22:46:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Mht. købene ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes. Du har solgt Loïc Remy, men har ikke fundet en egentlig erstatning til ham? Seydou Doumbia er samme type, men yngre. Han udvikler sig til 86-87 TOT. Luis Muriel og Rodrigo fra henholdsvis Udinese & Benfica udvikler sig til 88, de er lynende hurtige, og meget unge.
Jeg synes du skal hente Sebastien Corchia til højrebacken, han udvikler sig vildt meget!

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Lucroest
22. oktober 2012 07:08:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Super hold, men det kunne være godt at få købt en ny højreback fx Micah Richards
arsenal810
22. oktober 2012 07:18:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er et godt hold, du har der.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Zeke
22. oktober 2012 14:23:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Mht. købene ved jeg ikke helt hvad jeg skal synes. Du har solgt Loïc Remy, men har ikke fundet en egentlig erstatning til ham? Seydou Doumbia er samme type, men yngre. Han udvikler sig til 86-87 TOT. Luis Muriel og Rodrigo fra henholdsvis Udinese & Benfica udvikler sig til 88, de er lynende hurtige, og meget unge.
Jeg synes du skal hente Sebastien Corchia til højrebacken, han udvikler sig vildt meget!

Blev nød til at sælge ham før jeg hentede en der var lige så god, og tidspunktet var bedst nu da han var 26 år og 85 i tot, han kunne ikke udvikle sig mere og han havde haft en super sæson. :)

Lujan
22. oktober 2012 14:35:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Altså Mauricio Isla er klasse, og kan stærkt anbefale Pogba. Han udvikler sig til 88; du kan se alle potentialer på fifafanatic.com, eller SoFifa. Vil nok anbefale SoFifa hvis det skal være detaljeret med stats og sådan noget. Bare klik 'Find player', så kan du søge.

Desuden hvad koster Ogbonna? Tænker på at hente ham hvis min utilfredse Alberto Masi skifter.
Lucroest
22. oktober 2012 15:49:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:
Altså Mauricio Isla er klasse, og kan stærkt anbefale Pogba. Han udvikler sig til 88; du kan se alle potentialer på fifafanatic.com, eller SoFifa. Vil nok anbefale SoFifa hvis det skal være detaljeret med stats og sådan noget. Bare klik 'Find player', så kan du søge.

Desuden hvad koster Ogbonna? Tænker på at hente ham hvis min utilfredse Alberto Masi skifter.

Ogbonna er utroligt billig. Købte ham engang for 5,3 mio euro til Arsenal. Danse
Lujan
22. oktober 2012 19:12:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Vildt. Torino siger hele tiden til mig når jeg forhører hvad han koster, at de ikke vil sælge ham..
Lucroest
22. oktober 2012 20:31:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:
Vildt. Torino siger hele tiden til mig når jeg forhører hvad han koster, at de ikke vil sælge ham..

Det er nok fordi at de er afhængige af ham, eller også har de bare ikke spillere no i deres trup!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce