Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

FIFA 13 - Juve karriere. Options
Lujan
16. oktober 2012 09:28:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Sæson: Er kommet til juli 2014, har lige vundet VM-semi med Spanien.
Træner for: Juventus og Spanien.
Formation for Juve: 4-3-3 - Falsk 9'er.
Formation for Spanien: 4-4-3 - Brugerdefineret.
Budget: 80 mio.
Lønbudget: 400.000.

Juventus:

Zeljko Brkic: 82.
Paolo de Ceglie: 82 - Alberto Masi: 82 - Giorgio Chiellini: 86 - Martin Caceres: 84.
Javi Martinez: 85.
Kwadwo Asamoah: 86 - Claudio Marchisio: 87.
Sebastian Giovinco: 86 - Marco Reus: 87 - Mauricio Isla: 86.

Bænk:
Gianluigi Buffon: 83, har givet plads til Zeljko.
Daniel Congre: 76, sikker mand.
Andrea Barzagli: 81, er ved at være gammel.
Paul Pogba: 80, udvikler sig godt.
Yohan Cabaye: 84, i god form.
Bernard: 80, godt talent.
Francesco Maniero: 74, hentet fra ungdomsakademiet med et potentiale på 88 - 94, og spiller ekstremt godt.

Reserver:
Fabio Quagliarella.
Andrea Pirlo.
Hördur Magnusson.
Vito Tonozzi.
Rubinho.
Manuel Giandonato.
Marco Motta.

Udlånt:
Manolo Gabbiadini.
Daniele Rugani.

Hvem skal jeg købe?
Hvem skal jeg sælge? Pirlo og Motta er til salg.
Holdet 1-10?
Hvem er du landstræner for?

Schmeichel
16. oktober 2012 09:35:59 Anmeld

Tilbage til toppen
køb balotelli

Robin Van Persie is Baaaaaaaaack!!!!!!!!!!!
wonderboy22
16. oktober 2012 10:00:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Overvej en ny central forsvarer, jeg vil bla. foreslå Hummels, Ogbonna eller måske Benatia?, komme lidt an på hvilken spillertype du mangler dernede.

Ellers et rigtig fint hold du har fået samlet sammen, super fedt ;)

Viscá Barca Y Viscá Catalunya!

Spurs, Coys!
Chris22
16. oktober 2012 13:01:25 Anmeld

Tilbage til toppen
- Køb: Ogbonna & Ahmed Musa (Er ANG, men er bedre på HW/VW)
- Sælg: Pirlo, Motta, Quagliarella
- 9/10
- Belgien i min Monaco karriere, som desværre er frosset, så kan ikke komme videre fra d. 31 maj 2014 :((

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Lujan
16. oktober 2012 20:22:17 Anmeld

Tilbage til toppen
System: Hvis førsteholdet er for trætte, så sender jeg hele andetholdet ind, bortset fra målmanden.

Holdet ser nu sådan her ud:

MM: Beljo Zrkic: 85 - I virkelig god form. Har et ekstremt godt målmandstalent på akademiet, som venter på at komme op.
VB: Paolo de Ceglie: 82 - Tænker lidt på at hente en ny spiller.
CB: Alberto Masi: 82 - Har potentiale til 88, og bliver dermed en af de bedste midterforsvarere i spillet.
CB: Giorgio Chiellini: 86 - Anfører.
HB: Martin Caceres: 84 - Potentiale: 87, som er det bedste for en højreback i spillet.
CDM: Javi Martinez: 85 - Var erstatning for Arturo Vidal med hjemve.
HCM: Kwadwo Asamoah: 86 - Har en god motor, hvilket fungerer rigtig godt.
VCM: Claudio Marchisio: 87 - Er ekstremt verdensklasse, den bedste spiller på holdet.
HW: Mauricio Isla: 86 - Spiller godt, og er i god form, klasse spiller.
CF: Marco Reus: Klasse spiller, ligeså god som Marchisio.
VW: Sebastian Giovinco: 86 - Blev topscorer sidste sæson og han er rigtig god.

Bænk:
MM: Gianluigi Buffon: 83 - Slutter efter sæsonen.
CB: Daniel Congre: 76 - God hvis der er skader eller andet, og fast mand på andetholdet.
VB: Djamel Mesbah: 75 - Fast mand på andetholdet.
CDM: Paul Pogba: 81 - Stortalent, og fast mand på andetholdet.
COM: Bernard: 80 - Endnu et stortalent, og også fast mand på andetholdet.
ANG: Manolo Gabbiadini: 83 - Også et klasse talent som er fast mand på andetholdet.
VW: Francesco Maniero: 75: - Det bedste talent ever! Hentede ham på akademiet, hvor han på en sæson med kampe for andetholdet udviklede sig fra 69 til 74, og han har lige lavet fem mål mod Genoa og to mod Inter.

Reserver:
HB: Enis Trapp: 66: - Akademispiller som var utilfreds med ikke at være på seniorholdet, har et godt talent, men kan ikke komme med på andetholdet, så lidt noget skrald.
HB: Marcos Enrique: 73 - Fast mand på andetholdet, og solid nok.
CM: Fausto Rossi: 76 - God spiller på andetholdet, præsterer helt fint.
CM: Manuel Giandonato: 76 - Egentlig mest en god mand hvis der er skader, men ellers lidt overflødig.
ANG: Vito Tonozzi: 77 - En guldklump som jeg fandt uden kontrakt, er 19 år gammel og har et godt talent, fast mand på andetholdet.
arsenal810
16. oktober 2012 22:44:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Køb Eden Hazard, Oscar, Juan Mata eller Gervinho.

Du kan også købe den unge japaner Ryo Miyaichi, hvis du gerne vil have en hurtig mand.

Aner ikke hvem du skal sælge.

9/10

Holland.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Chris22
17. oktober 2012 01:51:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:

MM: Beljo Zrkic: 85 - I virkelig god form. Har et ekstremt godt målmandstalent på akademiet, som venter på at komme op.
VB: Paolo de Ceglie: 82 - Tænker lidt på at hente en ny spiller.
CB: Alberto Masi: 82 - Har potentiale til 88, og bliver dermed en af de bedste midterforsvarere i spillet.
CB: Giorgio Chiellini: 86 - Anfører.
HB: Martin Caceres: 84 - Potentiale: 87, som er det bedste for en højreback i spillet.
CDM: Javi Martinez: 85 - Var erstatning for Arturo Vidal med hjemve.
HCM: Kwadwo Asamoah: 86 - Har en god motor, hvilket fungerer rigtig godt.
VCM: Claudio Marchisio: 87 - Er ekstremt verdensklasse, den bedste spiller på holdet.
HW: Mauricio Isla: 86 - Spiller godt, og er i god form, klasse spiller.
CF: Marco Reus: Klasse spiller, ligeså god som Marchisio.
VW: Sebastian Giovinco: 86 - Blev topscorer sidste sæson og han er rigtig god.

Læg 5 til Giovincos vurdering, for hans stats er meget bedre til kanten. Giovinco er derfor den bedste spiller på holdet med 91.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Lujan
17. oktober 2012 08:53:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Men der står stadig at Giovinco er 86, når man sætter ham på kanten?

Men har lidt et luksusproblem. Mit budget er fucking højt, omkring 100.000.000 € og f.eks. Messi koster 92 mio €, så hr penge til næsten alle. Ogbonna kunne måske være en god ide, men veter til Chiellini bliver lidt ælre. Ahmed Musa kunne også være fin, men kan ikke se hvem han skal spille istedet for.
Chris22
17. oktober 2012 12:50:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:

Men har lidt et luksusproblem. Mit budget er fucking højt, omkring 100.000.000 € og f.eks. Messi koster 92 mio €, så hr penge til næsten alle. Ogbonna kunne måske være en god ide, men veter til Chiellini bliver lidt ælre. Ahmed Musa kunne også være fin, men kan ikke se hvem han skal spille istedet for.

Køb "Rediger spiller i karrieredel" fra EAS FC kataloget (Level 7). Så kan du gå ind og redigere støvler osv. og se hvad de er vurderet på den plads de er sat på i din formation. Jeg ved at Giovinco fra start er vurderet 87 på fløjen.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Kalleer1234
17. oktober 2012 14:13:06 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:

Du kan købe Neymar specielt hvis du kan lide at lave skills, ellers kan du købe en ny back fx. Alves, Marcelo eller Alba.
Men det vil nok være klogt at bruge mange penge på talentspejdere.
arsenal810
17. oktober 2012 20:37:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Kalleer1234 wrote:
Lujan wrote:

Du kan købe Neymar specielt hvis du kan lide at lave skills, ellers kan du købe en ny back fx. Alves, Marcelo eller Alba.
Men det vil nok være klogt at bruge mange penge på talentspejdere.

Se DET er et glimrende råd.

Det burde du følge min ven.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Lucroest
17. oktober 2012 21:11:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Køb Fellaini! Ingen kan hverken tackle eller vinde en hovedstødsduel mod ham!
Lucroest
17. oktober 2012 21:15:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Fellaini, Kerzhakov og Chrisian Tello
Barzagli
9/10
Ingen
Lujan
18. oktober 2012 13:00:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Henter Criscito, da jeg tror han vil passe godt ind i mit spil, og han bliver 86, hvilket kun Coentrao kan matche. Har desuden allerede to 5/5 scouts, og leder efter den sidste. Scoutsene er i Brasilien og Argentina og så har jeg en 5/3 scout i Rusland. Henter måske Eden Hazard hvis han ikke er for dyr, og sælger Isla og så smider Giovinco over på højrekanten, ellers henter jeg Alexis som er den vildeste højrekant i spillet med potentiale til 88, og kan jo sagtens ramme 90 hvis han får god spilletid.

Måske sælger jeg Tonozzi og køber Musa, for Tonozzis talent er kun til 80, og så kan Manolo få spilletid på sin yndlingsposition.
arsenal810
18. oktober 2012 22:02:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Lujan wrote:
Henter Criscito, da jeg tror han vil passe godt ind i mit spil, og han bliver 86, hvilket kun Coentrao kan matche. Har desuden allerede to 5/5 scouts, og leder efter den sidste. Scoutsene er i Brasilien og Argentina og så har jeg en 5/3 scout i Rusland. Henter måske Eden Hazard hvis han ikke er for dyr, og sælger Isla og så smider Giovinco over på højrekanten, ellers henter jeg Alexis som er den vildeste højrekant i spillet med potentiale til 88, og kan jo sagtens ramme 90 hvis han får god spilletid.

Måske sælger jeg Tonozzi og køber Musa, for Tonozzis talent er kun til 80, og så kan Manolo få spilletid på sin yndlingsposition.

Med det budget har du penge til Messi, så jeg tror ikke, Eden er for dyr...

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce