Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Gode idéer Options
editor
1. oktober 2012 13:45:50 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg er som bekendt tilbage på dansk jord, og jeg kan se, at Goal.dk trænger til en ordentlig omgang aktivitet. Jeg arbejder for øjeblikket på en test, hvor man kan finde ud af, hvor fodboldtosset man er, men derudover vil jeg gerne have idéer og ønsker til quizzer, tests og artikler (f.eks. top 10/15-lister).

Kom med dine bud - jo flere, desto bedre, for jeg har været mentalt væk fra fodbold så længe, at jeg savner inspiration.

Jeg har fået én idé: en månedlig top 10 europæiske klubber i slutningen af måneden, hvor jeg vælger de mest formstærke topklubber i Fodboldeuropa i den forgangne måned.

arsenal810
1. oktober 2012 17:44:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad med en Top 15 afbrændere, mål eller spillere?

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
a.c.a.b
1. oktober 2012 22:32:15 Anmeld

Tilbage til toppen
eller top 10/15 fans. altså de klubber i verden med den bedste stemning
Sandra
2. oktober 2012 08:06:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Årh... lidt om CHL? :)
Kalleer1234
2. oktober 2012 17:55:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Skriv lidt om hvor gode Chelsea er her for tiden :D
arsenal810
2. oktober 2012 21:24:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Kalleer1234 wrote:
Skriv lidt om hvor gode Chelsea er her for tiden :D

Det er der sgu da ingen, der vil læse:)Ruller rundt af latter Danse Party!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
editor
3. oktober 2012 23:00:58 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg overvejer at give brugerne på Goal.dk mulighed for at sende artikler til mig, som jeg redigerer, finder billede(r) til og sætter "professionelt" op.

Der er dog nogle problemer. Jeg kan ikke love, at lige netop din artikel bliver bragt, så man skal være villig til at arbejde forgæves.

Chris22
4. oktober 2012 11:27:03 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Jeg overvejer at give brugerne på Goal.dk mulighed for at sende artikler til mig, som jeg redigerer, finder billede(r) til og sætter "professionelt" op.

Der er dog nogle problemer. Jeg kan ikke love, at lige netop din artikel bliver bragt, så man skal være villig til at arbejde forgæves.

Det kunne jo laves som en konkurrence, hvor at den bedste artikel bliver lagt op på hjemmesiden, evt. med nogle honourable mentions, som også kunne læses.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
editor
4. oktober 2012 12:12:33 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:

Det kunne jo laves som en konkurrence, hvor at den bedste artikel bliver lagt op på hjemmesiden, evt. med nogle honourable mentions, som også kunne læses.

Det er bestemt en mulighed. Og det burde også være muligt at finde nogle præmier til de bedste artikler. Det eneste, jeg frygter, er at skulle afvise læsere, der har brugt lang på at skrive noget, fordi det alligevel ikke er godt nok.

Chris22
4. oktober 2012 13:36:20 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Chris22 wrote:

Det er bestemt en mulighed. Og det burde også være muligt at finde nogle præmier til de bedste artikler. Det eneste, jeg frygter, er at skulle afvise læsere, der har brugt lang på at skrive noget, fordi det alligevel ikke er godt nok.

Ja, jeg kan godt se problemet, men den bedste løsning på det ville være at lave en annoncering med retningslinjer osv. hvor det selvfølgelig også er gjort opmærksom på at du ikke kan være sikker på at artiklen bliver lagt op. Man kunne evt. indsætte et link efter hvér artikel så nye brugere læser det før de begynder at skrive.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
editor
4. oktober 2012 13:39:48 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at prøve at bringe en læserartikel for at se, hvordan det fungerer, så hvis der er nogen, der har en god idé og lyst, så skriv lige til mig, gerne med et forslag til et emne, så finder vi ud af noget sammen.

Chris22
4. oktober 2012 14:03:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Er det muligt at lægge videoer ind på siden?
Så kunne i f.eks.lave en Top 10/15 liste over afbrændere, mål, finter osv. i løbet af den seneste uge eller måned.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Chris22
4. oktober 2012 14:04:28 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at prøve at bringe en læserartikel for at se, hvordan det fungerer, så hvis der er nogen, der har en god idé og lyst, så skriv lige til mig, gerne med et forslag til et emne, så finder vi ud af noget sammen.

Jeg kunne måske finde ud af noget, jeg har alligevel rigelig tid lige i øjeblikket.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
editor
4. oktober 2012 14:43:19 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Er det muligt at lægge videoer ind på siden?
Så kunne i f.eks.lave en Top 10/15 liste over afbrændere, mål, finter osv. i løbet af den seneste uge eller måned.

Ja, man kan godt smide youtube-film i artiklerne, så vidt jeg kan se, så top 10-lister med film er muligt. Eneste problem er, at rettighedshaverne plejer at få fjernet det meste ret hurtigt, så det skal nok være klassiske mål/finter/svinestreger - altså af den slags, som bliver liggende på Youtube længe.

Hvad angår læserartiklen, så bare send en besked til mig med idé. En artikel behøver for øvrigt ikke være tør tekst. Man kan for eksempel sagtens lave sin egen personlige top 10 bedste driblinger fra youtube med kommentarer til eller lister, som jeg plejer at lave. Den slags egner sig ofte bedre til nettet end almindelige artikler.

Hvis det fungerer, så må vi til at lave nogle artikel-konkurrencer.

mathiasrs
5. oktober 2012 16:38:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Hva med en Top 10 eller 15 med trænere eller superligaens top 10 med spillere
editor
5. oktober 2012 16:50:03 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
mathiasrs wrote:
Hva med en Top 10 eller 15 med trænere eller superligaens top 10 med spillere

Begge dele er rigtig gode idéer, som jeg formentlig hugger Danse

mathiasrs
5. oktober 2012 16:52:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Super ...Ku være fedt:D
editor
6. oktober 2012 10:57:24 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg kunne ikke overskue en top 10 over superliga-spillere, så nu har jeg lagt ud med top 10 talenter i Superligaen, men jeg skal først have fat i billederne fra en billeddatabase, og dem kan jeg først få på mandag.

Kalleer1234
6. oktober 2012 18:32:36 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Jeg kunne ikke overskue en top 10 over superliga-spillere, så nu har jeg lagt ud med top 10 talenter i Superligaen, men jeg skal først have fat i billederne fra en billeddatabase, og dem kan jeg først få på mandag.

Så er Casper Sloth og Aron Johansson forhåbentlig med..
ptjm123
6. oktober 2012 21:57:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvad med at læserne kunne sende et billede ind af fx en støvle samling en trøjesamling en autografsamling eller andet og så den med den med den flotteste samling vandt en præmie😄
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce