Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : hvem er den støste legende
Vælg Stemmer Statistik
pele 3 27 %
mardona 1 9 %
rivaldo 0 0 %
roberto carlos 0 0 %
ronaldinho 1 9 %
messi 4 36 %
ronaldo 1 9 %
michal ladrup 0 0 %
en anden (skriv) 1 9 %

største legende Options
eriksen89
1. september 2012 22:06:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Løber hovedet mod en mur! Fy! Snakke snakke det er min første afstemning lar hver med at skrive jeg har lavet en stavefejl vis jeg har. kom til at sende den ind på computer spil min fejl
Soccer_Boy
2. september 2012 00:02:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Mig!

En dreng der bruger det meste af tiden på at se fodbold og alt muligt andet i TV'et imens han ligger på en sofa og spiser chips og drikker cola ;-)
Jeg bruger dog noget af tiden på at lave et eiffeltårn ud af coladåser...
Det kan ikke blive mere legendarisk hvis du spørg mig!

Men af dem der legender deroppe må det nok være Pelé :-D

Kan sku' ikke finde rundt på det nye Goal...
Lmessi10
2. september 2012 07:28:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Det må være Messi

Messi for altid
Lucroest
2. september 2012 08:49:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Er lidt i tvivl om hvilken Ronaldo du mener
Lucroest
2. september 2012 08:50:25 Anmeld

Tilbage til toppen
eriksen89 wrote:
Løber hovedet mod en mur! Fy! Snakke snakke det er min første afstemning lar hver med at skrive jeg har lavet en stavefejl vis jeg har. kom til at sende den ind på computer spil min fejl
Der er ellers mange stavefejl
Lucroest
2. september 2012 08:51:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Giver mig og siger Messi
eriksen89
2. september 2012 10:46:42 Anmeld

Tilbage til toppen
messi og pele står lige de har begge fået 2 stemmer
eriksen89
2. september 2012 12:19:49 Anmeld

Tilbage til toppen
messi føre alle sammen stem på pele
arsenal810
2. september 2012 21:09:47 Anmeld

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:
eriksen89 wrote:
Der er ellers mange stavefejl

så mange er der nu heller ikke, for du laver sgu flere:) ej det er gas.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
eriksen89
3. september 2012 14:33:19 Anmeld

Tilbage til toppen
messi føre med to stemmer
iHalaMadrid
10. september 2012 13:18:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Et spørgsmål jeg aldrig rigtig har forstået. Hvad er en legende? Ronaldinho og Zidane er moderne legender, fordi de kunne noget ekstraordinært. Puyol er også en legende, men han har aldrig været den hurtige, teknisk dygtige eller taktiske spiller... Så du må uddybe det lidt. :-)
a.c.a.b
10. september 2012 15:48:23 Anmeld

Tilbage til toppen
hvor fanden er gerd müller eller franz beckenbauer? men pele er den største, altså den gang han spillede og kun hans spil, hans kommentare har været underlige især med neymar ;)
Moderator_Camila
10. september 2012 20:46:44 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Zidane men det er jo svært at definere en legende, fordi en Pele som vi alle har hørt om og set klip fra men aldrig set er jo i mange øjne en legende mens for andre slet ikke... Men alle overstående er jo legender på hver deres måde!
Min ynglings er bare Zidane
Dagger5
10. september 2012 20:57:26 Anmeld

Tilbage til toppen
Pelé spillede kun i Brasilien, i en liga, som kan sammenlignes med den danske Superliga. Så fordi Søren Frederiksen har lavet mange mål i Suppen, er han jo ikke en legende? Ja, Pelé har vundet 3 verdensmesterskaber, men fodbold dengang sammenlignet med den fodbold, der bliver spillet i dag, er der stor forskel på. Jeg vil sige, at Zidane er den største legende, da han har begået sig i nutidens fodbold, samt han har vundet VM, CHL etc. Det kan jeg sige som gigantisk Barca-fan... Der er nogle af jer, som skal se ud over jeres favorithold generelt, for det bliver sgu for useriøst, hvis I bare vælger en spiller fra jeres favorithold konstant. Messi er 25, han er ikke engang stoppet endnu, derfor ikke en legende. Han har ikke vundet VM (Endnu), så han mangler lige det allersidste, inden han er en international legende. Allerede nu er han en legende for Barcelona.
a.c.a.b
10. september 2012 21:44:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Dagger5 wrote:
Pelé spillede kun i Brasilien, i en liga, som kan sammenlignes med den danske Superliga. Så fordi Søren Frederiksen har lavet mange mål i Suppen, er han jo ikke en legende? Ja, Pelé har vundet 3 verdensmesterskaber, men fodbold dengang sammenlignet med den fodbold, der bliver spillet i dag, er der stor forskel på. Jeg vil sige, at Zidane er den største legende, da han har begået sig i nutidens fodbold, samt han har vundet VM, CHL etc. Det kan jeg sige som gigantisk Barca-fan... Der er nogle af jer, som skal se ud over jeres favorithold generelt, for det bliver sgu for useriøst, hvis I bare vælger en spiller fra jeres favorithold konstant. Messi er 25, han er ikke engang stoppet endnu, derfor ikke en legende. Han har ikke vundet VM (Endnu), så han mangler lige det allersidste, inden han er en international legende. Allerede nu er han en legende for Barcelona.

hvad snakker du om ? siger du at pele ikke er nogen legende ? og du sammenligner den danske lige med den brasilianske ?
men ja du har ret i at man ikke altid skal vælge en fra sin yndlingsklub/landshold, men nu er det jo sådan at jeg ikke holder med brasilien men england hvis danmark ikke er med ;)

pele er verdens største legende fordi han kunne ting i sin tid som kun gode spillere kan nu, han førte næsten ene mand brasilien til sejr i vm 3 gange, han scorede over 1200 mål som er vanvittigt og sindsyg mange hatricks. og det der med at det er svære at være fodboldspiller nu end det var dengang tror jeg ikke på når det er inde på banen, men selvfølgelig uden på banen er det svære nu at være fodboldspiller dengsng.

så det der med at pele ikke er nogen kæmpe legende er løgn ;) men hvis det skal være en moderne legende vil jeg sige zidane.
Dagger5
10. september 2012 21:53:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Den brasilianske dengang og Superligaen i dag er mere eller mindre det samme.
Pelé scorede 1200 mål i den brasilianske liga. Jeg siger ikke, at han var dårlig, for det er bestemt en stor bedrift. Og at vinde VM er helt sikkert også meget flot. Men folk overvurderer ham ekstremt meget.
a.c.a.b
10. september 2012 22:04:56 Anmeld

Tilbage til toppen
man kan ikke vudere sådan noget, arsenals hold i 20`erne siges at være en af de bedste nogensinde hold nogensinde eller barcelonas dream team med laudrup som jo også diges at være måske det bedste hold nogensinde, det kan man ikke sammenligne med det barca hold der er nu da niveauet dengang var lavere end den er nu
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce