Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Transfervinduets sidste dag Options
editor
31. august 2012 17:14:53 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Okay, i Danmark er transfervinduet stadig åbent indtil mandag klokken 23:59, men i resten af Europa lukker det ved midnat.

Hvordan er det gået for din klub i dag?

editor
31. august 2012 17:18:46 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
FCK

FCK har fået smidt noget dødvægt i skikkelse af Peter Larsson og Jonas Absalonsen, hvilket er fantastisk, for begge var løntunge spillere, som ikke var i nærheden af førsteholdet. Elendige spillere kort og godt.

Derudover har man solgt Bryan Oviedo til Everton for omkring 15-20 mio. hvilket er en fin pris for en mand med et år tilbage på kontrakten. Han vil dog blive savnet.

Det mærkelige er, at FCK angiveligt nu går efter Jesper Juelsgård fra FCM. Jeg ville mene, at det ville være klogere at hente Izunna eller måske allerhelst Silberbauer til den defensive midtbane, for han kan også vikariere på venstreback.

En hidsig dag på transfermarkedet med andre ord.

Lucroest
31. august 2012 17:19:27 Anmeld

Tilbage til toppen
LFC har hentet nogle nyttige spillere som Assidi, Allen, Sahin og Borini, desuden har de skilt sig af med Carroll, Maxi, Aquilani og Kuyt så jeg er godt tilfreds
editor
31. august 2012 17:23:03 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:
LFC har hentet nogle nyttige spillere som Assidi, Allen, Sahin og Borini, desuden har de skilt sig af med Carroll, Maxi, Aquilani og Kuyt så jeg er godt tilfreds

Har de handlet så heftigt ind på transfervinduets sidste dag?

Jeg taler kun om i dag, ikke hele transfervinduet. Forvirret

Lucroest
31. august 2012 17:25:14 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Lucroest wrote:

Har de handlet så heftigt ind på transfervinduets sidste dag?

Jeg taler kun om i dag, ikke hele transfervinduet. Forvirret
Nå okay, men de er kommet af med Carroll hvilket er godt
editor
31. august 2012 17:39:27 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Hvordan er det gået for din klub i dag?

Lucroest
31. august 2012 17:45:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Min har stort set ikke nogen penge da de spiller i serie 6
arsenal810
31. august 2012 17:46:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Arsenal har lejet kæmpe floppet Park ud til Celta Vigo, hvilket er helt fint, da han ikke er en særligt god spiller.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Lucroest
31. august 2012 17:47:51 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Arsenal har lejet kæmpe floppet Park ud til Celta Vigo, hvilket er helt fint, da han ikke er en særligt god spiller.
Han er stadig bedre end Carroll men ja, godt for Arsenal
Lucroest
31. august 2012 19:23:50 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
FCK

FCK har fået smidt noget dødvægt i skikkelse af Peter Larsson og Jonas Absalonsen, hvilket er fantastisk, for begge var løntunge spillere, som ikke var i nærheden af førsteholdet. Elendige spillere kort og godt.

Derudover har man solgt Bryan Oviedo til Everton for omkring 15-20 mio. hvilket er en fin pris for en mand med et år tilbage på kontrakten. Han vil dog blive savnet.

Det mærkelige er, at FCK angiveligt nu går efter Jesper Juelsgård fra FCM. Jeg ville mene, at det ville være klogere at hente Izunna eller måske allerhelst Silberbauer til den defensive midtbane, for han kan også vikariere på venstreback.

En hidsig dag på transfermarkedet med andre ord.
Hedder han ikke Johan Absalonsen?
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce