Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hvad skal Torres Options
Lucroest
25. august 2012 16:18:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Fernando Torres er som vi ved i en rigtig dårlig form, men er det spillet Chelsea der får hans form til at dale eller hvad er det? Hvor skal Torres hen hvis han skal i god form? Var LFC det rigtige sted for ham? Gør De Matteo klogt i at sælge ham og så stole på Sturridge? Hvor mange millioner danske kroner er Torres værd efter jeres mening? Skriv i debatten, det ville jeg sætte pris på
Kirsten25
25. august 2012 16:25:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Liverpool er det rigtige sted for Torres. Nu er jeg ikke Chelsea fan, så jeg har ikke noget imod, hvis de sælger ham. Tværtimod! Desværre tror jeg, at en del Liverpool fans ikke ønsker ham tilbage efter skiftet til Chelsea, hvor mange så ham som en forræder. Det synes, jeg nu aldrig, han har været. Jeg ville elske at se ham i den røde trøje igen.
Lucroest
25. august 2012 16:35:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Kirsten25 wrote:
Liverpool er det rigtige sted for Torres. Nu er jeg ikke Chelsea fan, så jeg har ikke noget imod, hvis de sælger ham. Tværtimod! Desværre tror jeg, at en del Liverpool fans ikke ønsker ham tilbage efter skiftet til Chelsea, hvor mange så ham som en forræder. Det synes, jeg nu aldrig, han har været. Jeg ville elske at se ham i den røde trøje igen.
Jeg vil sige at han er en forræder! Han har selv sagt at grunden til at han skiftede til Chelsea var fordi at han gerne vil vinde titler, hvilket tydeligt viser at han ikke længere tror på Liverpool!

Så måske virker han forførende for sådan en som dig men inderst inde er han en DJÆVEL!!!!!!
Messidona
25. august 2012 16:49:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Synes de skal sælge ham for 5 mio euro til Hull City. :D

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Schmeichel
25. august 2012 16:54:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
sælge ham til hull city er du dum HALLO ALLE SAMMEN HAN BLEV EM TOPSCORER og lavet et mål i onsdags så giv ham en chance Fuck dig!

Robin Van Persie is Baaaaaaaaack!!!!!!!!!!!
Messidona
25. august 2012 16:58:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Schmeichel wrote:
Messidona wrote:
sælge ham til hull city er du dum HALLO ALLE SAMMEN HAN BLEV EM TOPSCORER og lavet et mål i onsdags så giv ham en chance Fuck dig!

Fandme også svært at blive topscore nå du spiller med (måske) verdens bedste landshold noglesinde, mod opgivende hold...Og der var vild offside på hans premier league mål, hvis jeg ikke tar meget fejl...self er han meget bedre end en klub som hull city, men han er stadig ikke nogle speciel god angriber mere..

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Lucroest
25. august 2012 17:02:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Schmeichel wrote:
Messidona wrote:

Fandme også svært at blive topscore nå du spiller med (måske) verdens bedste landshold noglesinde, mod opgivende hold...Og der var vild offside på hans premier league mål, hvis jeg ikke tar meget fejl...self er han meget bedre end en klub som hull city, men han er stadig ikke nogle speciel god angriber mere..
Godt nok er Torres en dårlig fodboldspiller men han er for god til Hull, måske skal han tilbage til At. Madrid og starte forfra på sin karierre
Lucroest
25. august 2012 17:28:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Hvorfor lige Hull egentlig
Messidona
25. august 2012 17:36:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:
Messidona wrote:

Fordi jeg godt kan lide deres tiger.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Lucroest
25. august 2012 17:48:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Lucroest wrote:
Messidona wrote:

Fordi jeg godt kan lide deres tiger.
Ahh så forstår jeg bedre men aligevel, deqt giver stadig ingen mening
Messidona
25. august 2012 18:11:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej men det skal det heller ikke :P

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Lucroest
25. august 2012 18:13:25 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona kom med et seriøst bud på hvad Chelsea skal med Torres og hvad Torres skal med sig selv
Messidona
25. august 2012 18:18:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Det var da utrolig som folk lægger pres på mig....for de penge de har brugt på ham synes jeg helt klart de skal beholde ham, han bliver ikke den nye Drogba men hvis de er heldig kommer han i lidt bedre målform, og nå det sker så er han jo klart brugbar...så behold ham og håbe på det bedste...Kan ikke rigtig se hvad de ellers skulle gøre, ville være komplet idiotisk at sælge sådan en dyr spiller for en meget mindre sum penge, efter at ha haft ham i to sæsoner hvor han har fejlet groft.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Lucroest
25. august 2012 18:22:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Det var da utrolig som folk lægger pres på mig....for de penge de har brugt på ham synes jeg helt klart de skal beholde ham, han bliver ikke den nye Drogba men hvis de er heldig kommer han i lidt bedre målform, og nå det sker så er han jo klart brugbar...så behold ham og håbe på det bedste...Kan ikke rigtig se hvad de ellers skulle gøre, ville være komplet idiotisk at sælge sådan en dyr spiller for en meget mindre sum penge, efter at ha haft ham i to sæsoner hvor han har fejlet groft.
En og en halv sæson for at være helt præcis
Messidona
25. august 2012 18:28:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Big deal? .o

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Lucroest
25. august 2012 18:32:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:
Messidona wrote:
Schmeichel wrote:
Messidona wrote:

Godt nok er Torres en dårlig fodboldspiller men han er for god til Hull, måske skal han tilbage til At. Madrid og starte forfra på sin karierre

Nej Lucas hvad tænker du dog påFacepalm han skal da ikke tilbage til At. Madrid, der får han jo ikke spilletid mod Falcao og Adrian (ja, Adrian er bedre end Torres). Men han skal helt klart tilbage til España og spille der, måske vil Malaga være passende
Lucroest
25. august 2012 18:32:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Big deal? .o
Yes really big deal
Chris22
25. august 2012 20:05:43 Anmeld

Tilbage til toppen
suk..... Torres er en fantastisk spiller, der har manglet selvtillid i en længere periode. Som en hver fodboldentusiast ved er selvtillid det vigtigeste for at en angriber skal præstere. Han er stille og roligt ved at få sin selvtillid tilbage, hvilket også forbedrer hans løbemønstre markant. Ser i overhovedet kampen i dag? Han har vundet et straffe, scoret og lavet en masse flotte ting.

Måske er han ikke så god som han var i hans første par år i Liverpool, men han er uden tvivl stadig blandt de bedste angribere i EPL.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
a.c.a.b
25. august 2012 20:22:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:
Kirsten25 wrote:
Jeg vil sige at han er en forræder! Han har selv sagt at grunden til at han skiftede til Chelsea var fordi at han gerne vil vinde titler, hvilket tydeligt viser at han ikke længere tror på Liverpool!

Så måske virker han forførende for sådan en som dig men inderst inde er han en DJÆVEL!!!!!!

så skal han jo til united. men nå jo hvem gider og have ham.
Messidona
25. august 2012 20:28:20 Anmeld

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
suk..... Torres er en fantastisk spiller, der har manglet selvtillid i en længere periode. Som en hver fodboldentusiast ved er selvtillid det vigtigeste for at en angriber skal præstere. Han er stille og roligt ved at få sin selvtillid tilbage, hvilket også forbedrer hans løbemønstre markant. Ser i overhovedet kampen i dag? Han har vundet et straffe, scoret og lavet en masse flotte ting.

Måske er han ikke så god som han var i hans første par år i Liverpool, men han er uden tvivl stadig blandt de bedste angribere i EPL.

Da vi skrev havde han jo ikke spillet kampen?

Og ja han virker som om han har meget mere selvtillid, men en god kamp gør det ikke.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce