Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hvem kommer til Arsenal? Options
Lucroest
21. august 2012 15:58:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Efter salget af RVP og Song vil Arsene Wenger gerne have nogle nye spillere ind til klubben.

Han vilm eftersigende gerne have fat i en ny midtbane - som nok bliver Sahin - og en ny forsvarer.

Hvem får de
Lucroest
21. august 2012 16:19:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Regner nok med at de får Sahin og så en ny venstreback fx Marcelo
Lmessi10
21. august 2012 19:50:36 Anmeld

Tilbage til toppen
Regner med de får Sahin. Men back det ved jeg ikke

Messi for altid
editor
21. august 2012 23:42:23 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Er Sahin ikke bedre end Song, eller er det bare mig?

arsenal810
22. august 2012 06:56:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Sahin er meget tæt på Arsenal, som dog kun låner ham.

AC Milan har til gengæld dummet sig og tilbudt Arsenal Mexes i bytte for Nicklas Bendtner- er man så lige dum eller hvad? hahahahahahahahaha. Mexes er da meget bedre end Bendtner.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
editor
22. august 2012 11:19:04 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:

AC Milan har til gengæld dummet sig og tilbudt Arsenal Mexes i bytte for Nicklas Bendtner- er man så lige dum eller hvad? hahahahahahahahaha. Mexes er da meget bedre end Bendtner.

Som jeg har forstået det, er Mexes vist stort set midterforsvarernes svar på Bendtner. Han plejer at være god for mindst én hjerneblødning per kamp, og derudover er han mere glad for sig selv, end godt er.Latter

Lucroest
22. august 2012 14:48:16 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
arsenal810 wrote:

Som jeg har forstået det, er Mexes vist stort set midterforsvarernes svar på Bendtner. Han plejer at være god for mindst én hjerneblødning per kamp, og derudover er han mere glad for sig selv, end godt er.Latter
Ja måske men du kan ikke komme uden om at Mexes er en bedre fodboldspiller end big Ben
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce