Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hvorfor blev du fan? Options
editor
5. august 2012 21:48:03 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Hvorfor blev du fan af de klubber, du er blevet fan af? Det er meget sjovt at høre, hvorfor man blev fan af de klubber, man blev fan af, så prøv at skrive din personlige historie med dine yndlingsklubber.

Jeg vil gerne selv lægge ud.

Nottingham Forest
Det henstår lidt i det uvisse. Det startede i begyndelsen af 1990'erne. Forest havde et ganske godt hold dengang og var et solidt midterhold med pil opad. Jeg kunne ret godt lide deres træner Brian Clough, som var en temmelig kulørt personlighed, der strøede om sig med guldkorn. Der var også landsholdsspillere som angriberen Nigel Clough (søn af Brian Clough), Stuart Pearce, Des Walker og Steven Stone på holdet. Jeg lagde vist ud med at spille som Nottingham Forest i et tidligt managerspil, og så begyndte jeg at følge holdet i Tipslørdag. Jeg vil dog ikke kalde mig decideret fan, for jeg har aldrig set dem live, og jeg er lidt ligeglad, når de taber.

F.C. København
Jeg var ikke særlig begejstret for hele Danmarks hold Brøndby, som fyldte ALT i slutningen af 1980'erne og 1990'erne, så derfor havde jeg sympati for alle københavnske klubber, der ydede modstand, heriblandt B1903, Lyngby og siden FCK. I midten af 1990'erne arbejdede jeg et sted, hvor jeg tit fik fribilletter til Parken, og så tog jeg ind for at se FCK - det var i FCK's sorte periode, hvor det nærmest kun blev til 8. pladser. Af en eller anden grund blev jeg ved med at komme i Parken, selvom FCK var crap og altid tabte, og da Roy Hodgson kom til, var jeg så fanget, at jeg begyndte at se alle hjemmekampe og enkelte udekampe.

I virkeligheden var det nok succesen, der vakte min interesse i begge tilfælde, hvis jeg skal være helt ærlig, og så holdt jeg ud gennem spandevis af l*rt.

Messidona
5. august 2012 22:02:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Interessant eddie din gloryhunter :D

FC Barcelona:
Altså da jeg var mega lille fik jeg øje på en kamp i fjernsynet og der var en helt vild spiller der bare lavet alle de syge tricks(self ronaldinho) så jeg blev vildt opslugt af det og da jeg selv spillede fodbold selv som helt lille, øvede jeg mig vildt på at spille som ham og så alle de kampe der var med ham, så det var faktisk gennem Ronaldinho jeg blev diehard Barca fan :)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Chris22
5. august 2012 22:36:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Real Madrid
Jeg var 7 år og interesserede mig ikke rigtig for fodbold. Det eneste hold jeg kendte var Real Madrid, og da jeg en dag zappede forbi en Real Madrid kamp fik jeg lyst til at se den. Det var i tiden med lige efter Beckham skifte, og Real vandt vist nok 5-2. Beckham åbnede scoringen med et super frispark, hvorefter Zidane scorede. Derefter kom Ronaldo på tavlen 2 gange og Raúl lukkede scoringen. Der gik stadig et par år før at jeg for alvor begyndte at se og spille fodbold, men det var den kamp der startede det hele.

FCK
Det var meget simpelt, for som sagt interesserede jeg mig ikke så meget for fodbold før jeg var 9-10 år gammel. Alle mine klassekammerater snakkede om FCK, som var nykronede mestre. En dag blev der holdt børne fødselsdag, og vi blev taget ind for at se FCK mod OB og FCK vandt 4-2. Derefter tog min far mig ind at se nogle flere kampe, så det kom meget naturligt.

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
editor
5. august 2012 22:41:01 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
[vi blev taget ind for at se FCK mod OB og FCK vandt 4-2. Derefter tog min far mig ind at se nogle flere kampe, så det kom meget naturligt.

Ah, den kamp, hvor FCK kom foran 3-0, blandt andet på et saksespark af Ailton. Hvorefter OB reducerede til 2-3 og var lige ved at udligne, inden FCK tog sig sammen og scorede det afgørende mål. Eller tager jeg fejl?

Chris22
5. august 2012 22:45:01 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Chris22 wrote:
[vi blev taget ind for at se FCK mod OB og FCK vandt 4-2. Derefter tog min far mig ind at se nogle flere kampe, så det kom meget naturligt.

Ah, den kamp, hvor FCK kom foran 3-0, blandt andet på et saksespark af Ailton. Hvorefter OB reducerede til 2-3 og var lige ved at udligne, inden FCK tog sig sammen og scorede det afgørende mål. Eller tager jeg fejl?

Nej, Ailton blev først FCK spiller i 2007, men denne kamp var i 2004 så vidt jeg husker.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
Chris22
5. august 2012 22:48:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kan godt være jeg tager fejl af den kamp og en anden, fordi jeg var også inde at se den i 2007.

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
editor
5. august 2012 23:07:53 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Chris22 wrote:
Det kan godt være jeg tager fejl af den kamp og en anden, fordi jeg var også inde at se den i 2007.

FCK tabte til OB med 2-4 i 2003, men derudover er der ingen andre kampe, der er endt med 4-2 eller 2-4 ifølge den fantastiske FCK-statistikside www.nipserstat.dk.

Arsenal_FC
5. august 2012 23:20:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg blev fan af FC gennem en fra min vej. Jeg var 4 år yngere end ham, og vi spillede fodbold sammen. Hver gang han scorede råbte han ZUMA! Jeg tænkte bare hvem er det? Jeg fik så en PS2 i gave og straks valgte jeg det hold som ZUMA spillede på. Året efter skulle jeg så ind og se dem i Parken mod Tromsø i Royal League (Det var pisse koldt), men efter den kamp blev jeg og faktisk hele min familie fan af FCK.

justiceeeeeeee
Chris22
5. august 2012 23:25:39 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Chris22 wrote:

FCK tabte til OB med 2-4 i 2003, men derudover er der ingen andre kampe, der er endt med 4-2 eller 2-4 ifølge den fantastiske FCK-statistikside www.nipserstat.dk.

Så har jeg nok forvekslet kampene, men den første kamp jeg så på stadion, var FCK imod ___________ i Parken sæson 2004/2005.

Ret god hjemmeside forresten Latter

iHala Madrid!

- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Topscorer ved U-19 EM
arsenal810
5. august 2012 23:35:02 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg valgte at blive Arsenal fan, efter en sejr over Aston Villa for nogle år siden.

holdet spillede godt, havde flotte trøjer, og ham hollænderen (Van Persie red) havde et sejt navn, og scorede et ret flot mål.

da jeg valgte det danske hold, AC Horsens, valgte jeg at holde med det hold, som holder til i min mors fødeby. det er den sande historie bag det.

jeg har også andre yndlingshold i de andre ligaer, men det orker jeg ikke at fortælle om nu.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
arsenal810
5. august 2012 23:37:39 Anmeld

Tilbage til toppen

I virkeligheden var det nok succesen, der vakte min interesse i begge tilfælde, hvis jeg skal være helt ærlig, og så holdt jeg ud gennem spandevis af l*rt.[/quote]

nu ved i forhåbentlig, hcordan det er at være Arsenal fan

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Didier_Kaka
5. august 2012 23:51:01 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg blev fan af Chelsea da jeg var fire år fordi de spillede i blå trøjer og fordi Guðjónsen spillede der
Sandra
6. august 2012 01:08:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Jo nu skal I bare høre! ;)

Galatasaray er jeg opdraget til at holde med.. :p

FCK... Er født i Glostrup.. Har boet et år der.. Og derefter flyttede vi til Brøndby Strand, så er opvokset der. I børnehavenklassen blev jeg i SFO'en spurgt om jeg var FCK eller BIF fan.. Pga. Alle var BIF fans, valgte jeg at sige FCK, for at skille mig ud. Siden da har jeg holdt med dem. Dengang var jeg ik den store fodbold fan, men lige pludselig bang! Siden der har jeg set alt for mange kampe på BIF stadion jeg kun boede 20 min cykletur fra, og parken self! :D

Barça.. Jo jeg hører jo med til Ronaldinho stor tiden, hvor jeg blev fortryllet ligesom nutidens børn forelsker sig i Messi. Men det er via Ronaldinho jeg blev Barça fan. Holdet fangede min opmærksonhed! Især Puyol med det lange hår, og de skarpe Barça farver ætsede ind i min hjerne. Så nu betyder Barça herre meget for mig, og er en kæmpe del af mit liv. :P
editor
6. august 2012 21:54:22 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Hvorfor blev du fan af de hold, du er fan af? Lad os høre fra nogle flere!

Schmeichel
7. august 2012 00:11:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Brøndby:

Jo min far skulle en og se en Brøndby kamp med hans venner der jeg Var 4 altså i 2005 men ingen kunne passe mig så jeg var nød til at Komme med. Jeg så ikke rigtig kampen på grund af at jeg var så optaget af fansene. Jeg snakkede om den kamp i flere uger så min far tænkte at jeg skulle med ind o se Brøndby - FCK 27 spille runde en helt fantastisk kamp kan du huske den Eddie. Og jeg gik helt amok igen på grund af fansene men den næste kamp mod herfølge hvor Brøndby vandt 7-0 der var alle glade og der efter har jeg set alle Brøndby siden næste alle på hjemme bane og nogen enkele på ude bane

Robin Van Persie is Baaaaaaaaack!!!!!!!!!!!
a.c.a.b
7. august 2012 14:48:35 Anmeld

Tilbage til toppen
fc Midtjylland:
blev jeg som 3 årig siger mine forældre. min bedstefar var stor ikast fan dengang og min far var stor herning fremad fan dengang, indtil midtjylland blev dannet. og så har de taget mig ind og se kampe siden jeg var 3 år. så det lægger lidt til sig selv at at jeg en meget stor midtjylland fan.

united:
simpelthen fordi at min far var og er det og så blev jeg det også dengang jeg var en 5-6 år

marseille:
fordi en af mine venner dengang som desvæære er flyttet viste mig en marseille kamp mod et eller andet hold jeg ikke kan huske hvem var og så begyndte jeg selvføgelig at se flere og flere kampe med dem. jeg kan ikke huske hvornår det var
Moderator_Camila
7. august 2012 16:37:01 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Brøndby: Blev taget med til kamp som lille og der var noget over stemningen der bare gjorde jeg vendte tilbage igen og igen..

Liverpool: Engang min far sad og så kamp og var helt oppe at køre over den, da jeg så spørger hvem er det? og hs
an svarer det er da liverpool, siden dengang har jg altid holdt med dem
Boennelykke
8. august 2012 00:24:16 Anmeld

Tilbage til toppen
Chelsea:
Det var egentlig bare mig og en ven som spillede noget fifa og så da vi ikke gad det længere så vi en kamp med Chelsea og et eller andet hold, så kom vi i tanke om vi havde spillet med Chelsea i fifa, så holdte vi med dem, og det har været sådan siden

Randers:
Jeg blev inviteret på stadion af min far og morfar, de tænkte jeg skulle se en kamp på stadion. Så tog vi til det dengang Essex Park. Jeg husker Randers kom foran 1-0, så scorede Horsens til 1-1, og så kan jeg huske at da der var omkring 5-10 min tilbage af kampen trykker Kenneth Møller Pedersen bolden af udefra og smutter forbi Søren Jochumsen i målet
Kalleer1234
8. august 2012 10:15:38 Anmeld

Tilbage til toppen
AGF: Min far holder med dem og jeg har været på stadion mange gange. Så det kom bare naturligt.

Chelsea: Det her er en meget mærkelig historie, men her kommer den:
Jeg var ikke særlig gammel og det var tæt på juletid, jeg skulle finde noget som jeg kunne ønske mig og kiggede i nogle kataloger, da jeg så nogle sengesæt(pude, dyne betræk) med fodboldhold på. Jeg gik ikke så meget op i fodbold - men det var i fremgang - jeg havde dog ikke noget yndlingshold.
Der var fire Sengesæt: Arsenal, man u, Liverpool og Chelsea, jeg ville kun have det med Chelsea da det var blåt - og de andre røde - som jeg dengang synes var lidt fimsede.
Da jeg så fik sengetøjet i julegave, begyndte jeg at kunne lide dem.
Lucroest
8. august 2012 13:47:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Liverpool: fordi at alle i min familie holdte med dem

AGF: Fordibat de er byens hold!!!!!!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce