Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Hvor Mange hader city Options
Schmeichel
27. juli 2012 17:34:24 Anmeld

Tilbage til toppen
hvor mange hader city paagrund af at de kun kan klare sig med penge. jeg er selv united-fan og syntes det er irreterene at city skal have penge for at vinde fx. united har ikke kobt en stjerne van nistelrooy Party! Fuck dig! Fuck dig! Fuck dig!

Robin Van Persie is Baaaaaaaaack!!!!!!!!!!!
Citylover03
27. juli 2012 18:50:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Omg!! Selvom City har pengene, har de stadig kæmpet sig til tops og mange af de spillere de købte, har slet ikke været inde på startopstillingen. så fucking dumt skrevet schmeichel!!. alle spillere vil dog også hellere til en vindende klub samtidig med de kan få en god og fornuftig løn. og City klarer sig ikke kun med pengene de KÆMPER!! så tænk dig om inden du skriver sådan noget igen 11 årige dreng haha. helt ærligt!! indse det nu bare CITY ER BEDRE END UTD!!
PrideofLondon
27. juli 2012 18:57:10 Anmeld

Tilbage til toppen
så du synes det er ulækkert City bruger penge men det er okey at united bruger penge kæft hvor er fans bare umoden disse dage ,

Madrid , Barcelona , Selve united bruger penge på spillere , hvor kommer folk som Sanchez , Ronaldo , Rooney fra? homegrown? næppe , fodbold handler om at invester , jeg er faktisk glad for at PSG og City køber sig ind håber Malaga også gør det vil gerne se stærkere hold i Europa for at Championsleague får bedre konkurence dem som hader klubber med penge har bare ondt i røven , ^^
Citylover03
27. juli 2012 18:59:57 Anmeld

Tilbage til toppen
PrideofLondon wrote:
så du synes det er ulækkert City bruger penge men det er okey at united bruger penge kæft hvor er fans bare umoden disse dage ,

Madrid , Barcelona , Selve united bruger penge på spillere , hvor kommer folk som Sanchez , Ronaldo , Rooney fra? homegrown? næppe , fodbold handler om at invester , jeg er faktisk glad for at PSG og City køber sig ind håber Malaga også gør det vil gerne se stærkere hold i Europa for at Championsleague får bedre konkurence dem som hader klubber med penge har bare ondt i røven , ^^

Jeg giver dig så meget ret, Alle Klubber bruger penge men andre har bare flere penge end andre klubber
mathiasrs
27. juli 2012 19:19:41 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg giver også jer ret:)
jeg hader ikke ligefrem city psg og malaga pågrund af det
det er nok kun fordi jeg er chelsea fan og så kan jeg ikke li city
Schmeichel
27. juli 2012 19:49:20 Anmeld

Tilbage til toppen
ok det var en haard overskrift men united har altsaa ikke kobt en stjerne siden 2004 mens city har kobt balotelli stor talent sergio stjerne i altico madrid som vandt EL dzeko Topscorer i bundesligaen tevez vandt CL med united. det var bare angrebet PS: hader heller ikke city

Schmeichel
27. juli 2012 19:51:12 Anmeld

Tilbage til toppen
Citylover03 wrote:
Omg!! Selvom City har pengene, har de stadig kæmpet sig til tops og mange af de spillere de købte, har slet ikke været inde på startopstillingen. så fucking dumt skrevet schmeichel!!. alle spillere vil dog også hellere til en vindende klub samtidig med de kan få en god og fornuftig løn. og City klarer sig ikke kun med pengene de KÆMPER!! så tænk dig om inden du skriver sådan noget igen 11 årige dreng haha. helt ærligt!! indse det nu bare CITY ER BEDRE END UTD!!
jeg gad godt at se city midstede alle de spiller de har kobt ogsaa ikke havde nogen penge tror ikke de vil vare lige saa gode. united er konger af PL og det vil de altid Vaere PUNKTUM!!!!!!

mathiasrs
27. juli 2012 19:52:58 Anmeld

Tilbage til toppen
chelsea er kongerne
Schmeichel
27. juli 2012 19:53:17 Anmeld

Tilbage til toppen
PrideofLondon wrote:

UNDSKYLD FORKERT OVERSKRIFT OG KAN OGSAA LIDE PSG OG MALAGA MEN IKKE CITY DE SIGER AT DE ER BEDRE END ALLE ANDRE. MEN DET VIL DE IKKE VAERE UDEN DERES PENGE

Citylover03
27. juli 2012 20:16:29 Anmeld

Tilbage til toppen
Schmeichel wrote:
PrideofLondon wrote:

UNDSKYLD FORKERT OVERSKRIFT OG KAN OGSAA LIDE PSG OG MALAGA MEN IKKE CITY DE SIGER AT DE ER BEDRE END ALLE ANDRE. MEN DET VIL DE IKKE VAERE UDEN DERES PENGE

Det har de aldrig nogensinde sagt!? nu opdigter du bare, men du kan jo bare sende mig et klip, hvor de siger de er bedre end alle andre, altså hvis du ikke lyver.
Citylover03
27. juli 2012 20:17:40 Anmeld

Tilbage til toppen
mathiasrs wrote:
chelsea er kongerne

altså dronningen for City er kongen!!
Moderator_Camila
27. juli 2012 20:50:08 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg bryder mig ikke meget om City eller måden de driver fodbold på, som netop er ved at have en rig ejer og købe alle de spillere de har lyst til for en ekstrem løn... Selvfølgelig bruger alle klubber penge men det er jo ekstremt hvor meget City har købt sig til i løbet af de sidste par år
arsenal810
27. juli 2012 22:06:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Schmeichel wrote:
Citylover03 wrote:
jeg gad godt at se city midstede alle de spiller de har kobt ogsaa ikke havde nogen penge tror ikke de vil vare lige saa gode. united er konger af PL og det vil de altid Vaere PUNKTUM!!!!!!

United bedst? kan du huske Citys 6-1 sejr på Uniteds bane? beviset på, at den blå del af Manchester er den stærkeste.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Chico73
27. juli 2012 22:22:53 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg er fuldstendig ligeglad med om de køber mange spillere, jeg kan bare godt lide deres spillestil :D

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
GreatBlue
28. juli 2012 13:21:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes du er en subjektiv nar. United har ikke købt n stjerne siden 2004? Hmm, hvad med Rooney, Ronaldo, Chicharito, Kagawa, Berbatov og jeg kunne blive ved.. Tror du for fanden at United driver klubben med deres egne spillere kun? Du er en totalt dårlig fan du er, du kan ikke tåle i fik smæk af City.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Sánchez9
28. juli 2012 15:32:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Schmeichel wrote:
Citylover03 wrote:

LOL Schmeichel!:DDDDDD

Du siger at City skulle miste alle de spillere de har købt, og ikk ha penge til at købe nogen nye!?:DDDD

Så må vi må sige, at alle hold skal af med spillere de har købt, og ikk få nye!?:))))

Så Rooney, Kagawa, Young, Chicarito, osv. Skal væk fra United igen!:DDD

Det jeg mener er, at du skal tænke over hvad du skriver... Du siger jo, at man ikke må forbedre sit hold, og penge skulle ud af fodbold!:)

Visca Barca!
TheSCOUT21
28. juli 2012 17:17:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg synes det er fint at City køber en hel masse stjerner, som nu har været med til at vinde deres første mesterskab i lang tid, men problemet i mine øjne, er de sindsyge lønninger - og nogle gange også prisen. Det ødelægger fodboldmarkedet.

Pain is temporary, pride is forever
Schmeichel
29. juli 2012 11:53:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Undskyld jeg syntes det er fint at de køber spiller efter jeg har tænkt over det. Men ronney var 19 og Young var fra villa en topklub ? Nej og kagawa lidt en stjerne og Chicarito og Ronaldo var talenter. Syntes denne debat skal stoppe her jeg siger meget undskyld

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce