Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Barca med B-holdet mod Real? Options
Asmaa
13. juli 2012 18:08:46 Anmeld

Tilbage til toppen
En gruppe af Barcas officielle fanklubber kræver at Barca stiller op med B-holdet i den spanske supercup mod Real Madrid i august. Det skyldes at det spanske fodbold forbund valgte at ophæve Mous karantæne, som han fik efter øjeprikket på Tito i returkampen i den spanske supercup sidste år.

Den gruppe har sendt et brev til Sandro Rosell, hvor der blandt andet stod: "Det spanske fodboldforbund, præsidenten og Real Madrid fortjener ikke den ære at se Barcelonas førstehold."

- Tror I Barca stiller op med B-holdet?
- Hvad synes I om ophævelsen af Mou (og Titos) karantæner?
- Hvem vinder supercopa'en?
Chris22
13. juli 2012 18:11:30 Anmeld

Tilbage til toppen
- Nej.
- Mourinhos karantæne forstår jeg ikke. Titos synes jeg fra starten af var hård at give.
- REAL MADRID!! :D

iHala Madrid!

"The Ballon D'or is worth nothing, because Michael Laudrup never won it!"
- Pep Guardiola

Real Madrid till i die!

Jesé Rodriguez, Real Madrid Castilla & Spanien U-19.
Topscorer ved U-19 EM
Asmaa
13. juli 2012 18:21:45 Anmeld

Tilbage til toppen
- Nej, det tror jeg ikke. Men det håber jeg, for så er pokalen sikret før vi overhovedet træder ind på banen.
- De fortjener begge karantæner. Mou for øjeprikket, og for at kalde Tito for Pito.. & Tito for at skubbe til Mou, og dirigere sig hen mod Mou og råbe (efter Marcelos nedslagtning af Fabregas): "I er en flok ludersønner".
- Real Madrid! <3
Asmaa
13. juli 2012 18:24:06 Anmeld

Tilbage til toppen
- Nej, det tror jeg ikke. Men det håber jeg, for så er pokalen sikret før vi overhovedet træder ind på banen.
- De fortjener begge karantæner. Mou for øjeprikket, og for at kalde Tito for Pito.. & Tito for at skubbe til Mou, og dirigere sig hen mod Mou og råbe (efter Marcelos nedslagtning af Fabregas): "I er en flok ludersønner".
- Real Madrid! <3
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce