Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : Hvem bliver engelsk mester i sæsonen 2012/13?
Vælg Stemmer Statistik
Manchester City 6 33 %
Manchester United 5 27 %
Arsenal 2 11 %
Tottenham 1 5 %
Chelsea 3 16 %
Sjette hold (skriv i debatten) 1 5 %

Hvem bliver engelsk mester? Options
editor
6. juli 2012 16:01:38 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Nu nærmer Premier League-sæsonen sig, og i den forbindelse vil jeg gerne høre jeres mening om, hvem der bliver engelsk mester og gerne også hvorfor?

Kan Chelsea rejse sig? Kan City vippes af pinden? Får United hævn? Kan Villas-Boas genrejse Tottenham og sit eget ry? Kan Arsenal gøre det selv uden Van Persie?

Kom med dine bud i debatten, hvor vi snakker om topholdene i Premier League i den kommende sæson.

Moderator_Camila
6. juli 2012 18:08:51 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror City tager den igen, men tror det bliver et tæt opløb mellem City, Chelsea og United..
Lucroest
6. juli 2012 18:11:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror at Liverpool vinder men så også med meget spænding. Jeg at deres nye træner får hentet nogle gode spillere og så selvfølgelig også fordi at jeg er Liverpool fan :-)
editor
6. juli 2012 22:23:56 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:
Jeg tror at Liverpool vinder men så også med meget spænding. Jeg at deres nye træner får hentet nogle gode spillere og så selvfølgelig også fordi at jeg er Liverpool fan :-)

Jeg vil umiddelbart tro, at det sidste punkt har størst betydning for din bedømmelse af Liverpools styrke Latter

arsenal810
6. juli 2012 23:28:47 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg tror, at Arsenal kan have gode chancer for at vinde i år, især fordi det endelig ser ud til, at Wenger har overvundet sin uendelige nærighed, og er begyndt at købe nogle spillere, som VIRKELIG er gode, ikke fordi de andre ikke er det, men de her er lidt bedre.

derudover var det faktisk i perioden efter holdet røg ud af Champions League, F.A.cuppen og Carlingcuppen, at holdet for alvor tog sig sammen, og fik nogle point på kontoen, så jeg er faktisk ret optimistisk med holdets chancer her op til sæsonen.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Sandra
7. juli 2012 00:37:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Håber det hele vender op og ned så Tottenham eller Arsenal vinder. :)
arsenal810
7. juli 2012 10:13:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:

det håber jeg også, men selvfølgelig ser jeg allerhelst Arsenal vinde.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Moderator_Camila
7. juli 2012 14:49:43 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Sandra wrote:

Det ville jeg også gerne have, men tror det desværre ikke
jona143i
7. juli 2012 15:45:15 Anmeld

Tilbage til toppen
Håber United vinder, men hvis nu det ikke sker, så lad dog Tottemham.
Sandra
7. juli 2012 17:10:00 Anmeld

Tilbage til toppen
Moderator_Camila wrote:
Sandra wrote:

Det ville jeg også gerne have, men tror det desværre ikke

Altså... hvis de bare giver den lidt mere gas, og får købt nogle spillere, så tror jeg godt det kunne ske. Men nu må vi se... Håber bare sådan de overrasker! :)
editor
8. juli 2012 16:59:27 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror simpelthen ikke på Tottenham og Arsenal. De ser begge ud til at miste bærende kræfter i år, så med mindre de forstærker sig voldsomt, skal de være glade for at holde deres placering fra i fjor.

Sandra
8. juli 2012 17:57:42 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Jeg tror simpelthen ikke på Tottenham og Arsenal. De ser begge ud til at miste bærende kræfter i år, så med mindre de forstærker sig voldsomt, skal de være glade for at holde deres placering fra i fjor.

Du tænker alt for negativt eddie, så giv dem da lige en chance. Hvis du ikke tror på de overrasker, så sker det ikke :O
editor
8. juli 2012 22:15:08 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Sandra wrote:

Du tænker alt for negativt eddie, så giv dem da lige en chance. Hvis du ikke tror på de overrasker, så sker det ikke :O

Det er nemt nok at tænke positivt, når man er fan af et hold, hvor en dårlig sæson slutter med en pokal, semifinale i Champions League og sølvmedaljer Ruller rundt af latter

Sandra
8. juli 2012 23:06:14 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Sandra wrote:

Det er nemt nok at tænke positivt, når man er fan af et hold, hvor en dårlig sæson slutter med en pokal, semifinale i Champions League og sølvmedaljer Ruller rundt af latter

Hey nu ikke flabet. :O mine tre hold har op og nedture, og jeg kan sagtens tænkte positivt selvom det går af lort. Du giver alt for let op. Det hold jeg spiller på har da også haft lige nedture fx, men jeg er bare et positiv menneske og spillede for holdet alligevel. :p
arsenal810
8. juli 2012 23:33:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Sandra wrote:
editor wrote:
Sandra wrote:

Hey nu ikke flabet. :O mine tre hold har op og nedture, og jeg kan sagtens tænkte positivt selvom det går af lort. Du giver alt for let op. Det hold jeg spiller på har da også haft lige nedture fx, men jeg er bare et positiv menneske og spillede for holdet alligevel. :p

ENIG! man skal altid tro på det, hvilket jeg altid gør.

det er jo, som de fleste nok ved, ikke nemt at være Arsenal fan, men inden hver sæson, siger jeg altid: Arsenal vinder pokalen i år, det ved jeg bare. og jeg mener altså ligaen, hvis nogen skulle være i tvivl.

arsenal810
8. juli 2012 23:36:33 Anmeld

Tilbage til toppen
nu venter jeg sså bare på, at det sker, hvilket det unægteligt VIL gøre igen, og jeg vil se frem til, at fejre Premier League titel nr 14 i næste sæson.

(hvilket jeg altid siger, men det siger jeg kun, fordi jeg ved, det sker). :)

TheSCOUT21
9. juli 2012 00:51:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Umiddelbart tror jeg at enten man. utd, Man. City eller Chelsea vinder titlen, men jeg ville da ikke have noget imod at Liverpool eller Tottenham snød dem for titlen. Jeg håber ikke at Arsenal vinder titlen, for det er da lidt sjovt at drille dem med de mange trofæløse år...

Pain is temporary, pride is forever
mathiasrs
10. juli 2012 10:17:27 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg har på fornemmelsen at united vil have hævn og city vil forsvare og så måske chelsea satser lidt på at forsvare mickey mouse pokalen
TheSCOUT21
10. juli 2012 12:40:28 Anmeld

Tilbage til toppen
mathiasrs wrote:
jeg har på fornemmelsen at united vil have hævn og city vil forsvare og så måske chelsea satser lidt på at forsvare mickey mouse pokalen

Nu er det altså at Carling Cuppen, som Liverpool vandt, bliver kaldt Mickey Mouse pokalen og ikke FA Cuppen.

FA er faktisk meget prestigefyldt at vinde.

Pain is temporary, pride is forever
editor
10. juli 2012 14:59:44 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
mathiasrs wrote:

FA Cuppen er verdens ældste fodboldturnering, men derudover er jeg ret enig med dig. United vinder over City med Chelsea et stykke efter på tredjepladsen.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce