Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Afstemingsspørgsmål : er det fup eller fakta.
Vælg Stemmer Statistik
fup. 1 16 %
fakta. 5 83 %
fnat. 0 0 %
fupta. 0 0 %

farvel og tak, Robin Van Wondergoal. Options
arsenal810
4. juli 2012 22:49:28 Anmeld

Tilbage til toppen
så er det officielt: Robin Van Persie forlader Arsenal.

hollænderen, som var med i 53 procent af holdets mål i sidste sæson, 30 selv og 9 assists, har meddelt, at han til sommer forlader The Gunners.
sørgeligt, men sandt.

Robin, du kan frit gå, men hvis City fortsat vil have dig, så synes jeg, at du skal kræve, at Arsenal får Carlos Tevez eller Yaya Toure som bytte.

men det er faktisk endnu ikke sikkert, at noget af det passer, for det hele KAN være rygter, som stadig mangler at blive dementeret af spilleren selv.

så please Robin, fortæl medierne, at de har taget fejl, for Arsenal er den eneste klub, du vil kunne vinde noget med.

her til sidst vil jeg lige sige, at jeg griner min røv i laser, hvis Arsenal ender med at snuppe titlen fra Chelsea, United, City, Liverpool, eller Tottenham, og du så er væk, for så tror jeg sgu, at du fortryder det, muhahahahhaahhaahahahhaahahaha.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Sandra
4. juli 2012 23:00:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er rigtigt, han skifter. Synes det er synd for Arsenal, for troede/tror de ville være på toppen af pl, og virkelig kæmpe.
Slutrunden
4. juli 2012 23:25:32 Anmeld

Tilbage til toppen
Han har jo selv meddelt det?
Det står inde på Arsenal.dk han har valgt at forlade Arsenal og detekter også på Sporten.dk
DSV. Er det sandt:( Men er han en gentleman så vil han blive fordi hans kontrakt stadig varer noget tid endnu også blive solgt i næste vindue:)
arsenal810
5. juli 2012 10:58:09 Anmeld

Tilbage til toppen
det SKAL han, for det skylder han fansene og ledelsen og Wenger og klubben.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Didier_Kaka
5. juli 2012 11:11:47 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg synes han skal tage til Juve, Real eller Barca for hvis han tar til City vil Gunners fans ikke tilgive ham foreløbig
arsenal810
5. juli 2012 18:09:15 Anmeld

Tilbage til toppen
han må ikke gøre det, vi har brug for ham, ellers kan Newcastle godt give os Cisse.

Sandra
7. juli 2012 00:43:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Han kommer sgu ikke til Barça, der er ikke brug for ham. ;)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce