Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Dødens gruppe i EM. Options
RonaldosGirl7
17. juni 2012 23:12:46 Anmeld

Tilbage til toppen
Hej allesammen, som i nok alle ved, så er Tyskland og Portugal videre fra dødens gruppe, som var gruppe b. Tyskland vandt alle deres kampe, og ligger nummer et, med hele 9 point, Portugal ligger nummer to, med 6 point, og Danmark ligger nummer tre med 3 point, og Holland er nok ikke så tilfredse for de slutter listen med 0 point. Lidt ringe, da de var en af favoritterne. Forvirret

Som sagt før er Tyskland og Portugal videre. Ruller rundt af latter

Tror i en af de to lande, ender med at vinde Em? Danse
Er det fortjent at de er kommet videre, hvis, hvem skulle have været videre istedet? Jubii!
Sandra
17. juni 2012 23:28:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg sagde det jo! Derfor, ingen grund til ar være skuffet over DK tabte. Desuden, i det mindste kom vi ik på 4. Pladsen. :'D

Tror på Tyskland kommer i finale med Spanien, og at Spanien vinder hele lortet. ;)
Messidona
18. juni 2012 02:09:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Har lyst til at kværke Ronaldo nå han jubler -.-´

-Nej tyskland når finalen og taber til spanien.

-Ja det er fortjent for begge, Danmark var bare heldige at vinde over Holland, og holland var i det heletaget ret dårlige.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
arsenal810
18. juni 2012 07:27:42 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg synes, at Danmark har al mulig grund til, at være stolte over selv, de gav ikke op, og slog Holland, og fik næsten point med Portugal og Tyskland, så rigtig flot spillet. men det var også fortjent, at de to hold kom videre.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
GreatBlue
18. juni 2012 07:29:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Nej, syntes ikke Tyskland har været specielt gode.
Portugal har ikke fortjent det, de vandt ikke engang deres kvalifikation. Og de har jo ikke ligefrem spillet super fantastisk.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
arsenal810
18. juni 2012 12:52:32 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Nej, syntes ikke Tyskland har været specielt gode.
Portugal har ikke fortjent det, de vandt ikke engang deres kvalifikation. Og de har jo ikke ligefrem spillet super fantastisk.

nej, men de slog til, da det virkelig gjaldt.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Asmaa
18. juni 2012 16:10:21 Anmeld

Tilbage til toppen
- Ja, jeg tror at Tyskland vinder .. men håber på Ronaldo og co.
- Ja, fortjent :)
RonaldosGirl7
18. juni 2012 16:45:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
Har lyst til at kværke Ronaldo nå han jubler -.-´

-Nej tyskland når finalen og taber til spanien.

-Ja det er fortjent for begge, Danmark var bare heldige at vinde over Holland, og holland var i det heletaget ret dårlige.

Du må ikke kværke Ronaldo, for så kommer jeg og kværker dig! :-P Han er alt! Han er fantastisk.
Moderator_Camila
18. juni 2012 19:31:06 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg syntes det var fair nok de 2 hold gik videre. Vi kan sku godt være stolte af os selv, vi kæmpede bravt og faldt med støvlerne på..
Men for satan hvor det surt vi skulle tabe til Portugal det ville alligevel have set bedre ud med uafgjort der
RonaldosGirl7
18. juni 2012 22:34:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Præciis, uafgjort ville have været meget bedre. Kun fordi Ronaldo ikke scoret, hvis han gjorde var det hele Okay, at de vandt. :-P
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce