Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Optakt: Polen - Rusland Options
2012em.dk
11. juni 2012 23:49:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Gruppe A - Tirsdag den 12. juni kl. 20.45 - TV2

Polen var heldige med at få et point mod grækerne på trods af en god start. Går de ned på samme måde i denne kamp, får de en ordenlig tur i den russiske karrusel.

Polen får det svært mod de hurtige russere og skal have god støtte fra publikum for at overleve det russiske pres. Forsvaret spillede egentligt udmærket i starten af åbningskampen, og de SKAL holde samme koncentration i alle 90 minutte i denne kamp. Polen kan være tilfredse med ét point, da de formentlig kan spille sig videre med en sejr i sidste kamp.

Rusland viste flot og lynhurtigt spil i deres første kamp, og de vil helt sikkert gå efter sejren, så de kan spare et par af de gamle spillere i den sidste gruppekamp. Kan de holde den enlige polske angribee nede er det svært at se, hvordan de skulle kunne miste point her...

Hold øje med:
Midtbanespilleren Roman Shirokov. Russeren har en evne til at løbe i de små huller i modstanderens forsvar.

Kampens udfald: Uafgjort

Se mere om holdene på: http://www.2012em.dk/deltagere.html
Moderator_Camila
12. juni 2012 20:57:28 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror det kan blive en spændende kamp, især fordi jeg syntes Russerne virker giftige, men tror helt klart på Russisk sejr de virker skarpe og Polen bliver sikkert trætte i anden halvleg ligesom sidst
arsenal810
13. juni 2012 07:16:27 Anmeld

Tilbage til toppen
1-1, og sikke drømmehug af Polens nr 16, (jeg gider ikke til at stave hans navn)

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Lucroest
13. juni 2012 16:20:50 Anmeld

Tilbage til toppen
Arsenal810 du kunne bare have skrevet "Kuba"

Så ikke kampen men har godt set målene og jeg giver dig ret i at det var et fantastisk kontra mål plus et drømmehug
arsenal810
13. juni 2012 17:15:37 Anmeld

Tilbage til toppen
Lucroest wrote:
Arsenal810 du kunne bare have skrevet "Kuba"

Så ikke kampen men har godt set målene og jeg giver dig ret i at det var et fantastisk kontra mål plus et drømmehug

nåh ja, havde lige glemt, han havde et tilnavn.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
arsenal810
13. juni 2012 19:55:24 Anmeld

Tilbage til toppen
for dælen da, Simon Poulsen, din store vatnisse, et børnehave barn kunne have da have regnet ud, at du ikke skal gøre dig så lille som muligt, så tak for nederlaget, klummergøj.

GreatBlue
14. juni 2012 07:16:33 Anmeld

Tilbage til toppen
Simon Poulsen er bare ikke god nok.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce