Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Optakt: Ukraine - Sverige Options
2012em.dk
11. juni 2012 07:32:59 Anmeld

Tilbage til toppen
Gruppe D - Mandag den 11. juni kl. 20.45 - DR1

I første rundes sidste kamp møder vi et velorganiseret værtsland mod Zlatan og co. Igen en kamp hvor ingen af de to små nationer har råd til at tabe.

Ukraine har en noget defensiv tilgang til fodbold og med 60.000 ellevilde tilskuere i ryggen bliver de svære at bryde ned. De spiller med en stor tålmodighed og kan kede modstanderen i søvn, mens de venter på de få chancer, der altid vil opstå.

Svenskerne vil sikkert får lov at køre bolden rundt i store perioder, men spørgsmålet er om de har fantasien til at dirke værternes forsvar op. Én mand har evnerne, hvis han har humøret - Zlatan!. Spørgsmålet er dog om det svenske forsvar holder til de direkte ukrainske kontraangreb.

Kampen kan blive søvndyssende, men forsøg at holde øjene åbne, for lige pludselig kan den være afgjort. En kamp som afgøres på tålmodighed.

Hold øje med:
Det oplagte valg ville være Zlatan, men vi forsøger os alligevel med en ung ukrainer - Fløjspilleren Andriy Yarmolenko.

Kampens udfald: Uafgjort

Læs mere om Ukraines hold på: http://2012em.dk/Ukraine.html
Læs mere om Sveriges hold på: http://2012em.dk/Sverige.html

editor
11. juni 2012 11:02:09 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg krydser fingre for Sverige. Det har set lovende ud i foråret, men lad os se, hvad der sker, når de kommer op mod Ukraines Chelsea-taktik...

Messidona
11. juni 2012 16:10:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg hepper på vores venner fra Sverige! :D

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
arsenal810
11. juni 2012 16:28:47 Anmeld

Tilbage til toppen
kom så, vores svenske venner!

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
RonaldosGirl7
11. juni 2012 16:35:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Holder med Sverige pga. Zlatan! :D
Moderator_Camila
11. juni 2012 19:36:30 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror på Sverige, Ukraines defensiv sejler, jeg tror godt det kunne blive en kamp men en del mål.. For Sveriges defensiv har heller ikke været skræmmende
Safian
11. juni 2012 20:08:32 Anmeld

Tilbage til toppen
RonaldosGirl7 wrote:

Sidst holdte du med Frankrig på grund af Benzema, så du holder med de forskellige landshold på grund af enkelte spillere? eller er det bare mig som er "lost" i det her tilfælde...
arsenal810
11. juni 2012 20:42:14 Anmeld

Tilbage til toppen
Safian wrote:
RonaldosGirl7 wrote:

Sidst holdte du med Frankrig på grund af Benzema, så du holder med de forskellige landshold på grund af enkelte spillere? eller er det bare mig som er "lost" i det her tilfælde...

tja, det studsede jeg også lidt over, haha.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
RonaldosGirl7
11. juni 2012 22:03:56 Anmeld

Tilbage til toppen
Holder sådan generelt, med Danmark & Spanien. Men i har ret, jeg holder med de andre hold pga. forskellige spiller jeg godt kan lide. Hehe :)
editor
11. juni 2012 23:01:49 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Ukraine var klart det bedste hold desværre. En sejr for Ukraines præsident/gangsterboss Viktor Yanukovych.

Messidona
11. juni 2012 23:45:06 Anmeld

Tilbage til toppen
RonaldosGirl7 wrote:
Holder sådan generelt, med Danmark & Spanien. Men i har ret, jeg holder med de andre hold pga. forskellige spiller jeg godt kan lide. Hehe :)

Gør jeg da også nå det gælder landshold og viljeg mene er ret normalt at gør, man holder self altid som udgangspunkt med sit eget land, men nå andre nationer spiller som man ikke har noget specielt forhold til er det klart man vælger at holde med det hold der har de spillere man bedst kan lide :)

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
RonaldosGirl7
12. juni 2012 15:08:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Messidona wrote:
RonaldosGirl7 wrote:

Gør jeg da også nå det gælder landshold og viljeg mene er ret normalt at gør, man holder self altid som udgangspunkt med sit eget land, men nå andre nationer spiller som man ikke har noget specielt forhold til er det klart man vælger at holde med det hold der har de spillere man bedst kan lide :)

Du er genial Messidona, sådan skal det være ;)
Messidona
12. juni 2012 16:28:54 Anmeld

Tilbage til toppen
RonaldosGirl7 wrote:
Messidona wrote:
RonaldosGirl7 wrote:

Du er genial Messidona, sådan skal det være ;)

I know :o

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce