Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Optakt: Irland - Kroatien Options
2012em.dk
10. juni 2012 10:03:35 Anmeld

Tilbage til toppen
Gruppe C - Søndag den 10. juni kl. 20.45 - TV2

Med to klassemodstandere i de næste kampe har ingen af gruppens to små hold råd til at sætte point til her. Kun en sejr tæller, hvis man vil videre fra gruppespillet!

Irlands italienske træner har fået banket en solid defensiv på plads. En spillestil, der ikke just er populær på den grønne ø, men som trods alt har givet den første slutrundeplads i 10 år.

Spørgsmålet er bare om forsvaret, der til tider har betonfødder, kan holde de kreative kroater stangen. Slutrundens ældste trup mangler også lidt i det fremadrettede, men må forlade sig på, at modstanderen tager sig en balkan-blunder.

Kroaterne har en teknisk midtbane, der skaber utroligt meget, og som helt sikkert vil tage styringen med hurtige kombinationer og flotte pasninger. Spørgsmålet er blot om de bagerste rækker holder koncentrationen i alle 90 minutter...

Hold øje med:
Fløjen Dario Srna, der har næstsidste fod på mange kroatiske mål

Kampens udfald: Kroatisk sejr

Se mere på www.2012em.dk
arsenal810
10. juni 2012 10:50:20 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg tror også, at denne kamp bliver spændene, og svær at udregne på forhånd, men sådan er fodbold jo:)

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
RonaldosGirl7
10. juni 2012 16:00:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Kender ikke Kroatien og Irland så godt.. men det er meget godt med lidt fodbold, om aftenen ;)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce