Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

WOW MESSI!!! Options
kasper@realmadrid
9. juni 2012 23:13:59 Anmeld

Tilbage til toppen
http://www.101greatgoals.com/gvideos/43-argentina-lionel-messi-hattrick-v-brazil/

Ingen tvivl om at Messi er verdens klart bedste, det må man bare accepter, lige meget hvem man er fan af. Han er jo ikke menneskelig!

Er han også den bedste nogensinde?
RonaldosGirl7
9. juni 2012 23:36:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Han er jo fantastisk. Jeg synes han har et tæt kapløb med Cristiano Ronaldo, hvor Ronaldo er bedre end Messi i nogle ting, og drrimod Messi er bedre end Ronaldo i nogle andre ting. Men uanset hvem man holder med, kan man ikke kalde Messi for dårlig. Han er fantastisk. Det er ikke held hver gang han scorer, og han er nok heller ikke blevet kåret til verdens bedste fodboldspiller. (Ballon D'or). Men bare rolig han er menneskelig. ;)
Welbeck11
10. juni 2012 07:09:18 Anmeld

Tilbage til toppen
Messi er klart verdens bedste fodboldspiller ligenu, men han er ikke den bedste i historien.
Spunk
10. juni 2012 10:22:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Tag jer sammen, bare fordi han lige laver et godt mål betyder det squ da ikke han er verdens bedste!

Cristiano Ronaldo!
arsenal810
10. juni 2012 10:43:09 Anmeld

Tilbage til toppen
det var deluntenlylme et godt mål, lige uden om en fire-fem mand, og så lige op i trekanten.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Safian
10. juni 2012 12:56:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Verdens bedste fodboldspiller, uden den mindste smule tvivl..., 73 Mål på en sæson, manden har slået Verdensrekorden for flest mål på en sæson, normalt slår man normale "fodbold-rekorder" men i det her tilfælde er manden begyndt at slå verdensrekorder indenfor fodbold! og nu 7 mål i 3 kampe for Argentina ;) ! Han er en fodbold psykopat ud over det sædvanlige! - Og Pele's kommentar, under et interview "Lad os snakkes ved igen, om Messi er en ny Pelé, når han har vundet tre verdensmesterskaber og scoret 1283 mål. Rekorder er til for at blive slået, men det bliver vanskeligt at slå mine. Folk spørger mig hele tiden, om der nogensinde kommer en Pelé til. Og svaret er aldrig! Min far og mor har lukket produktionen, sagde den 71-årige brasilianer og vurderede, at Messi stort set befinder sig på samme tekniske niveau, som han selv havde"

Hold kæft en arrogant taber, manden har jo ingen sans for hvilket niveau, morderne fodbold er på, de er jo ikke kegler som i gamle dage! og det taktiske niveau er utrolig højt i morderne fodbold, så nu om dage vinder man ikke verdensmesterskaber på egen hånd og man scorer ikke på 1283 mål i sin karriere, men Messi formår alligevel at sætte nye standarder indenfor fodbolden også selvom det er morderne fodbold vi snakker om ;) !, Han er oppe på cirka 250-300 Mål for FC Barclona og han er blot 24 år endnu! og han har slået adskillige rekorder, hvis den mand ikke går hen og bliver historiens bedste så ved jeg ikke hvem der gør det, i mine øjne er han historiens bedste fodboldspiller, fodbold i 40'erne, 50'erne , 60'erne, 70'erne og 80'erne er slet, slet ikke på det niveau fodbold er på idag! og når Lionel Messi kan præstere på så, suverænt vis i nutidens fodbold, så man da bøje sig i støvet...
Messidona
10. juni 2012 13:11:30 Anmeld

Tilbage til toppen
Messi ER den bedste nogensinde.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
arsenal810
10. juni 2012 13:51:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Safian wrote:
Verdens bedste fodboldspiller, uden den mindste smule tvivl..., 76 Mål på en sæson, manden har slået Verdensrekorden for flest mål på en sæson, normalt slår man normale "fodbold-rekorder" men i det her tilfælde er manden begyndt at slå verdensrekorder indenfor fodbold! og nu 7 mål i 3 kampe for Argentina ;) ! Han er en fodbold psykopat ud over det sædvanlige! - Og Pele's kommentar, under et interview "Lad os snakkes ved igen, om Messi er en ny Pelé, når han har vundet tre verdensmesterskaber og scoret 1283 mål. Rekorder er til for at blive slået, men det bliver vanskeligt at slå mine. Folk spørger mig hele tiden, om der nogensinde kommer en Pelé til. Og svaret er aldrig! Min far og mor har lukket produktionen, sagde den 71-årige brasilianer og vurderede, at Messi stort set befinder sig på samme tekniske niveau, som han selv havde"

Hold kæft en arrogant taber, manden har jo ingen sans for hvilket niveau, morderne fodbold er på, de er jo ikke kegler som i gamle dage! og det taktiske niveau er utrolig højt i morderne fodbold, så nu om dage vinder man ikke verdensmesterskaber på egen hånd og man scorer ikke på 1283 mål i sin karriere, men Messi formår alligevel at sætte nye standarder indenfor fodbolden også selvom det er morderne fodbold vi snakker om ;) !, Han er oppe på cirka 250-300 Mål for FC Barclona og han er blot 24 år endnu! og han har slået adskillige rekorder, hvis den mand ikke går hen og bliver historiens bedste så ved jeg ikke hvem der gør det, i mine øjne er han historiens bedste fodboldspiller, fodbold i 40'erne, 50'erne , 60'erne, 70'erne og 80'erne er slet, slet ikke på det niveau fodbold er på idag! og når Lionel Messi kan præstere på så, suverænt vis i nutidens fodbold, så man da bøje sig i støvet...

lige nøjagtig.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
GreatBlue
10. juni 2012 14:04:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Han er da god, men at sige klart bedste ville jeg ikke gøre, det er meget tæt mellem han og Ronaldo.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Messidona
10. juni 2012 14:06:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Men Messi har 3 ballon d´ors der forskellen ligger i hvorfor Messi kan blive sammenlignet med de bedste noglesinde np Ronaldo ikke kan.

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Sandra
10. juni 2012 16:39:54 Anmeld

Tilbage til toppen
Messi er den bedste fodboldspiller i hele verden! Folk må sgu indse det! Sådan har det været i flere år, og jeg har ikke set en spiller der er bedre end Messi endnu. :)
RonaldosGirl7
10. juni 2012 16:52:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Ser du aldrig Real Madrid Sandra?? Du burde da se Ronaldo!! ;)
Sánchez9
10. juni 2012 17:08:03 Anmeld

Tilbage til toppen
2012 for Messi: 3 kampe, 7 mål! :D

Visca Barca!
Messidona
10. juni 2012 17:15:27 Anmeld

Tilbage til toppen
Og "Man Of The Match" i alle tre kampe :)

Hans tredje mål mod brasilien i går var virkelig også sygt :) Gude god :D

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Sánchez9
10. juni 2012 17:38:58 Anmeld

Tilbage til toppen
Virkelig galt mål! :O

Visca Barca!
Messidona
10. juni 2012 17:44:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Og han når lige at gøre Marcelo til grin(nu også på international plan) igen :P

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
RonaldosGirl7
10. juni 2012 17:53:58 Anmeld

Tilbage til toppen
hvorfor marcelo tilgrin??
Sánchez9
10. juni 2012 18:30:08 Anmeld

Tilbage til toppen
RonaldosGirl7 wrote:
hvorfor marcelo tilgrin??

Fordi han owner ham for groft!!! :D

Visca Barca!
Messidona
10. juni 2012 18:57:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Præcis^^

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
Blaugrana al vent
un crit valent
♥!Barca! Barca! Barca!♥
GreatBlue
10. juni 2012 18:58:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Safian wrote:
Verdens bedste fodboldspiller, uden den mindste smule tvivl..., 76 Mål på en sæson, manden har slået Verdensrekorden for flest mål på en sæson, normalt slår man normale "fodbold-rekorder" men i det her tilfælde er manden begyndt at slå verdensrekorder indenfor fodbold! og nu 7 mål i 3 kampe for Argentina ;) ! Han er en fodbold psykopat ud over det sædvanlige! - Og Pele's kommentar, under et interview "Lad os snakkes ved igen, om Messi er en ny Pelé, når han har vundet tre verdensmesterskaber og scoret 1283 mål. Rekorder er til for at blive slået, men det bliver vanskeligt at slå mine. Folk spørger mig hele tiden, om der nogensinde kommer en Pelé til. Og svaret er aldrig! Min far og mor har lukket produktionen, sagde den 71-årige brasilianer og vurderede, at Messi stort set befinder sig på samme tekniske niveau, som han selv havde"

Du har rigtig meget ret, i mange ting, men jeg syntes nu ikke Messi er den bedste, jeg synes Ronaldo og Messi er lige gode, men det kommer an på hvilken sillestil osv, man bedst kan lide. Men ja, det gør ondt at sige Messi er fantastisk!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce