Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Optakt: Holland - Danmark Options
2012em.dk
9. juni 2012 07:43:42 Anmeld

Tilbage til toppen
Gruppe B - Lørdag den 9. juni kl. 18.00 - TV2

Kan Danmark tillade sig at tabe denne kamp? Kan Holland? Sidstnævnte kan helt sikkert ikke – og det kan være Danmarks fordel - som udråbt prygelknappe i ”dødens gruppe”.

Det danske hold er stort set skadesfri. Eneste spørgsmål er Zimling, som har en hævet tå. Men selvom truppen er smal, så er det en af de pladser, hvor danskerne bedst kan tåle en skade. Holdet virker klar. Alle kender deres plads i Morten Olsens system. Spørgsmålet er så bare om hollænderne også kender det. Påstanden herfra er imidlertid, at hvis alle spiller op til deres bedste, kan Danmark lave et godt resultat.

Holland er viceverdensmester, men vejen til VM-succes var for Holland noget utraditionel defensiv. Det bliver interessant at se, om de vælger samme løsning igen. Mod Danmark vil Holland sandsynligvis vælge samme tilgang, som da de mødte Danmark under VM i 2010. Her spillede Holland afventende. Men deres taktik gav fuld bonus - eftersom danskerne (læs: Simon Poulsen via Agger) egenhændigt stod for hollændernes føringsmål.

Kampen kan godt gå hen og blive taktisk. Holland vil forsøge sig, men det afgørende bliver om Danmark formår at holde egne fejl fra døren. Lykkes dette, vil Holland hen ad vejen være tilfredse med uafgjort. Og bliver hollænderne først det, kan alt ske!

Hold øje med:
Robben, Van Persie, Sneijder, Huntelaar! Mange af de hollandske spillere er selvskrevne profiler, man skal holde øje med. Men vigtigste mand bliver ikke nogen af disse, men i stedet Stephan Andersen. Han skal stå fejlfrit, hvis Danmark skal have en chance. Ingen dumme mål!

Kampens udfald: Uafgjort

Indrømmet - jeg har svært ved at blive klog på mig selv - om uafgjort er med hjertet eller hjernen. Men jeg er nået frem til, at det ER med hjenen!. Jeg tror på det.

Men samtidig leder jeg efter faresignaler på, at jeg tager fejl. Derfor følger her "5 tegn på, at Danmark er i problemer i dagens kamp - udtryk via TV-2 kommentatoren Flemming Toft":

5: ”Vi er farlige på kontraerne” (vi er presset helt i bund).

4. ”Vi skal lade bolden gøre arbejdet” (vi er i dårlig fysisk form).

3. ”I fodbold kan alting ske” (vi er rigtig meget bagud).

2. ”Vi lever stadig” (vi taber kampen, men skal bare være heldige med gruppens øvrige kampe).

1. ”Thats it – im out of here” (Det er aldrig godt, men særligt skidt hvis det er i starten af kampen).

Med hvad siger I? Klarer vi den?

Se mere på 2012em.dk
arsenal810
9. juni 2012 18:57:39 Anmeld

Tilbage til toppen
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Michael Krohn Dehli scorer, og Danmark fører 1-0 ved pausen.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Moderator_Camila
9. juni 2012 19:54:30 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Fuck hvor det vildt, at Danmark vinder !!
Hvor er det sjovt at se Hollands spillere det ligner de allerede har tabt EM !!
RonaldosGirl7
9. juni 2012 20:34:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Weeee, Go Danmark! Go Danmark!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce