Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Holland-Danmark Options
chrille11
6. juni 2012 15:34:34 Anmeld

Tilbage til toppen
Nu er det snart tid til Danmarks første Em kamp. Den skal de spille mod Holland, i Kharkiv på Metalist Stadion. Jeg vil tro at Danmark (desværre) taber kampen med 2-1.

Hvad tror i resultatet bliver?
Kalleer1234
6. juni 2012 15:46:10 Anmeld

Tilbage til toppen
Danmark taber...
arsenal810
6. juni 2012 16:45:31 Anmeld

Tilbage til toppen
Danmark får bank, og vi kommer til at tilbringe resten af året, bag skammens gardiner.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
TrueHope
6. juni 2012 18:26:09 Anmeld

Tilbage til toppen
Danmark vinder 3 - 0! <3

"You can't underestimate the sort of quality we have" - Parker. ♥

Tottenham is not a joke, It's a club. ♥
Messidona
6. juni 2012 18:41:59 Anmeld

Tilbage til toppen
1-0 til holland :/

Tot el camp
és un clam
som la gent blaugrana
Tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, ara estem d'acord,
una bandera ens agermana.
Blaugrana al vent
un crit valent
tenim un nom el sap tothom
♥!Barca! Barca! Barca!♥
Sánchez9
6. juni 2012 18:43:22 Anmeld

Tilbage til toppen
1-1! :D

Visca Barca!
Chico73
6. juni 2012 19:49:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Håber på 1-1, men må se i øjnene at de nok taber :(

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
Moderator_Camila
6. juni 2012 21:12:30 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg tror den bliver 2-0 til Holland, evt 2-1 men tror ikke rigtigt på vi vinder ..
GreatBlue
6. juni 2012 21:38:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Danmark powner dem for groft og vinder 4-0. RvP, Robben og Van Der Vaart tar tudende hjem.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
arsenal810
7. juni 2012 07:11:58 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Danmark powner dem for groft og vinder 4-0. RvP, Robben og Van Der Vaart tar tudende hjem.

som om det sker.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Safian
7. juni 2012 12:37:14 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:

Optimistisk :-O ! Jeg tror dog selv personligt på en dansk sejr på 1-0 med Bendter som målscorer ;) Jeg elsker når "underdogs" i de forskellige grupper overrasker :) ! Så jeg har bestemt fidus til Danmark, selvom det ser sort ud, hvis man tænker på de testkampe de har spillet :) !, gad godt at se en Okore gå direkte ind og neutralisere Van Persie, men når få forsvarspillere i Premier League er i stand til det, så tror jeg næppe på det, men det ville være sjovt at se :) ! men Danmarks midterforsvar ser bestemt bekymrende ud , Agger er en 100%'s starter, mens der er tvivl om Kjær, & Bjelland, men Okore kunne sagtens gå ind og præstere med hans fantastiske mand mod mand spil og hans fysiske styrke :)

Kjær må bare ikke starte ind, for han virker ustabil, mens Bjelland er ekstremt forudseende i sit spil og han er også fremragende med bolden :) !
GreatBlue
7. juni 2012 12:45:52 Anmeld

Tilbage til toppen
Safian wrote:
GreatBlue wrote:

Optimistisk :-O ! Jeg tror dog selv personligt på en dansk sejr på 1-0 med Bendter som målscorer ;) Jeg elsker når "underdogs" i de forskellige grupper overrasker :) ! Så jeg har bestemt fidus til Danmark, selvom det ser sort ud, hvis man tænker på de testkampe de har spillet :) !, gad godt at se en Okore gå direkte ind og neutralisere Van Persie, men når få forsvarspillere i Premier League er i stand til det, så tror jeg næppe på det, men det ville være sjovt at se :) ! men Danmarks midterforsvar ser bestemt bekymrende ud , Agger er en 100%'s starter, mens der er tvivl om Kjær, & Bjelland, men Okore kunne sagtens gå ind og præstere med hans fantastiske mand mod mand spil og hans fysiske styrke :)

Kjær må bare ikke starte ind, for han virker ustabil, mens Bjelland er ekstremt forudseende i sit spil og han er også fremragende med bolden :) !

Og jeg hader Holland, har ikke engang en grund....

chrille11
7. juni 2012 15:53:17 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Danmark får bank, og vi kommer til at tilbringe resten af året, bag skammens gardiner.

Der er ikke noget skam ved at tabe til Holland?
Rasmus_Messi
7. juni 2012 16:55:55 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg tror, ligesom Safian, at Danmark overrasker og vinder 1-0.
RonaldosGirl7
7. juni 2012 17:11:24 Anmeld

Tilbage til toppen
Det kunne være fedt hvis DK vandt...
arsenal810
7. juni 2012 18:15:39 Anmeld

Tilbage til toppen
chrille11 wrote:
arsenal810 wrote:

nej, men jeg mente mere med resultatatet af kampen.

Holland vinder nok 7-0, og så er vi ude igen.

GreatBlue
7. juni 2012 21:19:32 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
chrille11 wrote:
arsenal810 wrote:

Sikke en optimist du er, du lyder næsten som der har gået til fodbold i Brøndby, tabernes klub... Hold gejsten oppe, desuden er Holland lort...

arsenal810
7. juni 2012 22:47:08 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
arsenal810 wrote:
chrille11 wrote:
arsenal810 wrote:

Sikke en optimist du er, du lyder næsten som der har gået til fodbold i Brøndby, tabernes klub... Hold gejsten oppe, desuden er Holland lort...

nej, bor ikke i København, og selv hvis jeg gjorde, ville jeg stadig holde med Horsens.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce