Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Fenerbache napper Liverpool spiller. Options
arsenal810
3. juni 2012 19:41:00 Anmeld

Tilbage til toppen
det er nu blevet gjort officielt, at Liverpool sælger sin 31 årige koryfæ Dirk Kyut til Tyrkiske Fenerbache, som i dag præsenterede hollænderen som nu klub spiller.

Kyut garanterer dog, at han aldrig vil glemme Liverrpool, og at udnævnelsen af Brendan Rodgers (Swansea) som nu Manager ikke har haft nogen betydning for beslutningen, men at han skifter, fordi Fenerbache fristede med gode ambitioner

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
arsenal810
3. juni 2012 19:56:15 Anmeld

Tilbage til toppen
forresten er det en meget spændende handel.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Moderator_Camila
3. juni 2012 21:23:11 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg syntes det er spændende, men jeg tror det er godt han kommer videre :) men det er da altid trist efter han har været der i så mange år..
GreatBlue
3. juni 2012 22:08:49 Anmeld

Tilbage til toppen
Han er også blevet klart for ringe.

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Sandra
4. juni 2012 01:43:43 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er en fail!! Skride over til mine ærke rivaler! Tsk! Han failer så meget!!!
arsenal810
4. juni 2012 07:16:38 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg troede ikke, du ville blive sur over det, Sandra.

Sandra
4. juni 2012 10:58:17 Anmeld

Tilbage til toppen
Kyut har jo også haft sine gode perioder i Liverpool.. Men håber satme ikke han får det i fener.. Men selv hvis han gør, kan de ikke nakke galatasaray. ;) og er ikke sur??
mini_ronaldo7
8. juni 2012 16:24:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Og i øvrigt har han udtalt, at der er mange der har spurgt efter ham, men da Fenerbahce også ville have ham, sagde han ja - uden at overhovedet tænke over det. :-) Håber det bliver en succes for både os, og Kyut!

Sandra? Vi ved godt allesammen at du kun skriver det, fordi du er GS fan. Men det her er fodbold, og vi kan ikke andet end at ønske en spiller held og lykke, ligemeget hvor han kommer til at spille. Se lige engang, Emre Belezoglu skiftede klub, selvom vi rigtig godt kunne lide ham, men det betyder ikke, at vi hader ham nu. Da Kazim skiftede til GS kunne vi heller ikke andet end at ønske ham held og lykke. For det her er fodbold ;-)
- hey, vi har nakket GS flere gange nu? du ved også godt selv at i finale kampen, så var der mål hvor Alex tog bolden fra målmanden fordi han havde givet slip på bolden. Sådan nogle mål har jeg set mange gange i mit liv, og du kan selv søge på youtube. Det er bare den tyrkiske dommer der ikke ved en skid om regler :-)
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce