Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

Odds til EM :-) Options
Kalleer1234
1. juni 2012 21:19:48 Anmeld

Tilbage til toppen
Til sommer er der (som de fleste ved) EM i fodbold, jeg plejer altid at oddse når der er slutrunder og jeg vil selvfølgelig også gøre det denne gang. Men hvad ska` man Oddse på?
Jeg tror på at Tyskland vinder denne gang fordi at tysk fodbold i øjeblikket er midt i en fantastisk udvikling, og fordi at Tyskland har et meget `sultent` og ungt hold. Spanien er lille favorit til at vinde men jeg synes det er 50/50 om hvem der vinder af Tyskland og Spanien, Italien og Holland har også gode hold og kunne være outsidere til titlen.
Men hvordan kommer det til at for Danmark?
Nu er jeg måske lidt pessimistisk men jeg tror ikke på at de kan komme videre fra gruppen, hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg at det bedste odds på danmark, er at de slet ikke får nogle point, hvilket giver odds 3.90 på Danskespil, jeg håber selvfølgelig at danmark klarer sig bedre og det er også det mest sandsynlige.

- Skal du oddse ved slutrunden?

- Hvad vil du Oddse på?
arsenal810
1. juni 2012 21:52:23 Anmeld

Tilbage til toppen
du godeste nej! jeg er 14, så jeg må ikke oddse, men vinder chancerne er alligevel også alt for små til at intressere mig.

det eneste, jeg har vundet, er 1000 kroner på et af de der skrabelod.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
RonaldosGirl7
1. juni 2012 22:47:08 Anmeld

Tilbage til toppen
Oddser ikke, og har heller ikke tænkt mig at gøre det, men af denne grund, har jeg overhovedet ikke forstand på det;) Men jeg kan sige dig, at jeg tror det enten bliver Spanien eller Tyskland, der vinder EM. Til det med at Danmark ikke kommer videre fra gruppespillet, er jeg enig med dig om.. :)
Moderator_Camila
1. juni 2012 23:25:03 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg oddser nogle gange, jeg kunne også godt være fristet til at oddse på at DK ikke får nogle point..
Jeg kunne også godt finde på at sætte mine penge på Tyskland men syntes også Spanien igen kunne være farlige.. Jeg tror dog ikke rigtigt på Italien..
eugster
2. juni 2012 14:27:45 Anmeld

Tilbage til toppen
Jeg skal oddse.

Jeg ser Tyskland og Spanien som de klare favoritter, derfor er der heller ikke de store penge at hente, på de to nationer. Måske skal du kigge på Torres som topscorer til odds 14 på Danskespil ;-)
2012em.dk
2. juni 2012 15:19:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Spanien er tilbage som mine favoritter. Indtil i sidste uge havde Tyskland ellers ligget nr. på EMentometeret: http://www.2012em.dk/EMomentometer.html

Men Tyskland virker ikke helt i gear i opvarmningskampene. Det kan selvfølgelig se anderledes ud efter de første kampe til EM, men så skifter EMentometeret jo bare...

DK's chancer er ikke odds'ne værd pt.
ZeroQ
5. juni 2012 20:32:05 Anmeld

Tilbage til toppen
Selvfølgelig. har smidt på Robin Van Persie som topscorer ;-)
arsenal810
5. juni 2012 21:19:09 Anmeld

Tilbage til toppen
ZeroQ wrote:
Selvfølgelig. har smidt på Robin Van Persie som topscorer ;-)

klogt valg.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Sandra
6. juni 2012 01:22:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Skal satme oddse!!! Jeg ender med at blive rig!! :I Men tror bare jeg oddser på spanien med det samme. :I
editor
6. juni 2012 01:30:13 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg havde stort held med min seneste kupon, som var en plov på FCN som danske mestre, men jeg blev sjovt nok ikke særlig glad. Løber hovedet mod en mur! Jeg brugte pengene på øl for at glemme sæsonen Skål for det!

arsenal810
6. juni 2012 07:16:47 Anmeld

Tilbage til toppen
editor wrote:
Jeg havde stort held med min seneste kupon, som var en plov på FCN som danske mestre, men jeg blev sjovt nok ikke særlig glad. Løber hovedet mod en mur! Jeg brugte pengene på øl for at glemme sæsonen Skål for det!

haha.

Boennelykke
6. juni 2012 11:19:11 Anmeld

Tilbage til toppen
Selvfølgelig skal jeg det :)

først og fremmest de danske kampe, og så nogen kampe der kan blive spændende i en anden gruppe :)
mathiasrs
6. juni 2012 14:33:04 Anmeld

Tilbage til toppen
jeg tror at irland vinder em med robbie keane som topscore med 21 mål...
et meget realistisk gæt...
Kalleer1234
6. juni 2012 15:48:43 Anmeld

Tilbage til toppen
mathiasrs wrote:

Man kunne egentlig godt, bare satse 1 krone på det, og hvis de så vinder bliver man jo millionær! :D
arsenal810
6. juni 2012 16:47:07 Anmeld

Tilbage til toppen
Kalleer1234 wrote:
mathiasrs wrote:

Man kunne egentlig godt, bare satse 1 krone på det, og hvis de så vinder bliver man jo millionær! :D

fandens til røv mand, jeg er for ung til at oddse.

Kalleer1234
7. juni 2012 18:08:59 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Kalleer1234 wrote:
mathiasrs wrote:

Det er jeg også (sammen med en masse andre), men min far har en konto. Som jeg godt må spille på engang imellem (og for små penge).
arsenal810
7. juni 2012 18:17:01 Anmeld

Tilbage til toppen
Kalleer1234 wrote:
arsenal810 wrote:
Kalleer1234 wrote:
mathiasrs wrote:

Det er jeg også (sammen med en masse andre), men min far har en konto. Som jeg godt må spille på engang imellem (og for små penge).

hvor er du heldig, mand.

mathiasrs
7. juni 2012 19:24:03 Anmeld

Tilbage til toppen
irland er og bliver verdens bedste hold efter chelsea selvfølgelig
ZeroQ
9. juni 2012 22:10:40 Anmeld

Tilbage til toppen
Ny plan: 50 kr. på Danmark vinder EM!
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce