Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

EM keeper Options
Moderator_Camila
30. maj 2012 19:15:59 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Ja som i sikkert alle ved er Thomas Sørensen blevet skadet og kommer ikke til EM, men som både Anders Lindegaard og Stefan Andersen siger i denne artikel mener de selv at de er den bedste:

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-50768415:stephan-a-jeg-er-den-bedste.html

Hvem er bedst?
Hvem vælger Morten Olsen som førstemålmand under EM?
Vil Morten Olsen skifte målmand under EM?
TiarnanSwayne
30. maj 2012 19:24:39 Anmeld

Tilbage til toppen
Lindegaard!!
arsenal810
30. maj 2012 19:35:57 Anmeld

Tilbage til toppen
Anders Lindegaard.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
chrille11
30. maj 2012 20:09:23 Anmeld

Tilbage til toppen
Han vælger stephan andersen, men skifter lidt mellem ham og lindegaard
Kjøller
30. maj 2012 20:12:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Tror han vælger Stephan Andersen. Han har stået fast i Evian i næsten hele sæsonen, mens Lindegaard til dels har stået i skyggen af De Gea.

Derudover kunne det tages som en antydning, at Stephan Andersen blev valgt først til truppen. Han var blandt de 20 første spillere Morten Olsen valgte, mens Lindegaard først blev valgt senere.

Derfor tror jeg valget falder på Stephan Andersen.

Læs nogle af mine blogs!
Moderator_Camila
30. maj 2012 20:52:45 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Kjøller wrote:
Tror han vælger Stephan Andersen. Han har stået fast i Evian i næsten hele sæsonen, mens Lindegaard til dels har stået i skyggen af De Gea.

Derudover kunne det tages som en antydning, at Stephan Andersen blev valgt først til truppen. Han var blandt de 20 første spillere Morten Olsen valgte, mens Lindegaard først blev valgt senere.

Derfor tror jeg valget falder på Stephan Andersen.

Der er jeg fuldstændig enig, derudover tror jeg at Morten Olsen mener han har mere erfaring på landsholdet end Anders Lindegaard.
Chico73
31. maj 2012 14:49:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Lige nu er jeg bare spændt på at se hvem der starter mod Australien.
Jeg tror at den der står i den kamp også står på mål mod Holland, vedmindre han fucker helt op i den kamp selvfølgelig :D

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
arsenal810
31. maj 2012 20:33:21 Anmeld

Tilbage til toppen
Chico73 wrote:
Jeg tror at den der står i den kamp også står på mål mod Holland, vedmindre han fucker helt op i den kamp selvfølgelig :D

hvad i alverden mener du med "medmindre", han fucker sgu op, for det gør Danske spillere, og især Målmænd, altid.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Chico73
31. maj 2012 21:01:55 Anmeld

Tilbage til toppen
arsenal810 wrote:
Chico73 wrote:

hvad i alverden mener du med "medmindre", han fucker sgu op, for det gør Danske spillere, og især Målmænd, altid.

Nu ikke så skepsisk. Hvis man kommer til en slutrunde på bekostning af Portugal må man have gjort et eller andet rigtigt. Desuden synes jeg at Lindegård har gjort det ganske fint i United, men man ved jo ikke rigtig hvor man har ham, eftersom han mangler noget kampform.

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
GreatBlue
2. juni 2012 08:36:51 Anmeld

Tilbage til toppen
Chico73 wrote:
arsenal810 wrote:
Chico73 wrote:

Nu ikke så skepsisk. Hvis man kommer til en slutrunde på bekostning af Portugal må man have gjort et eller andet rigtigt. Desuden synes jeg at Lindegård har gjort det ganske fint i United, men man ved jo ikke rigtig hvor man har ham, eftersom han mangler noget kampform.

Ja uuha! Portugal!..

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
wiland1
2. juni 2012 19:43:28 Anmeld

Tilbage til toppen
Hvis Lindegaard ikke havdet været skadet i flere måneder, ville jeg klart sige ham. Men at han har været skadet i lang tid, gør at han formentlig ikke er i form. Jeg ville vælge Stephan A. da han har stået en fremragende sæson i Evian. Han har bevist flere gange, at han gør det godt på landsholdet.
Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce