Annonce
Annonce

Søg | Aktive indlæg

what? Options
arsenal810
28. maj 2012 21:27:00 Anmeld

Tilbage til toppen
så lige "Hvem vil være Millionær", og der var et par, det skulle på date, men de svarede forkert på, hvilket land Messi er fra.

de gættede på, at han var Italiener, og så tabte de spillet.

hvor må det bare være pinligt, hvem ved IKKE, hvor Messi er fra?

selv min mor vidste det, og hun hader Fodbold.

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

some day, all dreams comes true...

Det er altid dejligt at slå ærkerivalen! Godt gået Arsenal.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
arsenal810
28. maj 2012 21:44:23 Anmeld

Tilbage til toppen
ved selvfølgelig godt, at man ikke behøver vide det, hvis det ikke intresserer en, meen burde man ikke vide det?

Samuel Sanchez er en fantastisk cykelrytter, og han vandt 12 etape af Tour De France 2011!

Den forhenværende olympiske mester Samuel Sanchez er mit idol- inden for al cykling.

WE ARE THE KINGS, THE KINGS OF NORTH LONDON AND THE PRIDE FOR THE WHOLE CITY! WE ARE THE ARSENAL.

Farvel og tak for alt Euskaltel Euskadi! Jeg vil aldrig glemme jer! I har altid været mit yndlingscykelhold!
Moderator_Camila
28. maj 2012 21:46:44 Anmeld

Administrator

Tilbage til toppen
Jeg vil næsten mene man burde vide det.. selv min mor ved det også .. og min lillesøster!
GreatBlue
29. maj 2012 16:38:03 Anmeld

Tilbage til toppen
Hahahahahahahahahaha! Sikke nogle idioter man! Lol så tror de vel Ronaldinho er fra Norge!!!!

Velkommen til Goal (Barca's førende danske fanklub)
Lujan
29. maj 2012 20:47:41 Anmeld

Tilbage til toppen
Der er også en argentiner der hedder Gerardo Sørensen! Det passer helt seriøst kender ham!

Desuden blev Argentina også erobret af italienere eller noget i den stil, så det er ikke helt ude i hampen hvis nu man ikke kendte en skid til fodbold.
- Men man skal næsten vide hvor Lionel Messi kommer fra. Tror 85% - 95% af verdens befolkning ved det.
arsenal810
29. maj 2012 20:58:01 Anmeld

Tilbage til toppen
GreatBlue wrote:
Hahahahahahahahahaha! Sikke nogle idioter man! Lol så tror de vel Ronaldinho er fra Norge!!!!

ja det har du ret i.

Sandra
29. maj 2012 22:01:19 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er pinligt når folk kan være så dumme... Jeg ville satme.vinde en million. ;)
Chico73
30. maj 2012 10:59:38 Anmeld

Tilbage til toppen
Det er bare sådan noget alle skal vide! Det må have været pinligt :D

Respekt for den smukke fodbold!!! :-)
arsenal810
30. maj 2012 17:01:02 Anmeld

Tilbage til toppen
Chico73 wrote:
Det er bare sådan noget alle skal vide! Det må have været pinligt :D

jep.
det må det.
ekstremt pinligt.

Quick Reply Gem
Du skal være medlem og logget ind for at svare.

Hop til Forum
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan ikke svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

RSS

Annonce